懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4785

畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 11-1-15 17:54 |只看該作者
我有左已經36w拉,係廣華做產前檢查,但醫生係幫我做左一次超聲波炸,好快就照完拉,但我第一胎係威院,個醫生照得好詳細,所以我好放心,但廣華我就好擔心拉,連bb的性別都無同我講阿,我覺得好隨便啊


民房

積分: 72


8#
發表於 11-1-17 16:03 |只看該作者
我1次冇得照~要自己出去照


大宅

積分: 1972


7#
發表於 11-1-16 16:57 |只看該作者
原帖由 小小兔仔 於 2011-1-16 11:20 發表


我想問佢點先會幫你照結構架!
我第一胎健康院檢查,醫院安排照咗一次。
宜家第二胎23W係屯門醫院覆診一次都未照過,結構佢重講明自己出去照。 ...


我係屯門醫院聽姑娘講話醫生覺得有問題先會同你照結構,佢都講明叫我地自己出去照,而家唔照結構啦!我估以前係會照的。

相信 us 都係一樣卦,冇需要唔會再同你照囉..


男爵府

積分: 9968


6#
發表於 11-1-16 11:20 |只看該作者
原帖由 sophialing 於 11-1-16 04:58 發表
我係屯門.....
大仔果陣到生同我照左4次..包括結構....
而家細b...暫時都照左3次..其中一次係oscar..
到18號會再照多次~~


我想問佢點先會幫你照結構架!
我第一胎健康院檢查,醫院安排照咗一次。
宜家第二胎23W係屯門醫院覆診一次都未照過,結構佢重講明自己出去照。


珍珠宮

積分: 31881

醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 11-1-16 04:58 |只看該作者
我係屯門.....
大仔果陣到生同我照左4次..包括結構....
而家細b...暫時都照左3次..其中一次係oscar..
到18號會再照多次~~

Karl  was born on 9th Oct 2009   Lok was born on 29th jun 2011

22:18   48cm long                         18:31   50cm long


大宅

積分: 4785

畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 11-1-15 21:34 |只看該作者
原帖由 toby0699 於 11-1-15 19:53 發表


你係廣華照個次係唔係係返產檢個度照?如果係,我唸係睇返你bb個size同預產期近唔近,所以好快照完。如果係做結構個d會同你另外約期去北翼10樓照。 ...


我係去北翼10樓照架,雖然5係成日幫我安排去照,但威院同廣華相差甘遠?我第一胎係威院都係照一次炸,但個醫生照左差5多有半個鐘啊,bb的情況講得好詳細添


別墅

積分: 583


3#
發表於 11-1-15 19:53 |只看該作者
原帖由 草莓nkm 於 11-1-15 17:54 發表
我有左已經36w拉,係廣華做產前檢查,但醫生係幫我做左一次超聲波炸,好快就照完拉,但我第一胎係威院,個醫生照得好詳細,所以我好放心,但廣華我就好擔心拉,連bb的性別都無同我講阿,我覺得好隨便啊 ...


你係廣華照個次係唔係係返產檢個度照?如果係,我唸係睇返你bb個size同預產期近唔近,所以好快照完。如果係做結構個d會同你另外約期去北翼10樓照。


大宅

積分: 1972


2#
發表於 11-1-15 19:25 |只看該作者
我睇咁多網上資料以來,政府醫院冇需要係唔係成日安排幫你照 us,呢個就係點解咁多人會 keep 住政府同私家兩邊產檢既原因之一。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo