想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8394


1#
發表於 10-10-17 19:28 |只看該作者
本帖最後由 skso 於 13-12-2 17:21 編輯

請問各位如去勝利洗精當日係未去到勝利取瓶先留精架?內面有無房俾人出精架?交精後要等多久呢?謝謝!


男爵府

積分: 8394


4#
發表於 10-10-17 22:35 |只看該作者
jennynini,唔該晒您呀!祝早孕!
原帖由 jennynini 於 10-10-17 21:41 發表



請問各位如去勝利洗精當日係未去到勝利取瓶先留精架?

我個時係dr chan度攞左樽,
係屋企留完再交返去.

內面有無房俾人出精架?

有, 因為交精時見有個男人剛係房出來,
手上有新鮮熱辣既樽仔.......

交精後要等多 ...


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


3#
發表於 10-10-17 21:41 |只看該作者
原帖由 skso 於 10-10-17 19:28 發表
請問各位如去勝利洗精當日係未去到勝利取瓶先留精架?內面有無房俾人出精架?交精後要等多久呢?謝謝!



請問各位如去勝利洗精當日係未去到勝利取瓶先留精架?

我個時係dr chan度攞左樽,
係屋企留完再交返去.

內面有無房俾人出精架?

有, 因為交精時見有個男人剛係房出來,
手上有新鮮熱辣既樽仔.......

交精後要等多久呢?

我個時只係驗丁丁,
交左個樽再填埋d資料+俾錢......大約15mins度.


男爵府

積分: 8394


2#
發表於 10-10-17 21:33 |只看該作者
好急!!好急!!!知道的姐妹可否回覆呀?
原帖由 skso 於 10-10-17 19:28 發表
請問各位如去勝利洗精當日係未去到勝利取瓶先留精架?內面有無房俾人出精架?交精後要等多久呢?謝謝!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo