想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 24


1#
發表於 11-2-14 14:58 |只看該作者
因為去美國做代孕貴用實在太貴, 保守估計都要差不多成100萬港元, 印度就相對便宜, 起碼比美國平一半, 而我就幾想去印度, 各位可否提供一些資料呢?


民房

積分: 24


2#
發表於 11-2-14 21:22 |只看該作者
如果有人去過, 謮在此分享經驗之談好嗎?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo