興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1840


1#
發表於 10-10-8 11:32 |只看該作者
我種的節瓜,的葉有啲白色路(鬼)究竟是不是有虫?如果是有虫,用乜驅虫液?


子爵府

積分: 11349


6#
發表於 10-10-9 21:30 |只看該作者
我在社區園圃種的節瓜,可能因太貪心,幾棵苗種在一起,又不夠地方給佢攀爬,(因有限制高度的),而佢又不停的生長,只生長,無開花,當佢生得太密,不夠空間,太陽射不到,便容易有蟲,這是其中一種蟲,老師教我們用蒜頭加辣椒水噴在葉上,可以除蟲,這個網站很有用http://www.hkplants.com/index.php,可以看看,;最後,因為是限時交田,種了三個月也無花的節瓜,唯有放棄了


大宅

積分: 1840


5#
發表於 10-10-9 21:07 |只看該作者
thanks


男爵府

積分: 7504

畀面勳章


4#
發表於 10-10-8 18:04 |只看該作者
我d瓜都生咗好多呢d蟲,都係剪咗d葉..


子爵府

積分: 11349


3#
發表於 10-10-8 14:14 |只看該作者
原帖由 asnoopy 於 2010-10-8 13:04 發表
?t=1286513844唔記得入相,sorry, 請比意見.thanks
這個我識,是地圖蟲,剪咗佢


大宅

積分: 1840


2#
發表於 10-10-8 13:04 |只看該作者

回覆 1# asnoopy 的文章

唔記得入相,sorry, 請比意見.thanks

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo