想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 220


1#
發表於 10-10-14 18:22 |只看該作者
剛發現自己bingo,但10/11要做姐妹,可唔可以照做架?Thanks.


大宅

積分: 1008


9#
發表於 10-10-17 21:27 |只看該作者
嘻,,,,太粗勞唔好


複式洋房

積分: 220


8#
發表於 10-10-16 00:01 |只看該作者
原帖由 calgarybaby 於 10-10-14 22:31 發表
祝你生個健康肥b~


多謝Calgarybaby~~
我已經同我的朋友講左喇。講完舒服曬,仲有差唔多一個月時間,希望佢可以找到另一個替我啦。


複式洋房

積分: 291


7#
發表於 10-10-14 22:31 |只看該作者
祝你生個健康肥b~


複式洋房

積分: 291


6#
發表於 10-10-14 22:30 |只看該作者
你一係只話比新娘子一個知... 我諗佢會明白... 其他人問你咪話屋企有d事發生唔方便做.... 人家應該唔會再問你係咩事既..... 早d話比你朋友知等佢可以快d安排另一個人代你...


複式洋房

積分: 220


5#
發表於 10-10-14 19:58 |只看該作者
之前做過姐妹,真係由朝做到晚,好累!我就係驚到時會唔舒服,又驚俾人撞親。我係有多囊的,BB得來不易。其實好想推左佢,但係朋友唔到一個月就要結婚了,都唔知用咩藉機口。


男爵府

積分: 8200

好媽媽勳章


4#
發表於 10-10-14 19:03 |只看該作者
咁你到時都未夠三個月噃~~

你睇下自己妊娠反應勁唔勁啦, 如果唔係好勁問題都唔大嘅, 不過如果有唔舒服或者作小產就梗係推左佢啦, 事關做姊妹都要由朝到晚企, 你未見肚人哋又唔知, 人多的話可能唔覺意撞埋你度就麻煩... ...


複式洋房

積分: 220


3#
發表於 10-10-14 18:31 |只看該作者
但係我都仲未夠一個月,唔想咁快話俾人知bingo呀。


男爵府

積分: 8200

好媽媽勳章


2#
發表於 10-10-14 18:29 |只看該作者
只要個主人家的屋企人唔介意咪得囉~~~

我一月都會做姊妹, 到時5個月lu~


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo