單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18896

分享愛 貓狗褓姆 魅力公主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1#
發表於 10-9-24 15:08 |只看該作者
究竟拎綜援係咪錯??? BK由幾時開始變成呢個樣???

我7,8年前已經係BK玩, 當然果時未係單親, 但當時既BK係好和諧, 大家媽媽間有真友誼, 罵戰係會有, 但好快就平息; 果時上黎玩會覺得好warm

但係唔知由幾時開始, 呢度變成戰場, 媽媽之間argue越黎越多, 有時甚至出動到惡毒言語, 咒罵; 尤其關於綜援, 我之所以唔係自由講場開TOPIC講, 就係唔想引發罵戰, 但個心又想講出黎;

每次一有關於綜援既消息, 無論係關於任何野, 總有人入去單單打打, 說甚麼呢班懶人, 只識攞錢, 又無貢獻 .... 要幾難聽有幾難聽. 又話寧願離婚攞綜擾, 又話返工好辛苦.... 仲要加多句, 我只係講呃綜援既人, 唔係話晒全部架... 講到大條道理咁, 乜佢真係認為加句咁既野就令我地好過d咩???

點解咁大個人都唔可以掉轉頭諗下人地? 你地返工好辛苦, 唔通我地係由出世就拎綜援既?? 從來無返過工架?? 邊個唔想有個健全既家?? 有無諗過我地去到呢個地步係迫不得已?? 有得揀既, 我夠想返到屋企有個老公攬下, 唔開心可以呻下, 呻完有人錫番; 得閒可以family day, 遊山玩水; 一年去一次旅行relax下; 小朋友想學咩就學咩, 想買咩就買咩. 呢D野我地係唔會得到.

既然佢地講到自己咁慘, 寧願拎綜援既就要quit晒所有呢D野, 你地真係會頂得住咩??

呻完....舒服晒


伯爵府

積分: 18896

分享愛 貓狗褓姆 魅力公主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


50#
發表於 10-10-17 00:24 |只看該作者
halo eric 爸爸~

晒命我都有份架, 晒咗一次咁大把囉

廿蚊POST我一陣又去蒲下先

原帖由 eric5354 於 10-10-16 23:10 發表


Wing,

我係爸爸來架, 我都完全感受到你的感受,

喂, 出面有兩個post, 我好喜歡架,

一個係曬野啦, 什麼都可以曬架.

另一個便是交流煮廿蚊一餐簡單菜式,

期待你的post. ...


男爵府

積分: 9627


49#
發表於 10-10-16 23:10 |只看該作者
原帖由 wing 於 10-10-16 22:13 發表
我諗無人會係結婚時諗到到最後會同個老公離婚卦!?!?!?

當然唔努力係自己既責任, 但有時D野係無得避, 係咪唔想離婚唔想拎綜援唔想變單親, 就連無晒感情都或者有第3者都要夾硬係埋一齊呢?? 每個人條命都唔同, 我都想 ...


Wing,

我係爸爸來架, 我都完全感受到你的感受,

喂, 出面有兩個post, 我好喜歡架,

一個係曬野啦, 什麼都可以曬架.

另一個便是交流煮廿蚊一餐簡單菜式,

期待你的post.


伯爵府

積分: 18896

分享愛 貓狗褓姆 魅力公主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


48#
發表於 10-10-16 22:13 |只看該作者
我諗無人會係結婚時諗到到最後會同個老公離婚卦!?!?!?

當然唔努力係自己既責任, 但有時D野係無得避, 係咪唔想離婚唔想拎綜援唔想變單親, 就連無晒感情都或者有第3者都要夾硬係埋一齊呢?? 每個人條命都唔同, 我都想讀到書, 上大學, 搵份好工, 搵個好老公, 有個完整既家, 一家人樂也融融.

但事實唔係咁丫嘛, 我結婚生女時都無諗過到最後會攪到變單親架喎, 我淨係知有時D野唔到你唔認命架, 唔係單靠努力就可以改變命運架


民房

積分: 4


47#
發表於 10-10-16 21:02 |只看該作者
借AC..
我好細個時,屋企有阿爸阿媽同5兄弟姊妹,後黎老豆死左,屋企就拎綜援,一拎就拎左10年...
所以我好細個就有一個意識:將來一定唔會畀機會自己咁貧窮
我一路好努力讀書,讀大學,搵工,之後搵左一個養得起我有餘又大家相親相愛既老公...而家佢仲會畀家用我媽咪,我終於達成目標,成功脫離貧窮既命運
一個人對自己既人生係應該有Planing同埋負責任,咁先叫做對得住自己
見到呢度有d細路女,20歲女就做左單親媽咪,我不禁搖頭嘆息,點解咁細個會生仔?係咪意外有左?點解生育之前會無考慮經濟狀況?點解唔諗清諗楚老公係咪一個可以過人世既對象?
唔係一句"我都唔想咁樣架"就大晒,一個人既出生係無得揀,但係之後條路點行係你話事,去到今時今日咁後生就要拎綜援,其實亦係你自己當初選擇既結果
我唔係睇唔起窮人,而家睇唔起一d唔爭野,將自己既人生安排得亂七八糟既人,,同時為佢地既仔女將來條路咁難行而感到難過


王國長老

積分: 119115

王國長老


46#
發表於 10-10-16 01:55 |只看該作者
無需咁介意既, 自己問心無愧, 人地講乜由得佢囉, 相信大多數人唔係針對有需要人士, 係指一d好食懶非, 有手有腳冇需要都唔肯去做野既人. 社會人士唔係針對你地既.
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


禁止訪問

積分: 4406

好媽媽勳章


45#
發表於 10-10-15 13:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 156


44#
發表於 10-10-15 11:42 |只看該作者
catherine媽媽你好~
我係bk o既新手~平時都係睇多過回~
但見到你呢個post真係要回一回~

我14歲爸爸過左身~媽咪身子唔好有病~
所以果時都有拎綜援!但完全冇人睇唔起or比野我地聽過~因為拎綜援有d咩得罪佢地?我地買米都有稅啦~噤我地就唔係立稅人喇wor~d人噤講係因為佢身在福中~唔知咩叫困難~冇助~
而家到我長大左~讀完書~出左黎做野都7年喇~呢幾年我唔敢講我對社會有幾多貢獻~不過我養得起頭家了^^~


別墅

積分: 738


43#
發表於 10-10-6 00:12 |只看該作者
我o個時都係大住肚咖......
原帖由 chicici 於 10-9-30 09:09 發表
我都心有同感,因為個時我大住個肚,仲有個女,我見個社工仲衰,次次整喊我
Priscilla Gabriel^^090807vs120724


洋房

積分: 43


42#
發表於 10-10-3 09:45 |只看該作者
唉唉..我都係過來人,完全明白你意思同感受,只要問心無愧就得啦.. 加油!!
耐無上BK , 連A/C都開不返要開新,BK友我回來了。


複式洋房

積分: 190


41#
發表於 10-9-30 09:09 |只看該作者
我都心有同感,因為個時我大住個肚,仲有個女,我見個社工仲衰,次次整喊我


原帖由 catherine6233 於 10-9-26 03:04 發表
講真~~我玩左Bk都係一年多既時間~~但係我睇過既,都係D人睇少我地D單親家庭&拎綜綬既人~~
我睇到時,我真係好唔開心,因為我代入左個角色,我會諗佢地做咩唔問下我咩原因先呀???我好想咁做既咩???我都想我可以返工個B有 ...


大宅

積分: 1748

畀面勳章


40#
發表於 10-9-29 22:49 |只看該作者
wing,唔好咁啦,完全明白你意思同感受,不要太介懷!加油,未來的路還有排行,要開開心心咁行落去,唔好為左d唔相識又唔理解誤會自己的人唔開心,加油努力,我地大家撐大家!
★各位好!我叫晴晴豬★ 《我係2005年1月19日,上午7:13,係瑪嘉烈醫院出世》 19/1 - 3.32kg 24/1 - 3.36kg 21/2 - 4.45kg 21/3 - 5.21kg 22/4 - 5.58kg 23/5 - 6.11kg 27/4晴晴識得轉身啦,仲會反轉再反轉添! 21/7 - 6.27kg


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


39#
發表於 10-9-29 00:54 |只看該作者
我只不過講道理, 好多單親(無左另一半)已經要面對好多野, 5好彩細路有事(咩adhd, 自閉....)人地個大人要面既就更多, 不如叫班想申請綜援既人調轉來, 我起碼5想單親同個仔有事囉!

原帖由 eric5354 於 10-9-28 23:59 發表


講得好有道理呀. 

叫佢地有勇氣放棄完全,

回家照顧返自己的小朋友啦.

我估大部份都唔肯啦.


男爵府

積分: 9627


38#
發表於 10-9-28 23:59 |只看該作者
原帖由 小雄維尼 於 10-9-28 16:39 發表
其實無拿綜援既人根本5明白, 害群之馬係有, 不過比例多5多先?拿綜援班人又係處於咩環境先, 頂...去續期比社處班人玩又有無人知?bk班人total交幾錢稅甘大件事?係咪全部都轉左去比綜援既人?人地既處境係咪自己想先? 香 ...


講得好有道理呀. 

叫佢地有勇氣放棄完全,

回家照顧返自己的小朋友啦.

我估大部份都唔肯啦.


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


37#
發表於 10-9-28 16:39 |只看該作者
其實無拿綜援既人根本5明白, 害群之馬係有, 不過比例多5多先?拿綜援班人又係處於咩環境先, 頂...去續期比社處班人玩又有無人知?bk班人total交幾錢稅甘大件事?係咪全部都轉左去比綜援既人?人地既處境係咪自己想先? 香港咩都貴, 個份錢真係講得難聽d better than nothing only...班話都想去拿綜援既人, 去啦去啦, 不過要加埋有同樣人地有難處既處境去申請喎!


複式洋房

積分: 190


36#
發表於 10-9-28 14:09 |只看該作者
你好!見到你開呢個好好,我當時個c6一走了之,而我又大肚7個月,個女得1.5years個時都冇計,都要去攞,我個時個社工次次見我都係度講好多好難聽既野,好多支助都講冇,之後個仔出世之後仲要有先天心臟病.都冇計,小朋友生命健康為主,我都等佢健康些我先冇攞,之後我就討厭個些對我呢些好有白眼的人.

講真係人都有高低,只係係冇辦法而去問政府幫助,我地都冇錯.

不過唔緊要,最緊要我地自己冇睇唔起自己,問心無愧.

大家可唔可以交朋友

原帖由 wing 於 10-9-24 15:08 發表
究竟拎綜援係咪錯??? BK由幾時開始變成呢個樣???

我7,8年前已經係BK玩, 當然果時未係單親, 但當時既BK係好和諧, 大家媽媽間有真友誼, 罵戰係會有, 但好快就平息; 果時上黎玩會覺得好warm

但係唔知由幾時開始, 呢 ...


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


35#
發表於 10-9-27 17:32 |只看該作者
作c呀,笑得咁開心
原帖由 sasa0516 於 10-9-27 15:15 發表



侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


34#
發表於 10-9-27 15:15 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-9-27 15:09 發表
因為越貪心嘅人越怕c 囉



瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


33#
發表於 10-9-27 15:09 |只看該作者
因為越貪心嘅人越怕c 囉
原帖由 eric5354 於 10-9-27 14:47 發表


你點知架, 我根本唔會入馬會架,

賭錢會比呀媽打架.


男爵府

積分: 9627


32#
發表於 10-9-27 14:47 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-9-27 10:05 發表
雞丁
你等我請你會快d架 ,有骨落地嗰隻


你點知架, 我根本唔會入馬會架,

賭錢會比呀媽打架.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo