跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1008


1#
發表於 10-12-5 07:57 |只看該作者
我就剛12wks, 嘻嘻! 除左幾本書外, 什麼也未買呀!
咁現在可以開始買bb野未呢?


大宅

積分: 1311


23#
發表於 10-12-6 20:45 |只看該作者
我咩都未買呀!!!
我成日都係到諗
因為本身自己好多連身裙
好多都無收腰的
其實係咪係大肚時都岩著呢??
咁樣可以買少d衫
因為屋企真係無位放呀!!
而bb的用品我同老公都睇過
但因為我地岩岩結婚左只係兩個月
個屋裝修時又無過咁快有bb
所以要將間書房改為bb房
都無諗好點好
因為大肚又唔可以裝修
所以咩都買唔到住......


複式洋房

積分: 422


22#
發表於 10-12-6 20:28 |只看該作者
原帖由 karenmickey 於 10-12-6 15:21 發表
嘩! 好抵買係邊度來呀..等我又去買下先..


我公司 internal sample sales乍....我好辛苦先搵到果10件野~


大宅

積分: 1008


21#
發表於 10-12-6 17:00 |只看該作者
我唸左好耐...買爸爸?????
一唸到即笑出聲.....嘻嘻哈哈


大宅

積分: 2838


20#
發表於 10-12-6 15:40 |只看該作者
我第一胎啲un un同ba ba都係喺媽媽世界到買,因為嗰陣有朋友一齊大肚,佢好多嘢都係買二送一,咁我地兩個就share,價錢都唔太貴

原帖由 elaine_meow 於 10-12-5 18:08 發表


小露比你 d ba ba 同 under 係邊度買架? 010果d好貴... 媽媽世界唔知会唔会平d呢?


複式洋房

積分: 414

瞓得好勳章 認識瑞士牛牛第二回 BK Milk勳章


19#
發表於 10-12-6 15:21 |只看該作者
嘩! 好抵買係邊度來呀..等我又去買下先..

原帖由 devilmelody 於 10-12-6 13:45 發表
哈哈~ 我今日公司sample sales.. 買左8件衫, 2條褲..全部都係maternity o既...開心都爆..不過d褲都唔知o岩唔o岩著...買左先乍~10件成為$100大元...全數仲係做善事o既~ ...


複式洋房

積分: 422


18#
發表於 10-12-6 13:45 |只看該作者
哈哈~ 我今日公司sample sales.. 買左8件衫, 2條褲..全部都係maternity o既...開心都爆..不過d褲都唔知o岩唔o岩著...買左先乍~10件成為$100大元...全數仲係做善事o既~


大宅

積分: 3355


17#
發表於 10-12-6 11:44 |只看該作者
我剛剛買了bra bra 同un un, 仲有legging, cotton 絲襪同3條大肚褲
﹣un un 在千色店for 大肚的 ( $48/2條)
﹣cotton 絲襪﹣在將軍澳新X城2期3樓,有間專賣襪的,買了2對 9分,一對襪褲(每對$79/3對9折,好好著,大肚專用)
﹣3條大肚褲:係CWB總統商場,有間專賣大肚衣服的,老闆勁好人,任試 $179/一條,有返工/牛仔褲,之後佢仲有一D cotton 好薄的bra bra, 買$50,我total 買了3條褲,1個bra. total 佢只收$568, 仲送了3條cotton 大肚un un. 好好著。我見人人佢都送un un.

[ 本帖最後由 Sbaby 於 10-12-6 11:46 編輯 ]


大宅

積分: 4290

wyeth冷知識勳章


16#
發表於 10-12-6 10:08 |只看該作者
唔好太心急呀! bb衫呀果d可以遲小小先, 先搞掂自己先...同埋得閒都開始留意吓d bb用品, 揀咩brand咁囉, 都好多功夫要做架!

都係brabra + under + leggings啦!
不過d under, 我都係同上次樣, 去d街市買d肥婆著果d咋, 幾蚊條可以好粗咁著, 不過首要唔介意個質地先


公爵府

積分: 27342

2024年龍年勳章 牛年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 10-12-6 00:17 |只看該作者
我都咩都未買呀~ 因為第一胎~ 成日都擔心呢樣擔心果樣....我打算照埋結構先開始買呀


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


14#
發表於 10-12-5 23:33 |只看該作者
原帖由 kejeye 於 10-12-5 22:33 發表
小露比

咁你買幾多錢到呀?

$280..
我有兩隻大小魔怪""


複式洋房

積分: 422


13#
發表於 10-12-5 22:48 |只看該作者
邊駛咁早買呀!起碼六個月,過左cny先啦!
不過就儲左好多衫仔~


大宅

積分: 1096


12#
發表於 10-12-5 22:33 |只看該作者
小露比

咁你買幾多錢到呀?


別墅

積分: 995


11#
發表於 10-12-5 21:50 |只看該作者
我乜野都冇買過,諗住再遲啲先去買。


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


10#
發表於 10-12-5 18:25 |只看該作者
原帖由 elaine_meow 於 10-12-5 18:23 發表


旺中1樓 ? 是不是轉角位專買內衣睡衣果間呀? 平嗎?


好似係呀近轉角位 !
兩個bra+兩條legging+兩條under=$280~~
我有兩隻大小魔怪""


複式洋房

積分: 335


9#
發表於 10-12-5 18:23 |只看該作者
原帖由 小露比* 於 10-12-5 18:17 發表


我係旺中1樓買咋 !
媽媽世界果d都唔方平得去邊 ,,
d爸爸大肚著就岩 , 生完未必岩著唔洗買咁貴 ,,
因為個胸會縮返細 ............


旺中1樓 ? 是不是轉角位專買內衣睡衣果間呀? 平嗎?


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


8#
發表於 10-12-5 18:17 |只看該作者
原帖由 elaine_meow 於 10-12-5 18:08 發表


小露比你 d ba ba 同 under 係邊度買架? 010果d好貴... 媽媽世界唔知会唔会平d呢?


我係旺中1樓買咋 !
媽媽世界果d都唔方平得去邊 ,,
d爸爸大肚著就岩 , 生完未必岩著唔洗買咁貴 ,,
因為個胸會縮返細 ............
我有兩隻大小魔怪""


複式洋房

積分: 335


7#
發表於 10-12-5 18:08 |只看該作者
原帖由 小露比* 於 10-12-5 18:01 發表
唔急買住 ,

但今日就出左去買大肚著既under~
買左d新既爸爸~仲有大肚著既legging~


小露比你 d ba ba 同 under 係邊度買架? 010果d好貴... 媽媽世界唔知会唔会平d呢?


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


6#
發表於 10-12-5 18:01 |只看該作者
唔急買住 ,

但今日就出左去買大肚著既under~
買左d新既爸爸~仲有大肚著既legging~
我有兩隻大小魔怪""


男爵府

積分: 8934

畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 10-12-5 17:41 |只看該作者
我未開始買, 不過朋友已經俾左張BB床, 口水肩同初生衫仔比我, 屋企就黎無乜位擺喇~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo