美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2731


1#
發表於 11-1-9 15:59 |只看該作者


[ 本帖最後由 BB豬豬 於 11-2-22 01:14 編輯 ]


伯爵府

積分: 19030


4#
發表於 11-1-10 23:31 |只看該作者
應該先剪咗啲啲,再保養;留意唔好揾個師傅只識上下削,咁好易開义


大宅

積分: 3997

好媽媽勳章


3#
發表於 11-1-10 23:07 |只看該作者
我用過vidal sasxxxn同埋pantext既clincare, 兩隻都ok但VS好少少. 如果頭髮開叉太犀利, 我勸你剪左把頭髮再慢慢留番長, 期間要keep住每星期焗油, 盡量唔好吹頭同埋用噴髮膠之類既野.


禁止訪問

積分: 23


2#
發表於 11-1-10 16:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo