自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 75714

wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 畀面勳章


1#
發表於 10-12-12 00:04 |只看該作者
個女夜晚訓個時係咁CUT....早上又唔多CUT
有咩法????


禁止訪問

積分: 16793

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 貢獻勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


18#
發表於 10-12-13 16:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 723


17#
發表於 10-12-13 15:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


16#
發表於 10-12-13 10:46 |只看該作者
條頸真係最好唔好吹到就好好多


公爵府

積分: 25484

認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 10-12-12 19:44 |只看該作者
原帖由 mingchan122 於 12-12-2010 19:06 發表
我個女(5歲)都係咁,而家睇中醫,話係五官都敏感,鼻水倒流而咳,會變成哮喘架.


乜會咁嚴重架~
咁我都要快d帶阿女去睇中醫先
因為爸爸本身都有哮喘
如果阿女都有,到時2個一齊發起上黎就煩喇


伯爵府

積分: 15675

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


14#
發表於 10-12-12 19:06 |只看該作者
我個女(5歲)都係咁,而家睇中醫,話係五官都敏感,鼻水倒流而咳,會變成哮喘架.


洋房

積分: 31


13#
發表於 10-12-12 17:41 |只看該作者
夜晚咳日頭唔咳一定係氣管敏感, 睇中醫啦


大宅

積分: 1741


12#
發表於 10-12-12 17:12 |只看該作者
我囡之前都咳咗兩個月, 睇咗幾次西醫, 話係氣管敏感, 冇食西藥時, 就煲下川貝湯, 又或者加些川貝粉落d粥到, 現在已好了很多.


大宅

積分: 1200

好媽媽勳章


11#
發表於 10-12-12 11:39 |只看該作者
之前阿女咳得好厲害, 食住藥都止唔到, 後來醫生教我唔好比奶飲, 跟住真係好番好多, 當然咳有好多種, 但試吓無防.


大宅

積分: 3300

好媽媽勳章 醒目開學勳章


10#
發表於 10-12-12 11:26 |只看該作者
nic早排又係咁咳,不過佢係日咳訓著教就無咳,咳左成兩個月,一起咳巳既睇西醫睇左幾次都唔好仲咳多左密左,後來轉睇中醫,個醫師話nic仔肺有風&熱,睇左4次巳無乜咳啦....不過e兩日佢又有幾聲咳,一陣再去睇中醫執兩擠飲吓先


翡翠宮

積分: 75714

wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 畀面勳章


9#
發表於 10-12-12 10:38 |只看該作者
睇中E會唔會好D呀????


原帖由 sheung1126 於 10-12-12 08:41 發表
阿女都係一訓著就咳
醫生話佢氣管敏感
已經咳左成個星期
半夜一咳就嘔,尋晚難得冇咳
但係今朝起身食完奶又開始咳返(又嘔)
猴早散同末我都試過
食晒成盒先好少少
食左幾次佢開始唔肯食
所以冇再買,但係睇西醫只係好少少 ...


公爵府

積分: 25484

認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 10-12-12 08:41 |只看該作者
阿女都係一訓著就咳
醫生話佢氣管敏感
已經咳左成個星期
半夜一咳就嘔,尋晚難得冇咳
但係今朝起身食完奶又開始咳返(又嘔)
猴早散同末我都試過
食晒成盒先好少少
食左幾次佢開始唔肯食
所以冇再買,但係睇西醫只係好少少
又唔斷尾,好煩


翡翠宮

積分: 75714

wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 畀面勳章


7#
發表於 10-12-12 02:37 |只看該作者
而家這2個鐘又無CUT......
頭先剛剛訓個1個鐘CUT到好似見佢就黎嘔咁.......


大宅

積分: 2053


6#
發表於 10-12-12 02:03 |只看該作者

回覆 5# BeBe媽媽 的文章

醫生話換密啲牀單,唔知空氣清新機有冇幫助呢
Chun Chun was born on May 25, 2006. 05/25/2006 - 3.65kgs, 53cm 06/28/2006 - 4.91kgs 08/05/2006 - 6.42kgs, 62.5cm 10/14/2006 - 7.57kgs, 70cm 11/24/2006 - 8.41kgs


伯爵府

積分: 16938


5#
發表於 10-12-12 01:44 |只看該作者
我仔就係猴棗散/末,XXX藥,西醫轉幾個,中醫又睇過D藥迫左佢食3日就唔肯再食,9月中病到11月一D都無好過....最後睇左BK介紹既中醫,KEEP住食緊第4星期藥,情況好得好慢,但無差到,應該有效好緊吧?哈哈
如果你女只係小小咳,我覺得試下煲D湯水比佢飲...叫其他有經驗媽咪介紹你啦,我都唔係好識,或者問下中醫囉...如果太擔心咪睇下西緊攞意見吧!....
我而家買左個加濕器,希望又會令佢舒服D啦!


禁止訪問

積分: 16793

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 貢獻勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 10-12-12 00:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 75714

wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 畀面勳章


3#
發表於 10-12-12 00:17 |只看該作者
都有少少氣管唔好.....女女就黎4歲......
都唔知睇唔睇E生好.....>.<

原帖由 BeBe媽媽 於 10-12-12 00:14 發表
本身有無鼻敏感?氣管敏感?
女女幾大?小朋友氣管比較弱....做好保暖工作,護住條頸!
去嬰兒醫護度,有好多媽咪都有呢個煩惱,包括我! HEHE
http://forum.baby-kingdom.com/forumdisplay.php?fid=11 ...


伯爵府

積分: 16938


2#
發表於 10-12-12 00:14 |只看該作者
本身有無鼻敏感?氣管敏感?
女女幾大?小朋友氣管比較弱....做好保暖工作,護住條頸!
去嬰兒醫護度,有好多媽咪都有呢個煩惱,包括我! HEHE
http://forum.baby-kingdom.com/forumdisplay.php?fid=11

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo