跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1#
發表於 10-12-26 18:00 |只看該作者
臨生先搞d咁既野, 聽日要去搵新工人喇, 諗住悠悠閒閒咁等生等過年, 今次呢鑊真係杰


大宅

積分: 1080


10#
發表於 10-12-28 15:56 |只看該作者
而加先黎攪d咁既野~~請個工人搵岩又好多手續要攪~
要快d諗辨法~最緊要係到時你生咗你自己都需要人照顧~陪月請唔請得切~?d親戚朋友可唔可以湊住呀囡先呀~


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 10-12-28 13:17 |只看該作者
原帖由 yanniefa 於 10-12-27 21:49 發表
奶奶果邊得唔得丫?不過好彩你工人做埋過年,你都有一個月時間搵過個


奶奶.......佢都靠個工人照顧佢呀, 我工人其實不嬲都吾駛同我照顧小朋友, 只係照顧奶奶同做家務, 但而家佢resign, 我真係好頭痕呀, 邊個做清潔呀???


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 10-12-28 13:13 |只看該作者
原帖由 kangaroomama 於 10-12-27 11:20 發表


你住邊架?有D育嬰院可以放低BB照顧幾個鐘咁架,你睇下有無幫助?
如果坐月時太辛苦,又未請到工人,不如請個鐘點啦...

希望你快D請到個好工人啦!


其實我媽媽可以幫到我, 但無理由要我媽媽幫我做家務ga麻....唉
而家agent搵緊工人, 如果到時meet吾到個期, 真係要搵個鐘點幫下手喇.


複式洋房

積分: 390


7#
發表於 10-12-27 21:49 |只看該作者
奶奶果邊得唔得丫?不過好彩你工人做埋過年,你都有一個月時間搵過個


男爵府

積分: 6869


6#
發表於 10-12-27 21:15 |只看該作者
my c6 has been extra nice to our maid who came 4 months ago!!!

gave her $500 for Christmas to buy presents and
increased her salary to $3700 (starting this month) just to avoid that she would leave before or after bb arrives!!!!

what kind of world is this? we are like begging the maids to work for us!!!!


大宅

積分: 4741

畀面勳章


5#
發表於 10-12-27 11:20 |只看該作者
原帖由 心抱 於 10-12-26 22:09 發表


edd係 26/1, 不過醫生話bb太細, 可能會delay, 我工人last day到15/2, 真大鑊, 工人初頭話做埋1月咋, 已家佢做埋過年就走喇
我係獨女, 無家姐細妹呀 , 阿媽就有一個, 但佢自己有野搞, 幫我吾到呀, 初頭都煩 ...


你住邊架?有D育嬰院可以放低BB照顧幾個鐘咁架,你睇下有無幫助?
如果坐月時太辛苦,又未請到工人,不如請個鐘點啦...

希望你快D請到個好工人啦!


別墅

積分: 979


4#
發表於 10-12-26 22:24 |只看該作者
哎吔!真係慘! 希望您可以快d揾到個好工人啦!

如果真係要帶住bb送囡囡返學就真係唔係咁好,而且您仲要係坐緊月呀! 可能您要睇下有冇d隔離鄰舍可以幫下手啦!

原帖由 心抱 於 10-12-26 22:09 發表


edd係 26/1, 不過醫生話bb太細, 可能會delay, 我工人last day到15/2, 真大鑊, 工人初頭話做埋1月咋, 已家佢做埋過年就走喇
我係獨女, 無家姐細妹呀 , 阿媽就有一個, 但佢自己有野搞, 幫我吾到呀, 初頭都煩 ...


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3#
發表於 10-12-26 22:09 |只看該作者
原帖由 kangaroomama 於 10-12-26 21:39 發表
慘啦~預產期幾時呀?
有無D家姐細妹阿媽頂住,幫下手先?


edd係 26/1, 不過醫生話bb太細, 可能會delay, 我工人last day到15/2, 真大鑊, 工人初頭話做埋1月咋, 已家佢做埋過年就走喇
我係獨女, 無家姐細妹呀 , 阿媽就有一個, 但佢自己有野搞, 幫我吾到呀, 初頭都煩生完bb自己揍大囡返學出出入入既問題, 而家仲要煩多樣, 邊個幫我响屋企睇住細個件呀, 我吾想大囡搭校車, 但又吾想帶住細個件出出入入呀


大宅

積分: 4741

畀面勳章


2#
發表於 10-12-26 21:39 |只看該作者
慘啦~預產期幾時呀?
有無D家姐細妹阿媽頂住,幫下手先?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo