跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 150


1#
發表於 10-9-24 17:55 |只看該作者
我個BB 已經11個月大,晚上10:00左右瞓著, 但每晚到3, 4點便起身, 要飲奶才可以瞓返.... 是否正常? 有沒有方法可以逐步幫佢戒夜奶?!

請指教~


複式洋房

積分: 150


7#
發表於 10-10-25 16:54 |只看該作者
Thanks everyone~ 丟我諗都係順其自然好啲... 我都習慣左LU~


大宅

積分: 4584


6#
發表於 10-10-23 22:17 |只看該作者
個個bb都唔同嘅,不過一日一餐粥又少d喎,不過我都喺兩餐only....,我bb 都係4,5 點要起身飲奶,有關戒夜奶問題,我有問医生,佢覺得飲夜奶冇問題,bb個胃仔細,半夜起身要飲奶好平常,仲反問我點解要迫佢戒.反正連工人姐姐都唔train,唔反對,咁飲就飲lor.


大宅

積分: 4795

好媽媽勳章


5#
發表於 10-9-26 18:19 |只看該作者
4餐奶1歲粥,真係小d喎!我bb足6個月時已經2粥3奶,宜家9個月2爛飯,3奶,中間會食生果,餅干或白面包,又時唔食爛飯,就食意大利粉,通粉等,佢足12個月時,我會比佢3飯,2奶lu.
原帖由 Mancy0203 於 10-9-25 23:15 發表
Lwkchy, 我BB的日間生活大約如下:
7:30 起床
8:00 食奶 (7安)
8:00 - 10:45玩
11:00 食奶 (7安)
11:00 - 13:00 小睡
13:00 - 15:00 玩
15:00 洗澡 , 食奶 (7安)
16:00 - 18:00 睡
18:30 粥
21:15入房準傭
21:45 食 ...


大宅

積分: 3573


4#
發表於 10-9-26 15:51 |只看該作者
11個月先食1餐固體???我諗你bb係唔夠飽所以咁易醒....11個月應該要食2餐固體~~我仔仔而家每日3餐奶(每餐200ml,起身果餐就250ml),另外再食2餐固體(一菜一肉既爛飯仔或粉仔),我就梅花間竹咁餵仔仔既..奶,爛飯仔,奶,爛飯仔,奶~每餐隔3hrs左右~而小睡...我仔仔唔會訓太多~每日大概訓2hrs左右..11個月應該訓幾耐晏覺我就唔太清楚...不過11個月先食1餐固體就應該唔岩喇...........我諗你要為你bb加多餐固體喇~~~


複式洋房

積分: 150


3#
發表於 10-9-25 23:15 |只看該作者
Lwkchy, 我BB的日間生活大約如下:
7:30 起床
8:00 食奶 (7安)
8:00 - 10:45玩
11:00 食奶 (7安)
11:00 - 13:00 小睡
13:00 - 15:00 玩
15:00 洗澡 , 食奶 (7安)
16:00 - 18:00 睡
18:30 粥
21:15入房準傭
21:45 食奶 (8安)
22:00 sleep
0300 - 0400 醒, 要食最少兩安奶就再SLEEP 過....
有時6點幾又醒, 拍下再SLEEP 過或要食下奶.... 唉, 都唔知點算好~~~ :(


大宅

積分: 3573


2#
發表於 10-9-24 21:32 |只看該作者
11個月仲未戒奶?!我仔仔係未夠3個月果時已經自己戒左夜奶喇.....
你bb係咪唔夠飽呀??我仔仔之前如果日頭唔夠飽..夜晚會訓得唔好...好易醒跟住就會喊...你bb日頭既飲食時間表同生活模式係點?不如講黎聽聽~可能關事架~~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo