懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1130


1#
發表於 10-11-21 13:20 |只看該作者
我預產期係一月頭, 8月底已經confirm左個印印工人, 仲plan得好好, 想佢12月頭返工, 我仲有時間教佢. 加上早前都有諗過請個陪月, 不過我媽咪聽到要成萬幾蚊咁貴, 拍左心口話會黎幫我, 煮下野比我食, 而我係同我99住, 佢話會幫bb沖涼, 一齊都好順利, 好如意, 好安心....

點知, 兩個星期前收到agent電話, 我個工人有事黎唔到, 雖然我地都好快confirm左另一個, 不過個工人都要1月中至底先黎到.

而前兩日, 我媽咪手臂舊病愈來愈痛, 阿爸都唔想阿媽辛苦, 當然我都唔想, 結果我阿媽話幫唔到我.

雖然我屋企叫做有個99, 不過佢乜都唔識做, 唔好講我坐月要食d咩, 就連平時轉季屋企人岩飲咩湯水咁高深既野都唔識, 同埋成日咩都話驚, 我怕bb岩岩出世太細個, 最終佢都係唔敢點阿b, 所以, 我而家唔知點好.

我自己已經買左產後廿八方, 要煲補身野應該ok, 但仲有d咩野要喺坐月期間處理架? 我一日3餐係唔係可以預早上網搵定食譜就ok呢? 仲有咩野要注意呀?

[ 本帖最後由 美直 於 10-11-21 13:24 編輯 ]


大宅

積分: 1130


9#
發表於 10-11-22 12:59 |只看該作者
多謝你地意見, 我老公可以會請多幾日假, 希望夾到工人上班時間, 就會多個人幫手啦.

另外, 我上網搵到d岩食我飯送, 到時跟住煮, 應該都攪得掂掛.


禁止訪問

積分: 7163


8#
發表於 10-11-22 11:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7163


7#
發表於 10-11-22 11:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7163


6#
發表於 10-11-22 11:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7163


5#
發表於 10-11-22 11:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10693

魅力公主 精緻種植勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


4#
發表於 10-11-21 23:18 |只看該作者
唔洗咁擔心,我都係自己搞掂,仲要湊住大女,冇人幫,你先生會放幾日假嗎?


大宅

積分: 3338


3#
發表於 10-11-21 22:54 |只看該作者
唔洗擔心, 應該仲夠時間搵陪月的, 你可以試下"樂活"(即係古巨基賣廣告果個~), 我之前都係響樂活搵, 前後個零星期已經confirm到個陪月~
若果真係搵唔岩陪月, 好似有間專係送餐既公司的, 你可以響果度訂伙食~


別墅

積分: 957


2#
發表於 10-11-21 17:19 |只看該作者
咁不如試下仲搵唔搵到陪月啦. 起碼工人黎之前可以頂住先.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo