興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 694


1#
發表於 10-9-27 22:25 |只看該作者
想係室內種蔥, 唔知有無人知點樣種? 係唔係將新鮮的蔥頭插入泥就得? 易唔易種? 幾耐有收成?? THX啊!!


伯爵府

積分: 17463


26#
發表於 11-3-22 12:46 |只看該作者
你地個個都鐘意肥蔥架
我覺得買菜搭埋既幼蔥好味 d wor.
有時自己係惠康買那些肥蔥我唔鐘意, 所以想自己種幼蔥.


大宅

積分: 3001


25#
發表於 11-3-16 14:29 |只看該作者
我又再試種la,今次係d紅蔥頭未食便出芽,引我種佢!今次用有機泥,好似種得粗粗哋,好過上次,唔知點割佢好?一下剪晒d綠色會唔會c呢?


子爵府

積分: 10596


24#
發表於 11-3-15 12:54 |只看該作者
睇到心癢癢,早幾日又學人種蔥,去雪櫃搵左棵雪過嘅蔥,meet剩個蔥頭插落花盆度,居然又生到,到今日高左兩三吋,好好玩!


複式洋房

積分: 340


23#
發表於 11-2-21 09:54 |只看該作者
睇過幾本書﹐話想種出黎d蔥肥大d既話。係要不停收割架。如果唔收割﹐佢係會好幼。想佢肥大d﹐就要收割多幾次﹐佢蔥白個部份就會越來越大。


別墅

積分: 694


22#
發表於 10-12-19 14:02 |只看該作者
通常我係根部(泥土以上位置)一條一條直接收割, 特別係那些垂下來的先, 好快佢又會生番GA LA ...個頂部會無咁尖


男爵府

積分: 7504

畀面勳章


21#
發表於 10-12-11 19:21 |只看該作者
最近搬咗屋,個天台仔變成超小露台,只可以種好小植物,早2個星期都種咗幾棵蔥,用整棵蔥的蔥頭部份插入泥,睇落都幾健康,隔離的是櫻桃蘿蔔,比蔥早種幾日>>

我剛剛才下了一點肥,花生麩水和雞屎肥...


男爵府

積分: 8831


20#
發表於 10-12-10 15:52 |只看該作者
原帖由 Angel^v^ 於 10-10-12 12:03 發表

我都試過買種子種,亦係瘦蜢蜢,直標長後倒灣下


前排我加左肥: 茶渣, 咖啡渣同蛋shell碎。而家無咁瘦勒。
想問下,你地係咁食果時, 係剪頂, 定係由外層開始, 一條條咁剝黎煮?


別墅

積分: 694


19#
發表於 10-12-9 14:51 |只看該作者
種左兩次~~炒蛋煮湯都有新鮮蔥食!! 好開心~~而家種左兩盆蕃茄,已經開花了.期待出果。好緊張啊!


禁止訪問

積分: 673


18#
發表於 10-11-22 16:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11349


17#
發表於 10-11-7 19:06 |只看該作者
原帖由 Queenie64 於 2010-11-7 17:41 發表
我而家都種緊呀(係露台),只係街市買蔥留返蔥頭(白色部份),插入泥裡面.每日淋水有太陽晒吓,超快就生到好長啦.
我每次買菜"塔"條蔥,我都會留返個頭插入泥到,已經有好多條蔥生番出嚟啦.
P.S.唔好比大風雨淋到佢呀,會好 ...
請問你能成功有收成嗎?我也是用剩餘的蔥頭,放出吊在三支香處,應有足夠太陽,但很惹蚊之,初初生得很快,但去到4-5寸,便自動拜拜,是什麼原因嗎?(ps)生長到3-4寸時,便垂了下來,不知怎樣令變直?已旁邊插些小籤,無用,謝謝.


男爵府

積分: 6653

2018復活節勳章


16#
發表於 10-11-7 17:41 |只看該作者
我而家都種緊呀(係露台),只係街市買蔥留返蔥頭(白色部份),插入泥裡面.每日淋水有太陽晒吓,超快就生到好長啦.
我每次買菜"塔"條蔥,我都會留返個頭插入泥到,已經有好多條蔥生番出嚟啦.
P.S.唔好比大風雨淋到佢呀,會好快死架><


大宅

積分: 2229


15#
發表於 10-10-19 23:04 |只看該作者
早幾個禮拜無聊得濟, 將棵蔥浸落水, 佢有高到, 但顏色唔係深綠色, 青綠色, 幾得意, 跟住煮飯既時候剪D黎用, 見到識高於是種返落泥, 但謝左


大宅

積分: 3001


14#
發表於 10-10-15 09:09 |只看該作者
原帖由 瑪利2006 於 10-10-14 11:37 發表
我上次是在社區園圃種的,有充足陽光,;是否待蔥去到5-6寸的高度,把它再埋深一些,那長出來便不易折斷,(好像不太通),是其他方法嗎?現我在家窗外種,找個棄置的油樽,放些泥,把吃剩的蔥頭插進泥裡,一天便發芽了,很環保,又 ...

等我又學下你種先得


子爵府

積分: 11349


13#
發表於 10-10-14 11:37 |只看該作者
原帖由 Angel^v^ 於 2010-10-14 10:44 發表

我家無乜陽光,所以我種唔到蔥,種到很瘦時食咗!我諗有充足陽光收成會好D。
我上次是在社區園圃種的,有充足陽光,;是否待蔥去到5-6寸的高度,把它再埋深一些,那長出來便不易折斷,(好像不太通),是其他方法嗎?現我在家窗外種,找個棄置的油樽,放些泥,把吃剩的蔥頭插進泥裡,一天便發芽了,很環保,又不浪費,不用刻意買種子,又快發芽,一天便發芽了,很滿足,有時放種子,等它發芽,等都頸都長,


大宅

積分: 3001


12#
發表於 10-10-14 10:44 |只看該作者
原帖由 瑪利2006 於 10-10-13 20:21 發表
想請問我種的蔥也有這問題,種到大約6-7寸時,便不夠力塌下來,折斷了一半,不像街市買的咁長,要種到長一些才收割,有什麼方法嗎?thanks.

我家無乜陽光,所以我種唔到蔥,種到很瘦時食咗!我諗有充足陽光收成會好D。


等待驗證會員

積分: 120


11#
發表於 10-10-13 23:06 |只看該作者
我都種過,好易玩^^


子爵府

積分: 11349


10#
發表於 10-10-13 20:21 |只看該作者
原帖由 Angel^v^ 於 2010-10-12 12:03 發表

我都試過買種子種,亦係瘦蜢蜢,直標長後倒灣下
想請問我種的蔥也有這問題,種到大約6-7寸時,便不夠力塌下來,折斷了一半,不像街市買的咁長,要種到長一些才收割,有什麼方法嗎?thanks.


大宅

積分: 3001


9#
發表於 10-10-12 12:03 |只看該作者
原帖由 muimui313 於 10-10-10 14:11 發表
我買種子黎種, 種出黎, 超細, 超幼弱, 唔知係咁施唔黎肥,

我都試過買種子種,亦係瘦蜢蜢,直標長後倒灣下


男爵府

積分: 8831


8#
發表於 10-10-10 14:11 |只看該作者
我買種子黎種, 種出黎, 超細, 超幼弱, 唔知係咁施唔黎肥,

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo