自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9809


1#
發表於 11-2-2 15:46 |只看該作者
我住村屋架.
老公上次去交租個業住話:遲交租就要收多一百三十蚊唔知乜費.政府話既!
跟著話:喇而家收平你.你交一百蚊就得,
跟著老公冇采佢
個業主又係咁同隔離屋個男仔咁講==
咁其實係真定假架呢?


珍珠宮

積分: 33669


46#
發表於 11-2-5 15:23 |只看該作者
我都唔明你地講足三頁有咩好講...
大家立場角色唔同,睇既野自然唔同喇
業主:有邊個業主唔想個租客準時交租,企理兼冇麻煩野.

正常租客:我手鬆既話都想準時交租,唔通好想遲交俾你咩.我出左糧就即刻交.頂多遲幾日


有d人話咩唔明點解有d人可以冇儲備,有咩點解??錢搵得小囉..月月清緊緊夠..若然搵得多又洗唔洗租你層樓?

我冇話幫邊個,業主同租客都唔同角度,大家身處同面對緊既環境都唔一樣,所以睇法一定唔會相同

有時人地又困難遲幾日,幫得咪幫下囉.你難保自己將來冇咁既一日..若然你有咁既一日.唔通你又唔想有人幫忙你咩??

雖則幫係人情唔幫係道理,但係業主門真係唔可以拎小小人情出來嗎??

唔岩睇既可以唔好理我..我唔會回覆喇.費事俾人圍


禁止訪問

積分: 32957


45#
發表於 11-2-5 13:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 11-2-5 12:02 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 11-2-5 12:54 AM 發表
如我老細同我講" 遲兩日出糧je, 好大件事咩 ? 我以前d staff 我有時唔記得出糧, 佢地都冇問題架wor, 我又唔係12個月都遲出, 有問題咩 ?? 有人情講架嘛, 宜家我係政府部門咩 ?! 吓!!"...我唔知比咩反應佢好:nothing ...


好難俾反應喎


男爵府

積分: 7988


43#
發表於 11-2-5 11:48 |只看該作者
原帖由 leanna~ 於 11-2-2 22:27 發表
係呀!啲租客最鐘意拖得就拖!


我係租客,但係我個個月都1號就交租架,最遲都係2號


大宅

積分: 4969


42#
發表於 11-2-5 11:40 |只看該作者
拖租是不對,但我想樓主都不想,而且佢都話不是個個月都拖,其實有些人真是一個月好手緊呢,我地要體諒一下別人,唔通要樓主一家去羅綜援?咁就永遠不會遲出糧

借埋個位來
bk所有媽媽新年快樂!xd

[ 本帖最後由 superyen` 於 11-2-5 14:10 編輯 ]


伯爵府

積分: 17545


41#
發表於 11-2-5 02:46 |只看該作者
我覺得距意思會唔會系政府容許業主收"late fee"呀?

老實講,我曾經做過租客,又都有放租。我覺得遲出糧唔系藉口,一個家庭,點都有1-2個月儲備,遲左出糧都可以照交租。如果每月系清到一個月租都無,咁我林個租客系要考慮租平d既地方住。萬一突然失業,咁真系聽被業主踢出門口?


男爵府

積分: 6908

大廚勳章


40#
發表於 11-2-5 01:27 |只看該作者
我覺得業主咁講係佢唔岩
但係咪你地成日都遲交,佢唔想你地次次都遲,所以諗呢個藉口呀

有時遲出糧都唔想架 <--呢個心態唔要得喎
你遲出糧關個業主咩事喎
供樓遲左俾銀行,銀行都罰錢啦
冇理由要個業主幫你承擔呢個費用啫


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


39#
發表於 11-2-5 00:54 |只看該作者
原帖由 黃二少奶 於 11-2-4 22:26 發表


我都係,從來都唔會遲交租,
乜準時交租唔係應該嫁咩
如我老細同我講" 遲兩日出糧je, 好大件事咩 ? 我以前d staff 我有時唔記得出糧, 佢地都冇問題架wor, 我又唔係12個月都遲出, 有問題咩 ?? 有人情講架嘛, 宜家我係政府部門咩 ?! 吓!!"...我唔知比咩反應佢好

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 11-2-4 22:26 |只看該作者
原帖由 咕怪媽媽 於 11-2-4 10:11 PM 發表
講緊係:

遲出糧 = 理所當然要遲交租

坦白講, 我自己都租緊人樓, 但我做唔出/諗唔到可以咁囉。

所以我咪講, 我自己好out囉。


我都係,從來都唔會遲交租,
乜準時交租唔係應該嫁咩


男爵府

積分: 7836


37#
發表於 11-2-4 22:11 |只看該作者
講緊係:

遲出糧 = 理所當然要遲交租

坦白講, 我自己都租緊人樓, 但我做唔出/諗唔到可以咁囉。

所以我咪講, 我自己好out囉。


原帖由 kammm_0520 於 11-2-4 18:54 發表

咩叫老奉先?==我係咪一年十二個月都遲交租先?


珍珠宮

積分: 39762

開心吸收勳章 醒目開學勳章


36#
發表於 11-2-4 19:26 |只看該作者
原帖由 CrabPincers 於 11-2-4 19:20 發表


你試下遲幾日先供樓, 看下銀行緊吾緊張?
遲就係遲, 準時交租係租客的責任


同意 ~


珍珠宮

積分: 30369

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


35#
發表於 11-2-4 19:20 |只看該作者
原帖由 vet 於 11-2-2 20:29 發表

遲幾日唔洗o甘緊張啩


你試下遲幾日先供樓, 看下銀行緊吾緊張?
遲就係遲, 準時交租係租客的責任


別墅

積分: 563


34#
發表於 11-2-4 19:05 |只看該作者
原帖由 咕怪媽媽 於 11-2-4 18:15 發表
講人情是一回事。正所謂人情, 人地比係人情, 唔比係道理。

奇怪是, d 人覺得係老奉, 理直氣壯囉。

所以我一直都覺得自己好out, 唔明呢d 人的心理。



...
的確唔比人情係道理,好似我老公交車場租咁,如果個業主同我地講,以後每次遲交租一日罰幾多息,下次我遲交租比人罰息我心甘情願,但如果好似樓主個業主咁,搵個藉口扮要收息就小人左lor


男爵府

積分: 9809


33#
發表於 11-2-4 18:54 |只看該作者
原帖由 咕怪媽媽 於 11-2-4 18:15 發表
講人情是一回事。正所謂人情, 人地比係人情, 唔比係道理。

奇怪是, d 人覺得係老奉, 理直氣壯囉。

所以我一直都覺得自己好out, 唔明呢d 人的心理。



...

咩叫老奉先?==我係咪一年十二個月都遲交租先?


男爵府

積分: 7836


32#
發表於 11-2-4 18:15 |只看該作者
講人情是一回事。正所謂人情, 人地比係人情, 唔比係道理。

奇怪是, d 人覺得係老奉, 理直氣壯囉。

所以我一直都覺得自己好out, 唔明呢d 人的心理。



原帖由 bbman1128 於 11-2-4 17:48 發表

銀行做野有規有矩, 冇人情講
但樓住個業主可以體諒下, 我相信遲出糧都係1,2日既事, 應該有人情講掛, 況且個業主唔應該搵政府做藉口去收多人地錢LOR ...


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


31#
發表於 11-2-4 17:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 563


30#
發表於 11-2-4 17:48 |只看該作者
原帖由 咕怪媽媽 於 11-2-4 16:21 發表
係咪我愚鈍呢? 我諗唔明呢條邏輯:

業主同您公司/份工有乜直接關係? 公司遲出糧關業主乜野事?

大吉利是, 若失業咪大條道理唔使交租住霸王屋?

如果是供樓的話, 遲左出糧可否作為理由向銀行申請豁免罰息?



...

銀行做野有規有矩, 冇人情講
但樓住個業主可以體諒下, 我相信遲出糧都係1,2日既事, 應該有人情講掛, 況且個業主唔應該搵政府做藉口去收多人地錢LOR


別墅

積分: 563


29#
發表於 11-2-4 17:44 |只看該作者
點解咁多人都憎人富貴厭人貧咁?
我覺得遲交幾日租, 唔係太大件事丫,
我老公個個月交2個停車場租都係月頭入, 有時唔記得遲左2,3日, 業主從來冇投訴過
相反樓主個業主就搵藉口收多樓主錢喎


男爵府

積分: 7836


28#
發表於 11-2-4 16:21 |只看該作者
係咪我愚鈍呢? 我諗唔明呢條邏輯:

業主同您公司/份工有乜直接關係? 公司遲出糧關業主乜野事?

大吉利是, 若失業咪大條道理唔使交租住霸王屋?

如果是供樓的話, 遲左出糧可否作為理由向銀行申請豁免罰息?



原帖由 kammm_0520 於 11-2-4 04:10 發表
遲一兩日同佢講左話無問題.
點知交個時佢就咁講
如果係差餉個d點解唔同我地照直講?
有時遲出糧都唔想架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo