自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 7882


1#
發表於 11-2-17 14:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11657

畀面勳章


56#
發表於 11-3-6 01:55 |只看該作者
首富李+X大媳婦咪又係生咗3女1子,不過人地好低調,

子皮高調咪大壓力,祝佢好似家計會廣告咁:女、女、仔、仔、女、仔、特別號碼係:Twin


水晶宮

積分: 54200

醒目開學勳章 大廚勳章


55#
發表於 11-3-6 01:43 |只看該作者
其實一有左無耐就可以驗絨毛啦~我唔信佢咁緊張會唔驗,所以佢唔講可能係有佢既原因既~


水晶宮

積分: 53038

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


54#
發表於 11-3-6 01:42 |只看該作者
原帖由 Crystal_C 於 11-2-17 19:16 發表
有人話生三個女唔好意头,
砌咗一個 "姦" 字出嚟。
我聽咗都驚咗一驚。
咁生男>女>男係咪嬲字??都唔好意頭wo

[ 本帖最後由 drizzle 於 11-3-6 01:46 編輯 ]


水晶宮

積分: 53038

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


53#
發表於 11-3-6 01:38 |只看該作者
原帖由 Giant 於 11-2-17 17:38 發表


因要好時晨, 焗住要開刀
因開刀, 焗住得4個quota
因有quota限制, 焗住要人工... 唉...
表面好風光的一個名門淑婦, 但有時諗, 其實同隻配種狗有乜分別? 唯一的job duty就係生、生、生... 真係做平凡人有時都幾好嘅, ...
我問過絃個醫生,佢地都話開刀可以生6個


水晶宮

積分: 53038

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


52#
發表於 11-3-6 01:35 |只看該作者
原帖由 alice44 於 11-2-17 15:46 發表
想問下, 之前兩個係開刀, 咁第三個可唔可以順產生呢?
唔可以


伯爵府

積分: 18809

畀面勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 11-3-5 10:06 |只看該作者
但係快週話係女喎....話己經睇過係女, 但係要耐啲再照多次係唔係真係女....


大宅

積分: 3801

畀面勳章


50#
發表於 11-3-5 10:02 |只看該作者
其實佢個肚而家都唔細啦,性別一定已經知道,但又唔肯公怖,我都希望佢係仔,因為佢D壓力真係好大,佢而家比人既感覺簡值係一部生仔機器,呢胎如果唔係仔,佢又要再生過...真係可憐...


別墅

積分: 782


49#
發表於 11-3-5 09:53 |只看該作者
原帖由 am2006 於 11-2-17 14:39 發表
千億新抱佗的是仔定女?


我希望是仔, 如果是女, 那很快要來多一個


男爵府

積分: 8621


48#
發表於 11-3-5 09:41 |只看該作者
我明白佢感受....我99同老公都想我生個男bb, 點知係女bb, 我老公第一句就:"下....."
真係好hurt....
宜家佢地又成日講下一胎係生男仔喇, 生細佬喇, 其實我真係好討厭咁樣, 99好衰, 有補品又唔比我食, 又叫我生, 成日keep住d花膠唔煮, 可能佢想擺到臭q晒先比我食啦.....
最離譜係我買左盒花膠, 宜家歸左佢所有, 又唔煮, 我真係好嬲!!!:;pppp: :;pppp: :;pppp: :;pppp: :;pppp:


大宅

積分: 3369


47#
發表於 11-3-4 19:45 |只看該作者
我希望佢生仔!


禁止訪問

積分: 7882


46#
發表於 11-3-4 18:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


45#
發表於 11-2-17 21:15 |只看該作者


i'd rather hv 3 girls than 3 boys

原帖由 ABCD媽咪 於 11-2-17 20:41 發表
下...3個女就"姦"呀???

聽完真係好唔舒服...
我有3個女
我好開心架....將來我將會賺左人地屋企3個仔來我家

我也如一個仔
我頭痛到爆就真...難湊好多 ...


禁止訪問

積分: 658


44#
發表於 11-2-17 21:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


43#
發表於 11-2-17 20:41 |只看該作者
下...3個女就"姦"呀???

聽完真係好唔舒服...
我有3個女
我好開心架....將來我將會賺左人地屋企3個仔來我家

我也如一個仔
我頭痛到爆就真...難湊好多


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


42#
發表於 11-2-17 20:34 |只看該作者
係咁架啦!一句講哂,妒忌!:;pppp:


原帖由 greetings 於 11-2-17 20:03 發表
請問呀子奇得罪了各位什麼呀? 話人生唔到仔, 唔C冇用? 生唔到仔就是失敗?? 咩說話來嫁????

人地大把錢, 又中意細路, 生了女想追仔也無可厚非啊! 唔使話到人是配種狗咁過份啊???

好得人驚呀! 好憎人富貴呀!! :;ppp ...


子爵府

積分: 10749


41#
發表於 11-2-17 20:03 |只看該作者
請問呀子奇得罪了各位什麼呀? 話人生唔到仔, 唔C冇用? 生唔到仔就是失敗?? 咩說話來嫁????

人地大把錢, 又中意細路, 生了女想追仔也無可厚非啊! 唔使話到人是配種狗咁過份啊???

好得人驚呀! 好憎人富貴呀!! :;pppp:


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


40#
發表於 11-2-17 20:01 |只看該作者
原帖由 alice44 於 11-2-17 15:46 發表
想問下, 之前兩個係開刀, 咁第三個可唔可以順產生呢?

唔可以。
因為我生2胎都係開刀,醫生已經同我講明,第3胎一定要開刀,唔可以順產。
My Two Princess


侯爵府

積分: 23149

畀面勳章


39#
發表於 11-2-17 19:27 |只看該作者
原帖由 3509 於 11-2-17 17:11 發表

要分身家嘛. 家族生意唔可以流入外姓人手.


女都可以分身家架喎~~何生d女都有$$分啦~~


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


38#
發表於 11-2-17 19:24 |只看該作者
原帖由 Crystal_C 於 11-2-17 19:16 發表
有人話生三個女唔好意头,
砌咗一個 "姦" 字出嚟。
我聽咗都驚咗一驚。


如果係玩食字, 我都有諗過3個女-> 姦.

我認得以前讀書時讀過, 話中國重男輕女, 由文字可以反映出黎, 部份女字係部首既字都唔好好野... 妓, 姦, 嫖等等.. :;pppp:

今時今日, d 人更加鍾意玩食字, 又迷信, 生乜都會有人講架啦~~

[ 本帖最後由 bosch 於 11-2-17 19:25 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo