原帖由 rosevinwong 於 11-2-9 13:56 發表
bb本來食s26, 後來轉左nan ha1(低敏配方), 塊面都仲係咁, 駛唔駛轉豆奶呢? 豆奶既營養會唔會冇牛奶咁好?
p.s. bb用清水沖涼後個頭, 額角, 耳仔同下巴冇粒粒啦, 剩係得塊面仲有......(因為佢眼瞓就狂摔面, 唔阻止佢佢 ...
原帖由 BBLING_K 於 11-1-31 23:39 發表
我睇政府同私家都係開類固醇..
其實初初都唔太想bb搽類固醇..
但係佢搽左真係無哂,佢唔搽佢仲辛苦,愈R愈勁愈R愈損,我問E生佢話其實搽類固醇無乜野,真係唔搽仲有野!!
BB擦左幾日已經白返哂,有時夠唔夠會發D出黎,就每 ...
我而家盡量都唔搽藥膏, 一日搽幾次豬油膏, 個身就好返D, 但塊面呢2日又起返....陣間同亞B去睇多次, 試下叫E生幫佢做致敏源測試, 避開D令佢敏感嘅野, 希望有幫助啦.