立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 11788
大宅
積分: 3369
男爵府
積分: 7623
超級版主
積分: 210862
原帖由 琛妍媽咪 於 11-2-5 01:21 發表 咁使唔使用回鄉証????
積分: 6759
原帖由 wong2323 於 11-2-4 23:01 發表 有特區護照同身份証,就不必申請回港証
原帖由 rosewong 於 11-2-4 22:21 發表 我家陣心大心細,諗緊究竟好唔好都幫亞囡申請埋回港証。 大力大力:您係試過持有特區護照同身份証就可以出入境暢通無阻?
象牙宮
積分: 222723
原帖由 rosewong 於 11-2-4 22:29 發表 唔該晒! 噤我都應該唔申請回港証喇!
積分: 5393
原帖由 大力大力 於 11-2-4 22:23 發表 YES ! 上次有問題係 Passport 過左期!!
原帖由 大力大力 於 11-2-4 22:11 發表 只要用特區護照加身份証就得!!!
翡翠宮
積分: 85999
積分: 5191
原帖由 大力大力 於 11-2-3 00:36 發表 阿仔細個時祇帶左張 " ,烏下烏下過關,無,海關登記左資料,約十分鍾,比左分文件出得! 第二次好似六歲身份証 + Passport 但 Password 又過期,但又比過,記得阿仔話 '唉! 又係甘!"!! 明天 ...
侯爵府
積分: 24189
原帖由 小蜜蜂BB 於 11-2-3 01:09 發表 港紙............中旅社收的.
積分: 2835
原帖由 大力大力 於 11-2-3 01:02 發表 回鄉証??唔該那边比錢!!"大陸收錢就得!"
原帖由 小蜜蜂BB 於 11-2-3 01:00 發表 Sorry!!我睇錯以為回鄉証
原帖由 大力大力 於 11-2-3 00:50 發表 回港証呀!!!
原帖由 小蜜蜂BB 於 11-2-3 00:55 發表 我難以相信 .
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy