跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 634


1#
發表於 10-10-9 12:31 |只看該作者
有没有人买左BB搅拌机来整D BB食物脾BB吃啊
因为我想买啊!但不知道系边度买!知道的话我知
多谢!


民房

積分: 30


11#
發表於 10-12-27 21:17 |只看該作者
飛利浦的攪拌機都幾實用,仲有不同刀片,旺角的豐X 3/F 有得賣。


複式洋房

積分: 127


10#
發表於 10-11-2 16:53 |只看該作者
You can buy from kidskidsland (24989997). I just called them and they are still selling at $499


別墅

積分: 869


9#
發表於 10-11-1 23:46 |只看該作者

Where to buy

mouth:mouth:mouth:



男爵府

積分: 6337


8#
發表於 10-10-30 21:08 |只看該作者
我買左 Terraillon 蒸煮攪拌機, 蒸時唔駛睇火, 方便, 超細個, 亦是旅行裝, 有個手挽袋, 都係 $500 左右。
:


大宅

積分: 2154


7#
發表於 10-10-12 22:24 |只看該作者
philips2870, 好用,可以拆出來洗,易清潔,打蓉要加少少水,打半個蘋果都得,好方便。

我仔仔瘦,打肉蓉比佢食,佢食得好開心,食到大人碗3/4粥仔,可以加菜心,蘿白,唔使煮到太耐,保留維他命。
16 week抽羊水,bb冇事,是仔仔;
21 week BPD 4.86,AC 15.42,FL 3.41
24 week BPD 6.3cm, AC 19.9,FL 4.5,重742g
27 week BPD 7.2cm, AC 23.2,FL 5.1,重1118g
32 week 重4.4 lb;35 week 重5.99 lb;
37 week 重6.99 lb
38周4日,仔仔出生了,重6.4磅。


男爵府

積分: 5454

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 10-10-11 22:43 |只看該作者
我前天都buy左philips部幾,5xx..我未正式用,今日試過炸汁..都ok..同埋清洗好方便...


別墅

積分: 634


5#
發表於 10-10-11 15:21 |只看該作者
我琴日系吉之岛都买左turbo搅拌机都好好用¥386都,用起来好安全


侯爵府

積分: 23448


4#
發表於 10-10-11 14:50 |只看該作者
好ya, 撹小小野好好用, $3xx頭.


原帖由 JasiminKwok 於 10-10-11 13:48 發表

你覺得好唔好用呀...買左幾錢!


複式洋房

積分: 291


3#
發表於 10-10-11 13:48 |只看該作者
原帖由 chan328 於 10-10-10 21:29 發表
I bought philips, they have one especially for making bb food.

你覺得好唔好用呀...買左幾錢!


侯爵府

積分: 23448


2#
發表於 10-10-10 21:29 |只看該作者
I bought philips, they have one especially for making bb food.


原帖由 angelliu88 於 10-10-9 12:31 發表
有没有人买左BB搅拌机来整D BB食物脾BB吃啊
因为我想买啊!但不知道系边度买!知道的话我知
多谢!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo