跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 439


1#
發表於 11-2-6 14:21 |只看該作者
BB 剛3個月,食S26,近來成5-6日先有便便...點算好!? 擔心!!


別墅

積分: 717


8#
發表於 11-2-14 12:47 |只看該作者

回覆 6# momo1222 的文章

呢個就唔係好清楚啦,不過11月嘅BB應該可以,我BB11月22號出生㗎,以家訓前一餐用開奶茶,几好啊,日日都有便便啦.


別墅

積分: 970


7#
發表於 11-2-12 12:25 |只看該作者
你可以試下開奶個時加多少少水,開"希"少少!可能有時d奶熱氣會便秘的!
亦可以試下每次飲完奶之後, 同佢試下"吾吾"便便!!
我有時會同仔仔飲完奶啦,佢坐係我大肶度,我兩隻手捉住佢兩隻手仔,同佢一齊"吾""吾"!!有時bb同大人一樣,都可以培養一個大便時間!!嘗試每日訂一個時間同佢一齊"吾""吾",等佢明白咁樣做係要便便!!


複式洋房

積分: 439


6#
發表於 11-2-8 10:42 |只看該作者
請問幾大開始可以飲開奶茶?

原帖由 Elly_0329 於 11-2-6 20:56 發表
我BB前段时间也是4天才有便便,我们都带她去医院了,不过医生说肚子不是很胀,如果一个星期都没有便便才再去复诊,之后一回到家就有啦, 后来我奶奶煲D开奶茶她饮左两日,每日饮多D水,就好返啦,以家一日有一次. ...


複式洋房

積分: 439


5#
發表於 11-2-8 10:36 |只看該作者
我有俾水佢飲呀! 不過佢唔鍾意飲水, 俾水佢飲佢會cry

但如果開奶加多D水,會唔會影響營養?

原帖由 v3694 於 11-2-6 17:23 發表
你有無試下餐與餐之間比d水佢飲?或者每次沖奶加多20ML水,等d奶"HEY"d,可能會好d


大宅

積分: 3726


4#
發表於 11-2-7 12:39 |只看該作者
每餐奶之後隔個半鐘度餵1oz水比佢飲就會好好多

[ 本帖最後由 plchansammi 於 11-2-7 12:41 編輯 ]


別墅

積分: 717


3#
發表於 11-2-6 20:56 |只看該作者
我BB前段时间也是4天才有便便,我们都带她去医院了,不过医生说肚子不是很胀,如果一个星期都没有便便才再去复诊,之后一回到家就有啦, 后来我奶奶煲D开奶茶她饮左两日,每日饮多D水,就好返啦,以家一日有一次.


大宅

積分: 3268


2#
發表於 11-2-6 17:23 |只看該作者
你有無試下餐與餐之間比d水佢飲?或者每次沖奶加多20ML水,等d奶"HEY"d,可能會好d

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo