懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2336


1#
發表於 10-11-14 01:32 |只看該作者
如題,thanks for sharing!

[ 本帖最後由 Ines_B 於 10-11-14 01:34 編輯 ]


大宅

積分: 2336


26#
發表於 10-11-22 01:24 |只看該作者
原帖由 tai_man 於 10-11-21 22:59 發表
我個bb五個月架咋, 呢隻係我帶bb去睇醫生既時候, 醫生叫我用架, 我都有問佢應該用original果隻定係用呢隻, 佢就叫我用呢隻


我諗BB用過冇問題就得喇!藥房嗰個人個BB都係用緊kids(4個月大),佢仲話好好用添,又話同好貴嗰D日本牌子(阿B哥)冇乜分別!只係後來有個客打去QV問,先至知道kids原意係俾大D嘅小朋友用,因為加咗維它命E...anyway,呢D都係一個聽一個返嚟,唔知真假,總之醫生都話可以就OK啦.

[ 本帖最後由 Ines_B 於 10-11-22 01:26 編輯 ]


男爵府

積分: 5999


25#
發表於 10-11-21 22:59 |只看該作者
我個bb五個月架咋, 呢隻係我帶bb去睇醫生既時候, 醫生叫我用架, 我都有問佢應該用original果隻定係用呢隻, 佢就叫我用呢隻


大宅

積分: 2336


24#
發表於 10-11-21 22:29 |只看該作者
原帖由 tai_man 於 10-11-20 16:51 發表
我用緊果隻QV係寫住for kids架(好似係近年先出), 質地好似lotion咁, , 個盒係紅紅藍藍咁(有個好似八爪魚既卡通圖案), 支cream個款係好似牙膏咁.....真係幾好用 ...


請問你小朋友幾大啊?我今日喺藥房都見到QV kids,初時都諗住買佢,點知藥房個人話呢隻係俾2歲以上嘅小朋友用,因為裏面加咗維它命E,怕BB用會容易過敏,所以介紹咗我買original嗰隻.(我都唔知真唔真,不過諗落佢係寫kids而唔係babies,可能有D道理)


大宅

積分: 2336


23#
發表於 10-11-21 22:24 |只看該作者
我今日喺藥房買咗QV cream(雪花霜)喇,佢寫住Repair Dry Skin,唔知買得啱唔啱呢?另外,我呢支係100g,$66,見到另一盒好大嘅$180,但就冇見到樓上所講$115呢個價錢啵.


大宅

積分: 2090


22#
發表於 10-11-21 18:34 |只看該作者
我用緊johnson


男爵府

積分: 6732


21#
發表於 10-11-20 18:12 |只看該作者
原帖由 chilleylok 於 10-11-16 23:29 發表
你地講緊qv cream 係咪雪花膏,o係藥房大約買$120嗰隻呀?

係呀,寫住QV CREAM的,元朗賣$115,不過大樽賣$185抵用D


男爵府

積分: 5999


20#
發表於 10-11-20 16:51 |只看該作者
我用緊果隻QV係寫住for kids架(好似係近年先出), 質地好似lotion咁, , 個盒係紅紅藍藍咁(有個好似八爪魚既卡通圖案), 支cream個款係好似牙膏咁.....真係幾好用

[ 本帖最後由 tai_man 於 10-11-20 16:52 編輯 ]


公爵府

積分: 28083

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 10-11-17 10:36 |只看該作者

回復 17# chilleylok 的帖子

有冇人知呀?


大宅

積分: 1931


18#
發表於 10-11-16 23:46 |只看該作者
我會用johnson's 綠色撙果隻,價錢合理又好用。


公爵府

積分: 28083

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 10-11-16 23:29 |只看該作者
你地講緊qv cream 係咪雪花膏,o係藥房大約買$120嗰隻呀?


大宅

積分: 2336


16#
發表於 10-11-16 23:16 |只看該作者
原帖由 kongwt 於 10-11-16 16:34 發表
冇全名, 個樽係全白色, 中間有個大大隻藍色QV字, 藥房, 莎莎or卓越價錢會平d, watsons/mannings都有得賣, 不過貴d, 有大細size, 可以試吓細樽先...


Thanks!等我都去睇睇先~

btw,請問佢有冇分lotion or cream架?


侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


15#
發表於 10-11-16 16:52 |只看該作者
原帖由 李豆豆 於 10-11-16 11:47 發表
QV孕婦用唔用得架?想搽下肚位/手腳位呀~


放心~ 無問題架!


公爵府

積分: 25689


14#
發表於 10-11-16 16:41 |只看該作者
MUSTELA我諗住用黎塗patpat...
身同面諗住用johnson...@@


別墅

積分: 764


13#
發表於 10-11-16 16:34 |只看該作者

回復 11# Ines_B 的帖子

冇全名, 個樽係全白色, 中間有個大大隻藍色QV字, 藥房, 莎莎or卓越價錢會平d, watsons/mannings都有得賣, 不過貴d, 有大細size, 可以試吓細樽先...


別墅

積分: 584


12#
發表於 10-11-16 14:37 |只看該作者
沖完涼同夜晚訓覺前,我會用A cream打底, 之後就用QV lotion補搽. GOOD~


大宅

積分: 2336


11#
發表於 10-11-16 14:36 |只看該作者
睇嚟QV好似好掂喎,係唔係去藥房同佢講就得架喇?有冇全名?


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


10#
發表於 10-11-16 11:47 |只看該作者
QV孕婦用唔用得架?想搽下肚位/手腳位呀~


別墅

積分: 764


9#
發表於 10-11-16 10:45 |只看該作者
我女女由出世到而家6個幾月一路都係用QV, 很天然, 冇香味, 而且質地很簿很易推開, 用後皮膚很潤滑之餘又很清爽...


大宅

積分: 3060


8#
發表於 10-11-16 10:07 |只看該作者
我阿 B 都係用 Johnson's baby

原帖由 cheungyimiu 於 10-11-14 07:14 發表
我阿b用凡士林及johnson

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo