立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2336
原帖由 tai_man 於 10-11-21 22:59 發表 我個bb五個月架咋, 呢隻係我帶bb去睇醫生既時候, 醫生叫我用架, 我都有問佢應該用original果隻定係用呢隻, 佢就叫我用呢隻
男爵府
積分: 5999
原帖由 tai_man 於 10-11-20 16:51 發表 我用緊果隻QV係寫住for kids架(好似係近年先出), 質地好似lotion咁, , 個盒係紅紅藍藍咁(有個好似八爪魚既卡通圖案), 支cream個款係好似牙膏咁.....真係幾好用 ...
積分: 2090
積分: 6732
原帖由 chilleylok 於 10-11-16 23:29 發表 你地講緊qv cream 係咪雪花膏,o係藥房大約買$120嗰隻呀?
公爵府
積分: 28083
積分: 1931
原帖由 kongwt 於 10-11-16 16:34 發表 冇全名, 個樽係全白色, 中間有個大大隻藍色QV字, 藥房, 莎莎or卓越價錢會平d, watsons/mannings都有得賣, 不過貴d, 有大細size, 可以試吓細樽先...
侯爵府
積分: 22599
原帖由 李豆豆 於 10-11-16 11:47 發表 QV孕婦用唔用得架?想搽下肚位/手腳位呀~
積分: 25689
別墅
積分: 764
積分: 584
珊瑚宮
積分: 112006
積分: 3060
原帖由 cheungyimiu 於 10-11-14 07:14 發表 我阿b用凡士林及johnson
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy