嬰兒食譜

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 8504


1#
發表於 11-2-4 21:18 |只看該作者
如題
sweetapplebb


大宅

積分: 3726


25#
發表於 11-2-26 12:44 |只看該作者
有無媽媽可以介紹食開邊隻字母粉?


大宅

積分: 3726


24#
發表於 11-2-26 12:43 |只看該作者
想買下字母粉煮前洗唔洗用水洗下佢,定係要出水?


伯爵府

積分: 15328


23#
發表於 11-2-26 12:27 |只看該作者
想問下整完D字母粉之後仲駛唔駛壓碎架?


禁止訪問

積分: 4035


22#
發表於 11-2-25 23:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 376


21#
發表於 11-2-25 19:55 |只看該作者
我個女都八個月喇~
前幾曰都整咗字母粉比佢食,係citysuper 買
用咗魚湯做湯底+蕃茄及薯仔粒
佢非常鍾意食 ^^


大宅

積分: 3726


20#
發表於 11-2-25 13:09 |只看該作者
超市有咩牌子可以介紹一下,thx!


侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


19#
發表於 11-2-9 18:00 |只看該作者
原帖由 cherishbaby 於 11-2-9 14:19 發表
噤如果冇碎肉機, 用刀啄蓉啲都OK? 唔使變肉醬?


一定要肉醬架! 因為bb未有大牙自己趙嘢食嘛!


侯爵府

積分: 24996

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 11-2-9 16:14 |只看該作者
湯底點做呢?


大宅

積分: 1303


17#
發表於 11-2-9 14:19 |只看該作者
噤如果冇碎肉機, 用刀啄蓉啲都OK? 唔使變肉醬?

原帖由 kellyly 於 11-2-9 13:36 發表

可以呀,最好落,整蓉D

[ 本帖最後由 cherishbaby 於 11-2-9 14:39 編輯 ]


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


16#
發表於 11-2-9 13:36 |只看該作者
原帖由 cherishbaby 於 9/2/2011 13:25 發表
除咗魚之外, 7-8個月可唔可以落豬肉/雞肉蓉煮字母粉呢? (奶奶話怕BB嫌"鞋口"唔肯食)


可以呀,最好落,整蓉D


大宅

積分: 1303


15#
發表於 11-2-9 13:25 |只看該作者
除咗魚之外, 7-8個月可唔可以落豬肉/雞肉蓉煮字母粉呢? (奶奶話怕BB嫌"鞋口"唔肯食)


侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


14#
發表於 11-2-9 10:43 |只看該作者
原帖由 C9Fa 於 11-2-7 18:45 發表


請介紹一兩個brand, 因為我冇時間去超市慢慢睇. 謝謝.


我就會去citysuper買有機嘅3色ABC粉
唔記個咩牌喇.. 只係唔會食得多, 要買就買d靚d咁解


大宅

積分: 1729


13#
發表於 11-2-9 10:26 |只看該作者
Push


大宅

積分: 1729


12#
發表於 11-2-7 18:45 |只看該作者
原帖由 kellyly 於 11-2-6 19:57 發表


係呀,咩BRAND都得
我係煮前會沖沖水先,之後煲滾左就熄火尤得佢焗10MINS就試下淋唔淋,唔淋既就開火煮滾再熄火焗
咁就得LA.


請介紹一兩個brand, 因為我冇時間去超市慢慢睇. 謝謝.


大宅

積分: 1617


11#
發表於 11-2-7 02:26 |只看該作者
原帖由 tiggertungtung 於 11-2-6 16:47 發表


係呀,就係英文字細細粒果D.其實唔係一定要用字母粉,意大利粉,通心粉,麵都ok.只要係小麥成份都ok,但要留意有些成份會加入調味,這些就唔建議使用.當然調味的成份是天然就無問題.我bb係7個月已經開始食,今天剛剛食完 ...


唔該晒你呀, 等我試下整比BB食先
9W7D   2.64cm  11W5D 4.72cm(OSCAR)


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


10#
發表於 11-2-6 19:57 |只看該作者
原帖由 tiggertungtung 於 6/2/2011 16:17 發表


我囡囡好鍾意食架.
咩牌子都OK.只要成份是小麥就可以LA.用多D水慢火煲耐D,焗吓佢.最初要煲到入口即溶咁 淋,當佢習慣後就可以慢慢增加硬度.等佢可以梅下. ...


係呀,咩BRAND都得
我係煮前會沖沖水先,之後煲滾左就熄火尤得佢焗10MINS就試下淋唔淋,唔淋既就開火煮滾再熄火焗
咁就得LA.


複式洋房

積分: 380


9#
發表於 11-2-6 16:47 |只看該作者
原帖由 貓貓人 於 11-2-6 10:23 發表
唔好意思, 我想問一問咩野係字母粉? 係咪超級市場同通心粉放埋一齊果D有英文字細細粒果D呀? 我阿B 7個幾月唔肯食粥, 我想試下整比佢食呀, 有無問題呢? 同埋請問會點煮? 放D咩落去整個湯? 唔好意思,太多問題了, THANK ...


係呀,就係英文字細細粒果D.其實唔係一定要用字母粉,意大利粉,通心粉,麵都ok.只要係小麥成份都ok,但要留意有些成份會加入調味,這些就唔建議使用.當然調味的成份是天然就無問題.我bb係7個月已經開始食,今天剛剛食完意大利粉,仲是得好開心.而我通常會用南瓜蓉加魚蓉or南瓜蓉加旦黃or粟米蓉等等,總之creamy d,易入口d.希望可以幫到你la.

<a href="http://tickers.cafemom.com"><img src="http://ugc-01.cafemomstatic.com/gen/full/2011/01/17/23/ez/h9/tsu31a9e04.jpg" alt="CafeMom Tickers" border="0" width="60" height="80" /><img src="http://tickers.cafemom.com/t/eNortjKzUjI0NDYzNlCyBlwwFV4Cyw,,81.png" alt="CafeMom Tickers" border="0" /></a>


複式洋房

積分: 380


8#
發表於 11-2-6 16:17 |只看該作者
原帖由 C9Fa 於 11-2-6 12:57 發表


Thanks. 請問點可以煮淋D? 咩牌子好d?


我囡囡好鍾意食架.
咩牌子都OK.只要成份是小麥就可以LA.用多D水慢火煲耐D,焗吓佢.最初要煲到入口即溶咁 淋,當佢習慣後就可以慢慢增加硬度.等佢可以梅下.


大宅

積分: 1729


7#
發表於 11-2-6 12:57 |只看該作者
原帖由 kellyly 於 11-2-5 17:16 發表


你煮淋D就得LA
因就算佢有牙仔都係得前面既門牙仔,都唔會幫到佢咬得好碎
煮淋D,咁佢可用牙肉仔一咬就爛晒LA.


Thanks. 請問點可以煮淋D? 咩牌子好d?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo