立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 932
大宅
積分: 1651
原帖由 bbbabybb 於 11-2-14 00:01 發表 是周醫生嗎? 佢幫我做兩次iui都係失敗, 不過應該唔關佢事, 係因為我老公d丁丁太差. 其實如果好似我老公d丁丁咁差(活躍度15%, 形態6%, density12.x, 全部都離合格好遠)係咪一開始就應做ivf, 但醫生又叫我做iui而又 ...
積分: 3254
原帖由 MimiKwan 於 11-2-14 22:14 發表 其實我都想做ivf...今個月無做iui..撞正cny...所以這個月尾會做第3次的iui..如果又failed...我想轉去做ivf... 你們認為邊間好d/ 快d呢??? 我真係想生個兔b..不過睇過已經機會唔高了...真係好心急呀. ...
原帖由 charlie27 於 11-2-14 22:13 發表 我BOOK了周敏姬醫生,在仁安看不育, 支出是不是比其他不育診所貴D架.
男爵府
積分: 5503
積分: 544
原帖由 ConnieL 於 11-2-13 22:59 發表 是女醫生,你看邊個醫生?
原帖由 ConnieL 於 11-2-14 16:21 發表 不要再試IUI了,好似我咁浪費左好多時間,祝你好快便Bingo。 你IVF問左價錢? 我不再去仁安做,打算去養和。
原帖由 momo100 於 11-2-13 02:34 發表 我都做左3次失敗左......
原帖由 miffycat 於 11-2-13 22:06 發表 曾經自然bingo則是bingo機會都高啦, no worries! 祝大家早日bingo!!!
原帖由 charlie27 於 11-2-13 10:29 發表 請問你在仁安是見那醫生, 我也BOOK了下個月!
原帖由 ConnieL 於 11-2-12 17:10 發表 仁安醫生建議我地做IUI(因曾自然懷孕但小產),還說應再做4th IUI,但對仁安醫生已無曬信心。
子爵府
積分: 10063
複式洋房
積分: 403
原帖由 miffycat 於 11-2-12 17:04 發表 c6丁丁不合格, 可能直接做ivf比較合適, 我也是這個問題, 問了2個醫生, 也叫我直接ivf, 不要花$再做iui...醫生有跟妳說嗎?
原帖由 ConnieL 於 11-2-12 16:59 發表 c6丁丁不合格
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy