跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 127


1#
發表於 10-10-12 14:42 |只看該作者
bb仲有幾日就4個月喇
上星期開始佢識得轉身, 原本都係1日1-2次咁,
放佢係床仔冇咩問題,
但呢2日開始越黎越勁, 一放低佢就開始碌黎碌去,
我去刷牙洗面返到黎佢一定係轉左身,
最慘係佢好多時都會嘔奶(特別係食完奶)

試過搵個枕頭頂住佢唔比佢轉,, 結果佢就訓住黎爬到好遠(有少少詞不達意, 希望大家明白!)唔係就喊

唉,冇晒辦法~~


大宅

積分: 3708


29#
發表於 10-10-25 16:23 |只看該作者
3個月零28天~轉身抽手成功!


男爵府

積分: 7727


28#
發表於 10-10-25 15:49 |只看該作者
我個B4個月零幾日仲未有跡象想轉身(可能太肥, 19磅),我要幫佢打則個身, 佢先可以轉少少, 但佢又係唔識伸隻手出嚟, 所以佢一轉身就喊


大宅

積分: 4779

畀面勳章


27#
發表於 10-10-24 23:48 |只看該作者
我個b都未識轉身,盈媽個b同我個b同一日出世都已經識轉身喇


大宅

積分: 4139

好媽媽勳章 醒目開學勳章


26#
發表於 10-10-24 22:35 |只看該作者
我個b又係...一放落床就轉身...又唔識轉反個黎....跟住就喊喇....反返好佢之後, 唔夠3秒又係咁....唉........比佢激死


複式洋房

積分: 245


25#
發表於 10-10-24 21:08 |只看該作者
我個BB3個幾月開始想轉身,但依家4個半月仲未成功自己轉到,要幫佢先轉到.起初佢都好勤力試轉,但呢兩個禮拜好懶唔肯轉,反而好想企,唔通佢以為已經識轉?


大宅

積分: 4003

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


24#
發表於 10-10-21 13:54 |只看該作者
我仔仔都係咁喎, 不過佢有時雙手又會無力頂起自己, 有時又唔知雙手點放好!

原帖由 lalamike 於 10-10-14 11:04 發表
加油啦
我bb好早發力(未夠3個月)
開始反來反去
以為好快會識完全反身啦
點知一直都係反左一半就停低
因為隻手仔撐唔起個人
點知
今朝我放佢落大床
出左房攞d嘢
一返入房佢反身兼撐起喇
果刻真係超感動呀~~~
佢都係4 ...


洋房

積分: 95


23#
發表於 10-10-21 11:55 |只看該作者
我個囡3個幾月就轉身, 現在有時趴係到訓
有時仲爬來爬去.. 現在放佢係遊戲毯玩要成日睇住佢先得


大宅

積分: 1177


22#
發表於 10-10-19 14:29 |只看該作者
小b都4個半月喇, 都未轉身...


別墅

積分: 514


21#
發表於 10-10-16 01:18 |只看該作者
我阿囡係4個月當日識轉身,又係成日轉,望少眼都唔得,唯有等佢一食完奶就放佢係搖搖床度,等佢冇得轉


複式洋房

積分: 243


20#
發表於 10-10-15 18:23 |只看該作者
我個係3個半月轉身, 仲好鐘意反黎反去~


別墅

積分: 686


19#
發表於 10-10-15 11:05 |只看該作者
下~~~咁你咪要成日睇緊佢羅?

我個b都仲未識反身,不過識得側兩邊身!

原帖由 janisting 於 10-10-15 10:10 發表
我嗰個同你一樣, 放低唔駛兩秒就轉身, 食飽又係咁, 跟住就嘔....


大宅

積分: 3560


18#
發表於 10-10-15 10:10 |只看該作者
原帖由 day_suba922 於 10-10-12 14:42 發表
bb仲有幾日就4個月喇
上星期開始佢識得轉身, 原本都係1日1-2次咁,
放佢係床仔冇咩問題,
但呢2日開始越黎越勁, 一放低佢就開始碌黎碌去,
我去刷牙洗面返到黎佢一定係轉左身,
最慘係佢好多時都會嘔奶(特別係 ...
我嗰個同你一樣, 放低唔駛兩秒就轉身, 食飽又係咁, 跟住就嘔....


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


17#
發表於 10-10-14 11:04 |只看該作者
加油啦
我bb好早發力(未夠3個月)
開始反來反去
以為好快會識完全反身啦
點知一直都係反左一半就停低
因為隻手仔撐唔起個人
點知
今朝我放佢落大床
出左房攞d嘢
一返入房佢反身兼撐起喇
果刻真係超感動呀~~~
佢都係4個半月左右喇
你bb都好快識嫁喇


原帖由 KOBECOBE22 於 10-10-14 10:53 發表
我仔仔都4個半月喇, 想轉身但仲未成功...


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


16#
發表於 10-10-14 11:01 |只看該作者
你有無果d positioner啊﹖
我bb又係未夠3個月就開始想轉身嫁
到3個幾月直情大翻身
不過,有時餵完奶掃完風
我又唔得閒同bb玩時
就會將bb放返落床仔
用postioner整住佢
佢就唔會成日反身囉
當然,4個月左右佢真係要「作反」嫁喇
果時你就唔好再cool住佢
比d空間(eg大人床/地墊)佢反來反去啦




原帖由 day_suba922 於 10-10-12 14:42 發表
bb仲有幾日就4個月喇
上星期開始佢識得轉身, 原本都係1日1-2次咁,
放佢係床仔冇咩問題,
但呢2日開始越黎越勁, 一放低佢就開始碌黎碌去,
我去刷牙洗面返到黎佢一定係轉左身,
最慘係佢好多時都會嘔奶(特別係 ...


大宅

積分: 1046

好媽媽勳章


15#
發表於 10-10-14 10:53 |只看該作者
我仔仔都4個半月喇, 想轉身但仲未成功...


大宅

積分: 1585


14#
發表於 10-10-14 09:25 |只看該作者
我囡今朝識自己轉身啦...yeah!


大宅

積分: 2098


13#
發表於 10-10-13 22:52 |只看該作者
我仔仔0岩0岩四個月成功轉身


複式洋房

積分: 261


12#
發表於 10-10-13 22:43 |只看該作者
我個女仲未識轉身!


大宅

積分: 1764


11#
發表於 10-10-13 19:00 |只看該作者
仔仔都識轉身啦! 佢想爬添啊!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo