自由講場

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   0


子爵府

積分: 12469

2018復活節勳章 畀面勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


1#
發表於 11-2-17 12:40 |只看該作者
我朋友4歲女兒早幾日係胸部附近有一粒野凸咗出嚟,去睇醫生,醫生問佢女兒係咪好鍾恴食雞亦?? 朋友答佢個女晚晚都食約6隻雞中亦... 醫生就話太多啦...雞亦有好多激素,就係D激素令到佢個女咁,並叫佢個女吾好再食雞亦住,等個粒野慢慢收番.....

所以,各位真係吾好再食咁多雞亦啦.....


男爵府

積分: 6598


141#
發表於 11-2-21 13:49 |只看該作者

回覆 6# webjen 的文章

yes, 有個資深護士長都係咁講!!!


大宅

積分: 3333


140#
發表於 11-2-21 13:47 |只看該作者
吓,咁即係要有機+冇激素?!?!

原帖由 alik 於 11-2-19 02:44 發表
有機雞,唔等於一定無激素。
CityXuper真係有些雞肉產品,寫明係無激素,有認證的


大宅

積分: 1630


139#
發表於 11-2-21 11:54 |只看該作者
雞翼真係好常煮, 易諗, 但係日日食又真係太多...


伯爵府

積分: 16082

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


138#
發表於 11-2-21 11:54 |只看該作者
原帖由 luilui007 於 11-2-18 13:06 發表


日日食都唔好啦, 尚且一晚6隻太多啦ops:" />
我個女都好鍾意食, 不過我真係唔會日日比佢食, 更加唔會食6隻咁多...


子爵府

積分: 11766

醒目開學勳章


137#
發表於 11-2-21 11:54 |只看該作者
樣樣都話有事...都唔知點避好


珍珠宮

積分: 44160

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


136#
發表於 11-2-21 11:51 |只看該作者
小心小心,盡量食少的。


珍珠宮

積分: 46392


135#
發表於 11-2-21 11:32 |只看該作者
原帖由 hinwaimama 於 11-2-20 02:23 發表
之前莫醫生都講過,雞翼激素特別多係錯ga


激素其實係留係雞皮到,所以唔好食雞翼係唔多啱,應該係唔好食雞皮! 雞翼最多皮,於是 d 人成日話唔好食雞翼啫!
以上係腫瘤科醫生講的!

另外,有 d 人話內地蝦蟹都係用避孕藥養o既,一樣唔好食咁多!
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


珍珠宮

積分: 47029

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


134#
發表於 11-2-21 09:14 |只看該作者
原帖由 Sawlau 於 11-2-20 00:01 發表
My doctor advised to eat either嘉美雞 or organic chicken although both are expensive, they are good for health.
just want to know嘉美雞 or organic chicken where to buy or order? thanks


水晶宮

積分: 54200

醒目開學勳章 大廚勳章


133#
發表於 11-2-20 02:23 |只看該作者
之前莫醫生都講過,雞翼激素特別多係錯ga
原帖由 Welewala 於 11-2-17 13:39 發表
之前電視節目有專家話:其實激素打去邊都係一樣架啦~打咗會全身走,唔通打咗落隻翼度就只係留咗係隻翼度咩?咁咪正你打嗰隻翼發大?


禁止訪問

積分: 640

畀面勳章


132#
發表於 11-2-20 00:01 |只看該作者

回覆 48# happymother88 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39119

母親節2025勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


131#
發表於 11-2-19 23:47 |只看該作者
成日都整黎食..哎呀
真係食少0的先得


用戶要求終止服務

積分: 346556

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


130#
發表於 11-2-19 22:57 |只看該作者


子爵府

積分: 11820

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


129#
發表於 11-2-19 22:17 |只看該作者
原帖由 VENUSSUM 於 11-2-17 14:22 發表

呢點其實我都同意, 正如我地打針一樣, 打入去的, 點會停留係某一位置呢! 我覺得如果雞翼有問題, 咁奶粉又如何呢?

現在飲食樣樣都話出問題, 咁唯有唔好偏食, 分散"投資"http://forum.baby-kingdom.com/images/sm ...


我都有問過家庭醫生, 佢反問我: 如果你發燒, 喺PAT PAT到打左一支針, 咁係唔係得個PAT PAT會退燒?? 佢話啲藥會全身走, 唔會只食雞翼而出事


男爵府

積分: 6413

hashtag影視迷勳章


128#
發表於 11-2-19 21:22 |只看該作者
M記 的雞翼餐大受歡迎
害死唔少細路!


水晶宮

積分: 71291


127#
發表於 11-2-19 05:55 |只看該作者
唉!呢d真係父母既問題,我朋友個女如果有雞翼食,食食4隻,但就只係咬哂d皮,只係3歲幾人仔咋,已經高過哂我地d4歲架喇,但係有時就算幾好朋友都好,一講到仔女既問題、批評,就好難再講落去!唯有,good luck to her la!

[ 本帖最後由 ac917 於 11-2-19 05:57 編輯 ]


公爵府

積分: 25507


126#
發表於 11-2-19 02:44 |只看該作者
有機雞,唔等於一定無激素。
CityXuper真係有些雞肉產品,寫明係無激素,有認證的


民房

積分: 40


125#
發表於 11-2-19 02:17 |只看該作者
我諗黎m應該唔太關事, 我諗遺傳因素居多啦, 我屋企一個星期有5-6日都有雞翼食, 因為又平又好食,亞爸又只係識整簡單野and窮ma, 每日都唔止6隻... 由細食到大, 但係我地三個sister都成13, 14先有m............
但係唔係話嚇人, 我家姐做保險, 佢有3個妹妹仔客未過25, 唔煙唔酒, 就有癌, 有個係無家族歷史有生癌......佢地3個都係食雞翼食大到, 勁食個隻....所以....我都唔比自己成日食........... 所以食野最緊要均衡.......6隻雞翼...除非屋企經濟問題, 否則一定係偏食....


侯爵府

積分: 22414


124#
發表於 11-2-18 21:13 |只看該作者
我對仔女都好鍾意食雞翼, 我一個星期都會煮一次.睇黎都要食少D.


男爵府

積分: 6724


123#
發表於 11-2-18 20:58 |只看該作者
原帖由 ccng888 於 11-2-17 23:23 發表
咁一包大約有幾多隻/磅?

剛開了一包數, 2磅有中翼9隻,雞鎚13隻,每包數量各不同,有時中翼多有時雞鎚多

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo