跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1299


1#
發表於 10-10-19 16:09 |只看該作者
有個問題想問, 之前我地咪講過有好多野(e.g. 涼野, 白菜, 香蕉, 木瓜, 豆付, etc)唔食得既, 係咪only 1st stage (1-3個月)唔得ga ja? OR整個懷孕期都唔得? 咁薑醋又可以食嗎?
BB你要健健康康啊!


大宅

積分: 1299


28#
發表於 10-10-25 17:05 |只看該作者
same same!!!
can't eat sweet things now!!!



原帖由 Potato1220 於 10-10-22 10:19 發表
我想問大家會唔會有咗之後少少甜都覺得甜得滯?
以前我好鍾意食/飲甜0野, 依家就少少甜都覺得個口好辛苦...
BB你要健健康康啊!


複式洋房

積分: 183


27#
發表於 10-10-25 16:39 |只看該作者
我都係呀~
而家冇咁想食甜, 我之前係朱古力&糖精呢ga~

原帖由 Potato1220 於 10-10-22 10:19 發表
我想問大家會唔會有咗之後少少甜都覺得甜得滯?
以前我好鍾意食/飲甜0野, 依家就少少甜都覺得個口好辛苦...


別墅

積分: 955


26#
發表於 10-10-22 14:32 |只看該作者

回覆 1# Potato1220 的文章

我就啱啱同你相反...我勁鐘意食果汁飲糖...我以前唔食架...


複式洋房

積分: 203


25#
發表於 10-10-22 10:19 |只看該作者
我想問大家會唔會有咗之後少少甜都覺得甜得滯?
以前我好鍾意食/飲甜0野, 依家就少少甜都覺得個口好辛苦...


大宅

積分: 1805


24#
發表於 10-10-22 10:06 |只看該作者
應該okay既,不過都係嗰句,食咩冇所謂,最緊要乾淨衛生﹗

原帖由 依媽媽 於 10-10-21 17:53 發表


咁如果食黑醋+olive oil呢? 呢d ok嗎? i mean for 沙律


男爵府

積分: 5681

畀面勳章


23#
發表於 10-10-21 17:53 |只看該作者
原帖由 kristinecheng 於 10-10-21 16:12 發表
呀,提提你地,沙律醬要小心啲食,因為如果未經巴士德消毒法處理既奶類製品如芝士﹑沙律醬咁,會有隻叫李斯特菌可以從胎盤傷害bb,我陀上胎時睇新聞得知,香港都有案例陀到7個月bb中咗招要流產,最恐怖係媽媽未必有事but個胎出事,所以 ...


咁如果食黑醋+olive oil呢? 呢d ok嗎? i mean for 沙律


別墅

積分: 955


22#
發表於 10-10-21 17:21 |只看該作者
原帖由 kristinecheng 於 10-10-21 16:12 發表
呀,提提你地,沙律醬要小心啲食,因為如果未經巴士德消毒法處理既奶類製品如芝士﹑沙律醬咁,會有隻叫李斯特菌可以從胎盤傷害bb,我陀上胎時睇新聞得知,香港都有案例陀到7個月bb中咗招要流產,最恐怖係媽媽未必有事but個胎出事,所以 ...


好得人驚~
我成日買吉之島整好一PACK嗰D沙律食架


複式洋房

積分: 130


21#
發表於 10-10-21 17:13 |只看該作者
多謝分享呀!! 真係要食得小心d先得呀!!!

原帖由 kristinecheng 於 10-10-21 16:12 發表
呀,提提你地,沙律醬要小心啲食,因為如果未經巴士德消毒法處理既奶類製品如芝士﹑沙律醬咁,會有隻叫李斯特菌可以從胎盤傷害bb,我陀上胎時睇新聞得知,香港都有案例陀到7個月bb中咗招要流產,最恐怖係媽媽未必有事but個胎出事,所以 ...


大宅

積分: 1805


20#
發表於 10-10-21 16:12 |只看該作者
呀,提提你地,沙律醬要小心啲食,因為如果未經巴士德消毒法處理既奶類製品如芝士﹑沙律醬咁,會有隻叫李斯特菌可以從胎盤傷害bb,我陀上胎時睇新聞得知,香港都有案例陀到7個月bb中咗招要流產,最恐怖係媽媽未必有事but個胎出事,所以出街我唔會食,要食去超士睇清楚包裝上有冇列明處理過,就食得放心啦﹗

http://www.cfs.gov.hk/tc_chi/multimedia/multimedia_pub/multimedia_pub_fsf_07_04.html

原帖由 依媽媽 於 10-10-19 16:45 發表
我就真係只係性寒涼的野唔食....

豆腐 ok, 我有食
沙律 我有食
薑醋 我有食, 我主要係飲醋的
蠔 更加有食, 因為睇書話含有鉀 for bb生長

我阿姐係外國人, 佢地真係咩都食, 咖啡日日飲2杯, 西瓜/芒果/香蕉.... ...


男爵府

積分: 5681

畀面勳章


19#
發表於 10-10-20 12:55 |只看該作者
原帖由 Potato1220 於 10-10-20 12:03 發表
唔記得講!
薑醋唔係涼,但係就有可能引起宮縮!
我有同事讀過助産士,佢話孕婦生完之後會俾藥,咁D成分係有類似薑的成份;而且生完12朝食薑醋,係一來保同駒風,二來係幫助子宮收縮好D!
咁我唔敢再食薑醋住,寜可信其中原因呀! ...

oh.. really??!
咁我都唔敢再食啦....
我之前係飲醋架~ 不過都冇事... 好彩~


別墅

積分: 955


18#
發表於 10-10-20 12:21 |只看該作者
原帖由 依媽媽 於 10-10-20 11:00 發表


我係街度食... 炸廣島蠔 ^^

當然生蠔就唔食啦... 怕唔乾淨。


炸蠔~正喎~
等我下次都食先~
突然間好想食蠔餅~


別墅

積分: 955


17#
發表於 10-10-20 12:16 |只看該作者
原帖由 Potato1220 於 10-10-20 12:03 發表
唔記得講!
薑醋唔係涼,但係就有可能引起宮縮!
我有同事讀過助産士,佢話孕婦生完之後會俾藥,咁D成分係有類似薑的成份;而且生完12朝食薑醋,係一來保同駒風,二來係幫助子宮收縮好D!
咁我唔敢再食薑醋住,寜可信其中原因呀! ...


原來係咁~我好鐘意食薑醋架~不過都係唔食住...

唔知花旗心湯係咪都唔好飲尼...我阿媽尋晚煲咗...我都飲咗~


複式洋房

積分: 203


16#
發表於 10-10-20 12:03 |只看該作者
唔記得講!
薑醋唔係涼,但係就有可能引起宮縮!
我有同事讀過助産士,佢話孕婦生完之後會俾藥,咁D成分係有類似薑的成份;而且生完12朝食薑醋,係一來保同駒風,二來係幫助子宮收縮好D!
咁我唔敢再食薑醋住,寜可信其中原因呀!


公爵府

積分: 26650

玩具勳章 陪月勳章


15#
發表於 10-10-20 11:43 |只看該作者
其實我都係第一胎..
但我就成日當自己係鬼婆, 涼野例如西瓜香蕉涼瓜白菜薑醋乜都食, 不過魚生淨係食過一次, 因驚有菌, 好似唔係咁好..
其實樣樣唔食過量都冇問題丫, 醫生都話乜都食得架...


男爵府

積分: 5681

畀面勳章


14#
發表於 10-10-20 11:01 |只看該作者
原帖由 Potato1220 於 10-10-20 10:57 發表
我諗真係好睇體質問題...
我陀得唔係好穩,有一晚返媽媽家食咗一隻薑醋蛋,第二朝一早起身好肚餓,食咗半個水晶梨,點知嗰晚返返下工就流鮮血了,好彩BB冇事!
我唔知係巧合定點,不過之後都唔敢再食涼嘢啦!(不過都有時為食,食咗少少 ...


薑醋係涼架咩????

反而我只係知.. 梨係涼咋~


男爵府

積分: 5681

畀面勳章


13#
發表於 10-10-20 11:00 |只看該作者
原帖由 junB 於 10-10-19 18:41 發表


我係街度食... 炸廣島蠔 ^^

當然生蠔就唔食啦... 怕唔乾淨。


複式洋房

積分: 203


12#
發表於 10-10-20 10:57 |只看該作者
我諗真係好睇體質問題...
我陀得唔係好穩,有一晚返媽媽家食咗一隻薑醋蛋,第二朝一早起身好肚餓,食咗半個水晶梨,點知嗰晚返返下工就流鮮血了,好彩BB冇事!
我唔知係巧合定點,不過之後都唔敢再食涼嘢啦!(不過都有時為食,食咗少少冇益嘢!)


大宅

積分: 1299


11#
發表於 10-10-20 10:07 |只看該作者
其實D涼野係咪頭三個月至唔食得架?
BB你要健健康康啊!


複式洋房

積分: 130


10#
發表於 10-10-20 09:22 |只看該作者
你好勁呀, 樣樣都敢食...

原帖由 edwinho123 於 10-10-19 19:48 發表
我第一胎...介口都幾清....成日驚呢樣驚那樣.....

第二胎.....放鬆咗自己....但都有小小介口

呢胎就直情放縱去食....總之食咩唔會覺得唔舒服就去食....西瓜之前頭2個月日日食....因為覺得食咗好開心...唔會咁多胃 ...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo