懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2906


1#
發表於 11-1-12 16:23 |只看該作者
其實我已經無飲凍野,
但係有時真係好口痕,
我飲都係飲無"雪"過ge汽水,
點知d同事話都唔飲得,
其實係點??


民房

積分: 72


21#
發表於 11-1-17 15:57 |只看該作者
有左完全冇戒口


珍珠宮

積分: 37201


20#
發表於 11-1-17 15:09 |只看該作者
原帖由 ckcpooh 於 11-1-12 16:23 發表
其實我已經無飲凍野,
但係有時真係好口痕,
我飲都係飲無"雪"過ge汽水,
點知d同事話都唔飲得,
其實係點??

最好唔好飲,因為汔水有咖啡因同理會影響鈣質吸收。如果真係忍唔到最多飲一兩啖過吓囗引好


洋房

積分: 97


19#
發表於 11-1-17 14:36 |只看該作者
咁得意?我果時就日日唔飲唔安樂,個女出世都好白,成日俾人話佢d皮膚靚似日本妹喎!
d老人家話戒乜戒物我都好少理,西瓜,魚皮,魚生,蛇...乜都食....最食得多係牛添,d人話毒...不過我覺得佢有豐富鐵質,大肚婆反而要食多d,所以我成個懷孕過程血色素都好好,無貧血!
當然,食左會唔安落同怕出事就唔好食啦!
原帖由 Imagist 於 11-1-14 15:23 發表
我本身自己都唔鍾意飲, 所以都冇飲!
不過講樣野比妳地知, 我都唔知有冇關係!
我MAMI有我個時, 時常飲可樂, 點知我出嚟SKIN係好黑, 我MAMI係好白, 但DADDY都幾黑, 所以一直都以為係似DADDY咁黑, 細過D人都以為我係賓 ...


伯爵府

積分: 15875

環保接龍勳章 畀面勳章


18#
發表於 11-1-14 16:18 |只看該作者
聽d人講話飲得多凍野
bb氣管冇咁好喎!

我不嬲都唔飲凍野
但有左之後胃口變晒
日日都要飲過先舒服 =.="


子爵府

積分: 10743


17#
發表於 11-1-14 15:33 |只看該作者
我經常口痕, 除左咖啡唔飲之外, 其他我周不時都忍唔住會飲少少


子爵府

積分: 10992

醒目開學勳章


16#
發表於 11-1-14 15:23 |只看該作者
我本身自己都唔鍾意飲, 所以都冇飲!
不過講樣野比妳地知, 我都唔知有冇關係!
我MAMI有我個時, 時常飲可樂, 點知我出嚟SKIN係好黑, 我MAMI係好白, 但DADDY都幾黑, 所以一直都以為係似DADDY咁黑, 細過D人都以為我係賓賓! 點知到咗12 YEARS OLD左右, 我D SKIN慢慢退色, 真係好神奇! 到依家雖然不是很白, 但都偏白! 所以我認為可樂係好勁色素!

其實飲少少應該冇問題! 但係時常飲, 都唔好! 因為有咖啡因, 對個胎一定唔好!

[ 本帖最後由 Imagist 於 11-1-14 15:25 編輯 ]


王國會長

積分: 26868

虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


15#
發表於 11-1-14 11:48 |只看該作者
我完全"0"戒口, so far 阿囝都好ok, 魚生, 壽司, 汽水, coffee都有, 嘻嘻
每日望住佢哋就充滿力量啦!


大宅

積分: 1283


14#
發表於 11-1-13 10:38 |只看該作者
我都有飲架...唔過量就ok啦...戒得咁清好辛苦架~


男爵府

積分: 7349

開心吸收勳章


13#
發表於 11-1-12 22:43 |只看該作者
係頭3個月戒下...之後都無戒過,不過係飲雪碧,唔飲可樂...我阿B而家都無事...嘻嘻


大宅

積分: 1835


12#
發表於 11-1-12 22:09 |只看該作者
過左3個月後都不停有飲, 但天氣凍我一定唔雪入雪櫃, 可樂FREE, CC lemon, vitamin water, giner ale etc.

lemon tea, coffee, 就少飲左好多喇.

當水飲就唔好啦, 但少少應該冇問題既~


別墅

積分: 802


11#
發表於 11-1-12 21:58 |只看該作者
我照飲個喎......冇戒過!! 可樂都有飲, 不過當然唔係日日飲啦, 間中一次半次啦! 葡萄適就冇飲, 因為高咖啡因


男爵府

積分: 6026


10#
發表於 11-1-12 20:49 |只看該作者
我照飲, 但最初果3個月就停晒凍飲, 但當一合穩定左就想飲乜就飲乜喇~
只係奶茶就一星期先一杯


公爵府

積分: 27305


9#
發表於 11-1-12 20:37 |只看該作者
上次睇政府, 醫生話唔飲得汽水, 葡萄適都唔飲得, 因為有咖啡因, 不過可以飲寶礦力!


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


8#
發表於 11-1-12 19:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 97


7#
發表於 11-1-12 17:49 |只看該作者
我第一胎日日一紅可,阿女而家都3歲啦,不知幾精靈!雖然佢早產35週4,但連燈都唔洗照又夠磅!應該無野喎!


伯爵府

積分: 16067


6#
發表於 11-1-12 17:44 |只看該作者
飲小小都冇咩問題嘅!飲得多就唔好啦!始終都好高糖份架!
e+咁凍就梗係唔好飲咁多凍嘢啦!大熱天時飲都無可口非嘅!


伯爵府

積分: 16078

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


5#
發表於 11-1-12 17:39 |只看該作者
我2胎都冇戒凍飲, 第2胎的頭4個月食乜嘔乜, 我都係靠雪碧咋, 因為飲咗c服好多.
喺外國冇話凍唔凍, 我地驗糖尿飲的糖水, 係凍冰冰的有氣糖水, 好似雪碧, 芬達gum的.


大宅

積分: 3446


4#
發表於 11-1-12 17:32 |只看該作者
我知可樂有咖啡因, 對bb發展唔好...

其他汽水有冇就唔知了


大宅

積分: 4164

畀面勳章


3#
發表於 11-1-12 16:31 |只看該作者
我都有飲呀,不過飲過幾次....同埋唔飲可樂...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo