自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3588


1#
發表於 10-11-24 11:16 |只看該作者
我有部7-8年 32" philips lcd 電視壞左, 粒紅色燈仔flashing 唔停,
philips 個cf 話有電子板壞左, 唔知邊塊, 要入廠check, 再報價


你地話整唔整好?? 唔知有無得整??

另我睇過部LG LED ~ LG 42LE5500 net price $9480, made in Koream O 唔 ok 呢??


侯爵府

積分: 20878

2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 10-11-24 12:14 |只看該作者
我巳為我蝕左冇整到呀
原帖由 大力大力 於 10-11-24 12:06 發表


係呀!!!


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


8#
發表於 10-11-24 12:06 |只看該作者
原帖由 sklui 於 10-11-24 11:56 發表
係未漏左個唔呀?


係呀!!!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


侯爵府

積分: 20878

2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 10-11-24 11:56 |只看該作者
係未漏左個唔呀?
原帖由 大力大力 於 10-11-24 11:53 發表
如果多過 800 就好整!!

用左 7-8 年都叫 "笑喪" 啦!


琥珀宮

積分: 156834

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 10-11-24 11:54 |只看該作者
LG no good.. Buy Sony la


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


5#
發表於 10-11-24 11:53 |只看該作者
如果多過 800 就"唔"好整!!

用左 7-8 年都叫 "笑喪" 啦!



[ 本帖最後由 大力大力 於 10-11-24 12:06 編輯 ]
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


子爵府

積分: 10433

好媽媽勳章


4#
發表於 10-11-24 11:38 |只看該作者
趁機換led tv.
舊的不去新的不來.
教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離。


珍珠宮

積分: 30287

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 10-11-24 11:36 |只看該作者
你部philips lcd 都已經用了7/8年,個顯示屏都差不多到期.就算今次整番個電子板,都唔會用到幾內,買個部算把.


侯爵府

積分: 20878

2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 10-11-24 11:28 |只看該作者
你部philips lcd 都用到7/8年,我部LG用到4年幾就壞,叫佢上黎檢查要$680+parts費用,我冇整到,跟住買左部Sony

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo