跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5628

叻叻勳章


1#
發表於 11-1-30 12:04 |只看該作者
啊仔尋晚訓訓下大喊,我過去抱起佢時發現佢隻眼流血,我當場嚇到慌哂,即刻抱佢去急症,E生話佢似自己R損R到流血, 轉介後日去專科眼科再睇下, 我真係好擔心啊!! BB5個幾月大,已經睇過好多次E生,之前塊面有濕疹,佢又係咁R,頭又R乜都R損,上次睇完E生開左D藥膏俾佢搽好返哂,點知今次又到隻眼 ... 連佢訓教都可以R到流血, 真係行一行開都唔得!!!!
LING


大宅

積分: 3078


26#
發表於 11-2-14 13:59 |只看該作者
終於買左isomil俾bb試, 但係佢食左兩餐奶後塊面d濕疹嚴重左, 對眼有d腫, 嚇死我. 食左兩餐isomil後即刻轉返nan ha1啦! 我估佢係對大豆過敏(因為我媽咪都係對大豆過敏). 請問大家有冇興趣要左我罐isomil, $100, 只係食過兩次, 唔想掉左佢咁大蹝, 如有興趣請pm我, 荃灣交收.

原帖由 FIONGEORGE 於 11-2-10 11:57 發表


你可以試下轉豆奶喎, 因我亞B開頭都飲過2罐低敏, 都無好轉, 之後先再轉豆奶架, 真係好返好多喎, 我上網睇過話豆奶嘅營養唔會差好遠, 同埋BB 就黎食得固體食物, 可以補充返....醫生都介紹我亞B用AI CREAM, 幾好用架 ...


大宅

積分: 1502


25#
發表於 11-2-10 11:57 |只看該作者
原帖由 rosevinwong 於 11-2-9 13:56 發表
bb本來食s26, 後來轉左nan ha1(低敏配方), 塊面都仲係咁, 駛唔駛轉豆奶呢? 豆奶既營養會唔會冇牛奶咁好?
p.s. bb用清水沖涼後個頭, 額角, 耳仔同下巴冇粒粒啦, 剩係得塊面仲有......(因為佢眼瞓就狂摔面, 唔阻止佢佢 ...


你可以試下轉豆奶喎, 因我亞B開頭都飲過2罐低敏, 都無好轉, 之後先再轉豆奶架, 真係好返好多喎, 我上網睇過話豆奶嘅營養唔會差好遠, 同埋BB 就黎食得固體食物, 可以補充返....醫生都介紹我亞B用AI CREAM, 幾好用架, 同埋沖涼用一隻叫"愛麗她"嘅浴油, 都OK呀, 長期用清水都驚唔乾淨.


大宅

積分: 1203


24#
發表於 11-2-9 22:32 |只看該作者
rosevinwong: 我都有比我個b用physiogel AI cream, 我覺得幾好


大宅

積分: 3078


23#
發表於 11-2-9 13:56 |只看該作者
bb本來食s26, 後來轉左nan ha1(低敏配方), 塊面都仲係咁, 駛唔駛轉豆奶呢? 豆奶既營養會唔會冇牛奶咁好?
p.s. bb用清水沖涼後個頭, 額角, 耳仔同下巴冇粒粒啦, 剩係得塊面仲有......(因為佢眼瞓就狂摔面, 唔阻止佢佢會摔到出血都得架)
大家有冇試過physiogel AI cream? 得唔得架?
仲有應該用咩shampoo/沐浴露? 長期用清水沖涼洗唔乾淨d老泥喎.....好煩!


大宅

積分: 1502


22#
發表於 11-2-9 11:32 |只看該作者
原帖由 green123 於 11-2-6 13:53 發表
請問你轉咩牌子豆奶, 是醫生教?


而家比亞B食美國雅培, 係呀, 醫生叫試下轉喎, 話BB可能對奶敏感, 同埋我上網睇過話有20%嘅濕疹BB轉咗飲豆奶之後就好返, 咪試下囉, SO FAR OK喎.


子爵府

積分: 10586

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


21#
發表於 11-2-8 21:16 |只看該作者
前幾日d朋友過年見到亞b, 有兩個有湊b經驗朋友都話覺得亞b似係敏感, 其中一個朋友叫我試下用空氣淨化器, 佢話佢有fd用過work. 同老公睇過之後, 今日終於買左一部座枱的返黎, 佢話連H1N1病毒都可以消滅到. 最主要係佢可以淨化空氣中ge致敏原同塵蟎, 今日開始試用, 睇下亞b ge皮膚會唔會有改善, 遲d再同大家report丫~


複式洋房

積分: 340


20#
發表於 11-2-6 13:53 |只看該作者

回覆 18# FIONGEORGE 的文章

請問你轉咩牌子豆奶, 是醫生教?


大宅

積分: 3078


19#
發表於 11-2-5 14:32 |只看該作者
原帖由 rosevinwong 於 11-2-3 16:49 發表
採左兩日類固醇, 都好似差不多咁, 唔敢俾佢搽啦, 始終佢成日摔面, 驚佢摔落眼同埋食手指既時候吞左落肚. 前幾日買左隻叫EGODERM CREAM, 寫明FOR濕疹, 用左好似好D, 但係好乾, 於是買左ATOPICO CREAM補濕, 因為佢係NA ...

停用洗頭水兩三日, 佢頭皮, 額角同耳仔D疹冇左啦! 好野! 不過佢塊面仲有D紅, 因為佢好鍾意摔面(ESP眼瞓0個陣),無論有冇戴手套塊面都紅, D皮薄哂....要再諗下點攪.....大家有冇咩建議?


大宅

積分: 1502


18#
發表於 11-2-5 12:08 |只看該作者
原帖由 rosevinwong 於 11-2-3 16:49 發表
採左兩日類固醇, 都好似差不多咁, 唔敢俾佢搽啦, 始終佢成日摔面, 驚佢摔落眼同埋食手指既時候吞左落肚. 前幾日買左隻叫EGODERM CREAM, 寫明FOR濕疹, 用左好似好D, 但係好乾, 於是買左ATOPICO CREAM補濕, 因為佢係NA ...


我都無用洗頭水幫亞B洗頭呀, 同埋而家轉咗飲豆奶, 我唸加上呢幾日暖返濕返, 亞B好返好多喇, 希望KEEP住啦


別墅

積分: 915


17#
發表於 11-2-4 15:41 |只看該作者
我都發覺我阿b頭皮同額頭, 耳仔勁d,我都係覺得可能關洗頭水事,所以都係剩係用水,希望會有改善。
原帖由 rosevinwong 於 11-2-3 16:49 發表
採左兩日類固醇, 都好似差不多咁, 唔敢俾佢搽啦, 始終佢成日摔面, 驚佢摔落眼同埋食手指既時候吞左落肚. 前幾日買左隻叫EGODERM CREAM, 寫明FOR濕疹, 用左好似好D, 但係好乾, 於是買左ATOPICO CREAM補濕, 因為佢係NA ...


大宅

積分: 3078


16#
發表於 11-2-3 16:49 |只看該作者
採左兩日類固醇, 都好似差不多咁, 唔敢俾佢搽啦, 始終佢成日摔面, 驚佢摔落眼同埋食手指既時候吞左落肚. 前幾日買左隻叫EGODERM CREAM, 寫明FOR濕疹, 用左好似好D, 但係好乾, 於是買左ATOPICO CREAM補濕, 因為佢係NATURAL INGREDIENTS, 希望唔會致敏. 用左好補濕呀!呢排諗左好耐係咩令佢敏感, 我估係洗頭水(CHICCO, 好多化學成份), 因為佢頭皮同額頭, 耳仔好勁, 而家試下ONLY用水同佢沖涼, 睇下會唔會好D,,,,,,,
遲D再REPORT佢既進展, 如果好返可以俾大家參巧, 始終都要搵到致敏源先治到本.


別墅

積分: 915


15#
發表於 11-2-2 07:24 |只看該作者
我開頭都係唔多想搽,怕類固醇對阿b唔好,但一唔搽又係咁r,所以都係決定毎日都搽,等阿b好番d先減少,希望可以快d好番啦,見到佢係咁r,又損哂,真係心都痛。
原帖由 BBLING_K 於 11-1-31 23:39 發表
我睇政府同私家都係開類固醇..
其實初初都唔太想bb搽類固醇..
但係佢搽左真係無哂,佢唔搽佢仲辛苦,愈R愈勁愈R愈損,我問E生佢話其實搽類固醇無乜野,真係唔搽仲有野!!
BB擦左幾日已經白返哂,有時夠唔夠會發D出黎,就每 ...


別墅

積分: 915


14#
發表於 11-2-2 07:21 |只看該作者
我阿b都係咁,不過我真係唔想再幫佢戴手套,因為覺得會影響佢對隻手認識。日抖就要睇住佢,唔俾佢r,不停教佢唔准,希望總有一天佢會明白。
原帖由 FIONGEORGE 於 11-1-30 14:06 發表
我亞B都係有濕疹, 又係成日R, 之前夜晚試過R到個頭流血, 所以而家瞓覺果陣就一定同佢帶手套同埋用毛巾包實佢.(好似NB果陣咁)


男爵府

積分: 7101


13#
發表於 11-2-1 23:50 |只看該作者
有我陪你, 我BB都係全人奶, 都係有好多濕疹, 轉左用愛麗她沖涼油及護膚霜(我大仔都試過, 好番晒), 面已經無晒, 但係仲有頭最頂同埋手肘位有, 手肘位如果着短袖衫又會少D.

原帖由 tarot_elle 於 11-1-31 22:48 發表
我阿B D濕疹都好勁呀,明明話食人奶會冇咁多架嘛.... 點解會咁架....

我聽有個街坊講話試下去睇中E,但唔好聽人講話睇邊個邊個e師,去d大機構/致府睇會好d,我諗住過埋年就去睇仁濟中醫~

我阿b勁到連個頭後面都有....好驚 ...


大宅

積分: 1502


12#
發表於 11-2-1 11:43 |只看該作者
原帖由 BBLING_K 於 11-1-31 23:39 發表
我睇政府同私家都係開類固醇..
其實初初都唔太想bb搽類固醇..
但係佢搽左真係無哂,佢唔搽佢仲辛苦,愈R愈勁愈R愈損,我問E生佢話其實搽類固醇無乜野,真係唔搽仲有野!!
BB擦左幾日已經白返哂,有時夠唔夠會發D出黎,就每 ...


我都問過E生又係話搽類固醇無乜野, 但上網睇好多人又話搽得耐D皮膚會越黎越薄架, 好容易會留血....唉, 見佢咁辛苦就想幫佢搽等佢好返, 但又驚搽得多唔好, 真係好矛盾呀 我而家盡量都唔搽藥膏, 一日搽幾次豬油膏, 個身就好返D, 但塊面呢2日又起返....陣間同亞B去睇多次, 試下叫E生幫佢做致敏源測試, 避開D令佢敏感嘅野, 希望有幫助啦.


大宅

積分: 1145


11#
發表於 11-2-1 08:49 |只看該作者

我個仔都係咁

r到個頭後面損哂...好多痕..唉.你係睇到都心痛


男爵府

積分: 5628

叻叻勳章


10#
發表於 11-1-31 23:39 |只看該作者
我睇政府同私家都係開類固醇..
其實初初都唔太想bb搽類固醇..
但係佢搽左真係無哂,佢唔搽佢仲辛苦,愈R愈勁愈R愈損,我問E生佢話其實搽類固醇無乜野,真係唔搽仲有野!!
BB擦左幾日已經白返哂,有時夠唔夠會發D出黎,就每日幫佢用棉花濕凍水幫BB洗下面,之後搽凡士林!!
LING


男爵府

積分: 5575


9#
發表於 11-1-31 22:48 |只看該作者
我阿B D濕疹都好勁呀,明明話食人奶會冇咁多架嘛.... 點解會咁架....

我聽有個街坊講話試下去睇中E,但唔好聽人講話睇邊個邊個e師,去d大機構/致府睇會好d,我諗住過埋年就去睇仁濟中醫~

我阿b勁到連個頭後面都有....好驚呀,成個頭傷痕累累...見到都心痛,每次訓覺我都會"mung"長佢d衫袖,但有時佢RR下都會申得返d手指出黎.....


大宅

積分: 1502


8#
發表於 11-1-31 18:46 |只看該作者
原帖由 rosevinwong 於 11-1-31 15:35 發表

我都係咁, 所以瞓緊覺既時候塊面咪冇咁紅, 醒左就係咁摔......


你BB 而家D濕疹控制得好唔好呀? 有無咩方法可以分享下? 已經睇咗好多次E生都唔係好WORK咁, 見到BB都好辛苦

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo