跳至

首頁
12345...12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 1010


1#
發表於 11-1-27 17:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 59


236#
發表於 11-4-3 11:08 |只看該作者
zephyr 發表於 11-4-2 15:50
我9/1生完,全人奶....阿囡一D奶粉都冇補過....上星期我開始覺得有排EGG既分泌,我諗全人奶唔係M會遲D黎咩? ...

你就好啦, 可以埋身, 我要上班, 上班泵奶其實好大壓力, 公司的房又成日好FULL, 很多LUNCH MEETING都不能去, 我覺得HK真的要做多些支持上班媽媽BREASTFEEDING的PROMOTION.

BB一直都係大約8-9成人奶, 午夜或最早一餐奶粉, 我由最初好DESPERATE的很少奶, 不斷PUMP PUMP PUMP, 到最近終於夠量全人奶(PUMP的), 開心了很多天.

大家要努力呀!


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


235#
發表於 11-4-2 15:59 |只看該作者
zephyr 發表於 11-4-2 15:50
我9/1生完,全人奶....阿囡一D奶粉都冇補過....上星期我開始覺得有排EGG既分泌,我諗全人奶唔係M會遲D黎咩? ...

我未黎..唔敢包


大宅

積分: 2085


234#
發表於 11-4-2 15:50 |只看該作者
我9/1生完,全人奶....阿囡一D奶粉都冇補過....上星期我開始覺得有排EGG既分泌,我諗全人奶唔係M會遲D黎咩??
其實最擔心係奶量會跌呀~~因為好多POST都話M小姐到,奶量會急跌,搞到我擔心佐整個星期,終於M小姐今日2/4黎佐喇~~

雖然我全埋身餵,唔知平時奶量有機多,但我感覺到同平時分別不大,因為今天早上起身,個胸都是谷的~~

今天上午時段,阿囡同平時一樣咁食、同瞓...一D異樣都冇....真好~~

你們M小姐到未呀??奶量有冇變呀??

希望大家一直保持奶量~~


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


233#
發表於 11-3-27 23:32 |只看該作者
唔痴
抹完身..
乾爽左你摸落去
好滑GA
原帖由 我們這李家 於 11-3-27 23:16 發表
d奶甜架,沖完涼唔過水,會唔會痴立立架??
我從未試過用人奶清潔呢~


大宅

積分: 1836

畀面勳章


232#
發表於 11-3-27 23:16 |只看該作者
d奶甜架,沖完涼唔過水,會唔會痴立立架??
我從未試過用人奶清潔呢~


大宅

積分: 1836

畀面勳章


231#
發表於 11-3-27 23:13 |只看該作者
我個b初生頭2-3星期都係咁,非常"痴"身,可能佢個時需要安全感喇~
好左個幾月,哩2日又開始扭抱,抱到腰酸骨痛~

原帖由 caramelpudding 於 11-3-26 15:53 發表
各位一日餵10+以上的媽媽, 你地有冇成為人肉奶咀呢? 又或者會唔會俾bb食住奶訓/食完即訓? 事緣我個b要啜住奶先肯訓 (5-10min, 正常一餐奶要食30-45min) 全日都係咁, 抱住呵住都勁扭, 奶咀都唔肯食, 又訓得 ...


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


230#
發表於 11-3-27 11:31 |只看該作者
我幫佢沖涼果支無理到呢d野ga
我果晚手擠左d出黎就入雪櫃
跟住第二支漏左出黎果d直接倒入雪左果d度
跟住再手擠夠30ml就算
無理過要唔要室溫呀咩要分開雪完先放埋一齊咁ga
反正沖涼之嘛...聞過..又唔覺得變壞law

如果好似你咁ge情形
我有機會會照倒30ml入去沖
淨番攤凍放入雪櫃等第二次
原帖由 lu_man 於 11-3-27 11:17 發表
HAHA
因為本來係座俾佢食,,,
之後佢又訓返(多個一個鐘)
咁咪座支新既...個支用黎沖涼law
唔好晒ma


大宅

積分: 2189


229#
發表於 11-3-27 11:17 |只看該作者

回覆 227# 戲如人生 的文章

HAHA
因為本來係座俾佢食,,,
之後佢又訓返(多個一個鐘)
咁咪座支新既...個支用黎沖涼law
唔好晒ma


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


228#
發表於 11-3-27 01:26 |只看該作者
有時間我又唔介意ge
不過我個女通常夜晚最後一餐奶先會係咁
原帖由 caramelpudding 於 11-3-26 15:53 發表
各位一日餵10+以上的媽媽, 你地有冇成為人肉奶咀呢? 又或者會唔會俾bb食住奶訓/食完即訓? 事緣我個b要啜住奶先肯訓 (5-10min, 正常一餐奶要食30-45min) 全日都係咁, 抱住呵住都勁扭, 奶咀都唔肯食, 又訓得 ...


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


227#
發表於 11-3-27 01:24 |只看該作者
唔駛咁富貴呀mouth:
呢度夠我沖五次了
原帖由 lu_man 於 11-3-26 15:24 發表
我今日都同阿仔用人奶 (150ml)加左入d水沖涼


禁止訪問

積分: 1010


226#
發表於 11-3-26 22:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16822


225#
發表於 11-3-26 15:53 |只看該作者
各位一日餵10+以上的媽媽, 你地有冇成為人肉奶咀呢? 又或者會唔會俾bb食住奶訓/食完即訓? 事緣我個b要啜住奶先肯訓 (5-10min, 正常一餐奶要食30-45min) 全日都係咁, 抱住呵住都勁扭, 奶咀都唔肯食, 又訓得唔好易責醒. 有咩計? 唔通真係要做人肉奶咀?


大宅

積分: 2189


224#
發表於 11-3-26 15:24 |只看該作者
我今日都同阿仔用人奶 (150ml)加左入d水沖涼


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


223#
發表於 11-3-26 15:10 |只看該作者
洗面問阿CROW
沖涼洗頭呢..我就用30-40ML人奶
加三份一盤水
唔駛過水GA
原帖由 socarmen 於 11-3-26 03:40 發表
請問用人奶洗面及抹頭的水與奶比例係幾多?及需要過水嗎?


大宅

積分: 2846


222#
發表於 11-3-26 03:40 |只看該作者
請問用人奶洗面及抹頭的水與奶比例係幾多?及需要過水嗎?

原帖由 戲如人生 於 11-3-26 01:38 發表
呢幾日同囡囡玩milk spa
佢d頭泥真係少左d


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


221#
發表於 11-3-26 01:38 |只看該作者
呢幾日同囡囡玩milk spa
佢d頭泥真係少左d
原帖由 comel 於 11-3-25 23:09 發表
eee, 可以用黎抺頭泥架? 我個女好鬼多頭泥,清完又生返... 等我都試下先...


大宅

積分: 4549

畀面勳章


220#
發表於 11-3-25 23:09 |只看該作者
eee, 可以用黎抺頭泥架? 我個女好鬼多頭泥,清完又生返... 等我都試下先...

原帖由 crow 於 11-3-24 23:04 發表
其實妳咪鬼泵啦,儲埋咁多把鬼咩, 又唔係要反工. 個人緊張或者谷得太勁遇熱水先會射出黎咋嘛,平時無啦啦唔會既. 最近我開始用埋D奶黎洗面,嘩滑到呢~仲幚佢用黎抺係頭泥度,好得快咗,真係好洗好用. ...


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


219#
發表於 11-3-25 15:02 |只看該作者
咁我又真係無野做嘛
家陣佢都仲好BB
俾書佢睇又唔望
連俾搖鈴都唔(手查)
淨係同我講EERR咋
原帖由 crow 於 11-3-25 14:03 發表
妳太得閒啦~


禁止訪問

積分: 1010


218#
發表於 11-3-25 14:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo