自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1507


1#
發表於 10-12-30 15:30 |只看該作者
想講下自己d野,當呻下~
自己係女仔大女,生o係1個重男輕女既家庭
一生出比個個失望,媽咪好快就追到細佬
所以我未享受過愛就比人搶走左媽咪同爸爸
永遠細佬有既我就冇,只有羨慕
佢o係屋企附近返學唔洗搭車可以有$50 1日可以約同學食堆早餐,我要搭車得$30 1日,果陣食一盒飯都要$20幾,所以我慳d食7-11既叮叮飯
(所以我大個左自己搵到錢好鍾意周圍食野)
到上左中學個個同學有既我冇,電話,零食,靚文具
所以我冇咩朋友,因為佢地有零用錢去街買野我都冇,點同到佢地有話題
細個爸爸搵野掟媽咪鬧媽咪我話報警,爸爸果幾個月唔彩我,特登同細佬玩得好開心,我想行過佢一齊玩佢叫我行開,我做錯咩?
媽咪都話我多事,可能佢覺得女人比人鬧比人打冇咩野
新年之後爸爸生日,我用利是錢買左個好得意既煙灰缸,比媽咪鬧我好想爸爸食煙咩?
小學仲有體罰,媽咪仲叫miss打多d我(ps.但係我一d都唔壞,讀書中等,試過o係街執到銀包拎比差人而比學校記優點,又試過拎獎狀)所以考得低分或者做錯功課miss都毫不留情打我,其他同學好少,有d冇打過,因為屋企人唔比
爸爸媽咪打我打到上中學,比同學見到好唔開心
我開始學壞
班主任見到我成日有騰條印都以為我好壞所以成日比屋企人打,我生於80後,好多女同學屋企都好錫佢地,要咩有咩,更加唔會打
班主任搵屋企人傾,媽咪講到我好衰,叫阿sir打我都得,但果陣已經唔可以打學生
阿sir就玩杯葛,如果見到同學同我傾計就鬧佢地
阿sir經常見到我就怒啤我,我係女仔,我覺得我好似冇人中意咁,冇當我係女仔,玩針對
中秋個個玩到夜晚,我就7點前要返去,7點前有咩玩?錢我都冇,可以去邊?
之後識左一班朋友學識離家出走,o係出面好開心
每次離家返去就打,打到我都唔驚
我到中4都冇手提電話,但係細佬果部就最新款既
一直壞壞到中3轉左學,仲更加壞左,媽咪開始都冇理我喇~
我比學校踢左出黎,媽咪都冇幫我搵學校
我就出黎做野,再自己搬左出去住,媽咪亦都冇搵我,之後間中都有聯絡,不過係問我拎錢
到果陣有左bb,因為未婚,所以佢嬲我,但我好想有自己既屋企,所以我冇後悔
佢一直都冇搵我,冇煲野比我,奶奶都冇,我都習慣冇人對我好既
生完佢冇黎探我,我話bb滿月黎唔黎?佢唔知點解好抗拒咁講:er....唔洗喇,唔黎喇~係咁啦!
而家我老公搵到少少錢佢就對我地好好,當初睇唔起我老公,比面色佢睇架
一生人入面冇一個親人就我好
上年返大陸過年冇人理過我同老公,bb,真係好似外人,潑出去既水,其實我真係唔係好想返,不過外婆病左,所以帶埋bb去睇佢(阿麻同外婆同1個城市黎架)
夜晚媽咪話出去食宵夜,因為bb訓左,所以叫左我阿麻同佢工人睇住,食食下工人打黎話bb醒左喊得好勁,即刻返上去,原來我大伯都o係度,佢話佢返左黎講野大所以嘈醒佢,之後bb喊佢叫佢收聲,所以愈喊愈勁,但係呢次係我第1次見個仔喊到咁,仲要扯晒烤,以前就算o係第2度喊醒唔見我地都唔會咁,所以我覺得係有人好大聲鬧佢
之後第2日大伯走黎我地間房問bb:點呀你,我大聲左少少之嘛,喊成咁!
我覺得佢好假,連自己親戚都係咁
由細到大冇父母鍚,冇親戚關心,冇咩朋友(而家只有1個識左10年既真心好朋友),同奶奶返左面,返工老細睇重我就比同事針對,一係就唔係得老細喜愛同睇重
以前d同學個個公務員或者中環,大公司返工,有d仲讀緊書,冇個好似我咁做售貨員,做$6500既文員仔
細佬有屋企人既資助可以搵佢既夢想,想讀咩就讀咩,又話開鋪頭比佢
我好似做咩佢地都唔會對我好,唔會感動
而家叫做全職湊bb,唔係有錢,住公屋,但叫做可以出街食飯,同埋老公對我同bb真係好好,好勤力搵錢


象牙宮

積分: 222693

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


43#
發表於 10-12-30 21:26 |只看該作者
前面三十年就當發左場夢,忘記佢。。。

最重要現在有個好老公,有個好孩子,開開心過那 2/3 人生!!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


伯爵府

積分: 17062

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 10-12-30 21:17 |只看該作者
我的童年都係唔開心的, 我媽咪都係重男輕女的, 由細到大都無咩真心好朋友, 但我好慶幸自己有個好老公, 有一對仔, 老爺奶奶對我幾好, 反而以前的唔開心, 令我更懂得珍惜而家擁有的, 感恩自己有一個咁o既童年, 媽咪的反面教材係可以常常警惕到自己添, 我要盡量將歡樂帶比別人.

我同我媽咪d關係都維持得唔錯, 佢成日話我傻人有傻福, d親戚朋友知道我比我妹早結婚生仔, 佢地都覺得好出奇, 因為從小到大我妹妹都係風頭"等", 而我就成隻"龕春".

[ 本帖最後由 LMCK 於 10-12-30 21:25 編輯 ]
,


大宅

積分: 4226


41#
發表於 10-12-30 20:58 |只看該作者
人的一生唔會話全部都唔好, 我以前學過紫微斗數, 聽過個師父講每個人一生出來就有命盤, 有"好星"同"唔好o既星"放在人生不同位置. 樓主童年雖然唔好, 但係而家都生活得唔錯, 有一個好錫自己的人. 所以唔會話一生冇運, 做人千奇唔好太灰, 始終會否極泰來.


伯爵府

積分: 16212


40#
發表於 10-12-30 17:08 |只看該作者
過o左去o既野就唔好再唸喇.
依家妳有妳o既新生活, 有老公, 仔仔,
有老公愛妳, 妳愛仔仔. 愛妳o既老公.
依家要積極咁去揍大個仔,

唔好話香港, 剩係某一個角落已經有好多
人慘過妳一百倍, 一千倍,
有時 d 野唔係講運o既,
唸野唔好咁消極.
積極 d 去面對前路,
妳仲有慢長的路要利架.
要好好揍大個仔仔.
唔好再唸番轉頭.
要過得開心. 快樂.

祝妳一家都快快樂樂, 開開心心.


民房

積分: 14


39#
發表於 10-12-30 17:06 |只看該作者
原帖由 jodylulu 於 30/12/2010 03:37 PM 發表
依家咪叫做苦盡甘來囉



YESYES!!


子爵府

積分: 10063


38#
發表於 10-12-30 16:56 |只看該作者
此文章好正,多謝分享。

原帖由 awah112 於 10-12-30 16:16 發表
摸骨論福緣 文‧劉乃濟

  
我有一個朋友,叫做葉世芙,畢業於北京輔仁大學,在于斌主教創辦的《益世報》做採訪主任。華北局勢吃緊時,他奉命來香港籌劃報館南遷事宜,不料計劃有所改變,報館不再辦下去,他亦不再返回 ...


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


37#
發表於 10-12-30 16:52 |只看該作者
細個爸爸搵野掟媽咪鬧媽咪我話報警,爸爸果幾個月唔彩我,特登同細佬玩得好開心,我想行過佢一齊玩佢叫我行開,我做錯咩?<<<<我細個d親戚都係咁對我, 我好過你因為父母都算錫我, 但對我妹同我的態度好唔同架. 我媽會打我, 我爸只會同阿妹玩. 我同你唔同就係我清楚知道每個人的命運都唔同, 佢地咁對我係因為我個"樣"好"挖", 對人的態度都係"挖". 到大過左先知, 就算我對其他人, 都希望其他人善解人意, 體諒笑容滿面.
我開始學壞 <<<<其實你最錯果步應該就係依一步, 如果你咬實牙關, 你學有所成, 今日或當時好多野都唔會發生.

知道你父母咁對你, 係對你唔公平, 愛其他人多一點, 其他人也就多愛你一點. 只要念轉, 運也會轉. 只要你覺得其他人幫助你成長, 堅強和自立(雖然當中是有血有淚), 成就了今天的你, 希望你為自己找多一點快樂, 你的好運就會來了.


男爵府

積分: 9003

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 10-12-30 16:40 |只看該作者
其實你唔算唔好運呀,細個都仲有頭家,學壞左學返好,仲搵到個好老公,唔可以講好運,但真係未算不幸呀~

講真呀,講唔好,我唸我仲衰過你,但你要識得睇開d,反事向好個邊唸~

我好細個父母分開,跟住就變個波,比踢黎去,香港十八區我都住過哂,邊個有位就去邊度住,跟住話就話過幾年呀媽接收返我,其實又係做個波比呀媽發洩,痴起上黎又用刀界我,用棍打我,推我落去坑(唔係火坑),跌穿個頭,喂我食鹽,飲鼓油,雖然係咁呀,但當時我都無話離家出走,因為我覺得我終於有個家,唔駛比人踢黎踢去~~


珍珠宮

積分: 38391


35#
發表於 10-12-30 16:40 |只看該作者
其實我細個都係捱好多苦,亞媽唔錫之餘仲要當我搖錢樹,我比樓主好運就係細時有讀書運,讀書過得去,直升大學。不過返工都係頭頭碰著黑。

自從嫁左比c6,生埋亞b,我就覺得係我呢世人最好既時光啦,我明白樓主心理,可能細時受苦太多,性格悲觀消極,個心總係驚驚地,好驚唔知幾時呢個惟一的幸福會消失!!!

我有時都會諗到頂唔順,我唔理架啦,幾大都享受左至算。


珍珠宮

積分: 38391


34#
發表於 10-12-30 16:31 |只看該作者
原帖由 awah112 於 10-12-30 16:16 發表
摸骨論福緣 文‧劉乃濟

  
我有一個朋友,叫做葉世芙,畢業於北京輔仁大學,在于斌主教創辦的《益世報》做採訪主任。華北局勢吃緊時,他奉命來香港籌劃報館南遷事宜,不料計劃有所改變,報館不再辦下去,他亦不再返回 ...
呢篇真係發人深醒


伯爵府

積分: 17169

醒目開學勳章 畀面勳章


33#
發表於 10-12-30 16:31 |只看該作者
識得咁諗就乖喇, 記住要對自己好D呀^^



原帖由 tracy1128 於 10-12-30 16:16 發表
睇完你地d野,我喊左出黎
點解唔識既人可以對我咁好
你地個個都好好人~
我會努力生活架~


男爵府

積分: 6029


32#
發表於 10-12-30 16:29 |只看該作者
父母冇得揀, 佢地要偏心你都冇符

做人要識得掌握同享受現時有既快樂, 你而家有你愛又愛你既家人

以前既野, 過眼雲煙粉筆字算數把LA~


禁止訪問

積分: 14132

畀面勳章 大廚勳章


31#
發表於 10-12-30 16:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1507


30#
發表於 10-12-30 16:24 |只看該作者

回覆 24# awah112 的文章

多謝你搵篇文比我鼓勵我
我明白你比我睇既意思~thx~!


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 10-12-30 16:22 |只看該作者
原帖由 tracy1128 於 10-12-30 16:07 發表
呻左出黎真係好好,哈哈~
因為想講好耐,但唔知有咩機會可以講
好彩你地全部係鼓勵我
thx晒~
我都知其實好多人可能仲慘過我,所以我都仲可以好好咁生活,因為我知道我既將來係個仔同老公
芝娃娃:你講得o岩,我性格係悲觀 ...




性格可改變命運, 凡事看開一點, 看破一點, 向好既方向想. 唸下 "比上不足, 比下有餘 "

你仲有個愛鍚你既老公 同埋你地既愛情結晶呢~

[ 本帖最後由 miffymiffy 於 10-12-30 16:24 編輯 ]


大宅

積分: 1526


28#
發表於 10-12-30 16:22 |只看該作者
過左去就算啦!最緊要係珍惜眼前人,有老公、仔仔錫已經足夠,其他人錫你地就當係bonus, 即使無也不是損失,怨天尤人只會增加負能量,人生的路還這麼長,最好的事情還未發生啊!

努力!加油!共勉之!


子爵府

積分: 10495

畀面勳章


27#
發表於 10-12-30 16:20 |只看該作者
同埋老公對我同bb真係好好,好勤力搵錢-->
建議你去bk單親版走一回, 睇到什麼至係"冇運" 你會當堂"感恩"了!


大宅

積分: 1507


26#
發表於 10-12-30 16:16 |只看該作者
睇完你地d野,我喊左出黎
點解唔識既人可以對我咁好
你地個個都好好人~
我會努力生活架~


別墅

積分: 946


25#
發表於 10-12-30 16:16 |只看該作者
翠 c ...你唔叉wow...
有老公有 bb ... 貢米幾巧 ~~
過左去果d 唔巧再諗...諗do牡有用...
做人要jack極 d....hi心 d架ma..加油 !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo