論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 557


1#
發表於 11-1-18 10:33 |只看該作者
民信(香港)有限公司 / Mutual Honour (HK) Ltd.

菲庸剛到港才幾天,還未出街便收到疑似財務公司信件,有冇BK mami 知道這是否財務公司,我又應該點做? 尊重私隱,我冇打開信件.


大宅

積分: 1280


7#
發表於 11-1-22 02:30 |只看該作者
我都遇到同樣情況, 我地嘅處理方法係:
1. 直接攞住封信嚟問佢咩嚟嘅, 佢話係問財務公司借嘅 agent fee 嚟嘅
2. 問准佢我當住佢面前拆封信
3. 我地 scan 咗 save 低封信做 ref
4. 我地親自打去財務公司問清楚晒所有嘢
5. 要求佢每個月還咗錢之後要俾張收據過我地 scan 低佢
6. 只要佢遲交一次, 下期糧我自動扣起還款金額嚟幫佢交

而我個菲菲本身未嚟過香港嘅, 所以我地相信佢唔會係之前借落嘅錢嚟個囉...


公爵府

積分: 28591


6#
發表於 11-1-22 01:16 |只看該作者
我個姐姐初到時, 我曾經收過類似呢D信, 我叫佢即刻折開黎睇, 同埋問佢點解會有我家地址. 佢既解釋係, 佢地出來係要還兩邊AGENT錢, 但係用同一問財務公司,所以佢地有僱主既地址. 而佢果封信係催交$50既尾數. 我借埋錢比佢即時處理, 費時煩......


別墅

積分: 632


5#
發表於 11-1-21 23:18 |只看該作者
剛剛來就收到應該是跟Agent借的錢吧. 直接問她是什麼,或打電話問agent知不知道有這間財務公司就好了.

一般借了錢要3個月才能還完.


公爵府

積分: 27829


4#
發表於 11-1-18 20:13 |只看該作者
你唔可以私自拆佢D信,但可以叫佢拆比你睇.先問佢呢封係咩, 再叫佢當面拆嚟睇,睇吓佢有無講大話,同埋係咩欠錢信.


大宅

積分: 4712

醒目開學勳章


3#
發表於 11-1-18 17:22 |只看該作者
樓主個係賓賓喎,應該不會有什麼七個月,直接問佢係乜啦!佢地成日自己無借,又會蠢到幫人做擔保人的,一樣咁多麻煩架。

原帖由 tiggertigger 於 11-1-18 16:55 發表
可能係頭7個月要還錢既財務公司呢~~~

AGENT 果7個月呀!


大宅

積分: 4608


2#
發表於 11-1-18 16:55 |只看該作者
可能係頭7個月要還錢既財務公司呢~~~

AGENT 果7個月呀!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo