自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1#
發表於 11-2-18 19:56 |只看該作者
原來大昌 d 米仲平!!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


侯爵府

積分: 24689


50#
發表於 11-3-6 14:39 |只看該作者
我食緊櫻城, 首選佳寶, 其次大昌, 最後就去華潤.


禁止訪問

積分: 13367


49#
發表於 11-3-6 14:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 15530


48#
發表於 11-3-6 11:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 15530


47#
發表於 11-3-6 11:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


46#
發表於 11-3-6 11:35 |只看該作者
袋鼠 8KG

72.9 昨天大昌賣!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


大宅

積分: 4982


45#
發表於 11-2-21 14:35 |只看該作者
thx ar,如果金鳳 25kg要$340,咁五湖米幾低wor.
原帖由 三順 於 11-2-19 18:25 發表

我食五湖米,係大6珍珠米,$180一袋25公斤,個半月食晒真係買米都買到窮呀,淨係呀仔一個人1日要食2個量杯米,遇到佢勁中意的送仲要加米添呀


伯爵府

積分: 15737

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


44#
發表於 11-2-20 17:26 |只看該作者
我會買兩包唔同牌子 5 公斤既米溝埋 , 10 公斤米食到一個半月 , 買太多包米係度 ,驚會疏氣 & 有谷牛 , 每次都係差唔多食完先再買 , 會去大x , 百x & 華潤格左價先 , 再叫老公去買
  
比上不足 ,比下有餘           願我們身體健康 ,闔家平安


男爵府

積分: 8914

好媽媽勳章 醒目開學勳章


43#
發表於 11-2-20 17:23 |只看該作者
原帖由 pinkdoll 於 11-2-20 17:14 發表
金舫水晶絲苗米! 佢特價時只係$59.90/包8 公斤

呢隻米咁平 等我去買包試下


不過佢唔係時時有特價囉...


子爵府

積分: 13450

醒目開學勳章 畀面勳章


42#
發表於 11-2-20 17:14 |只看該作者
金舫水晶絲苗米! 佢特價時只係$59.90/包8 公斤

呢隻米咁平 等我去買包試下


原帖由 縉媽 於 11-2-19 13:04 發表
我一年多前已經發覺了. 介紹你地食金舫水晶絲苗米! 佢特價時只係$59.90/包8 公斤的米. 佢比金象仲好, 唔會咁水, 一粒粒的入口, 有口感! EVEN 佢無DICSOUNT 都唔會多過$70/包.

但要留意佢的價$ 上/落都 ...


子爵府

積分: 10054


41#
發表於 11-2-20 16:42 |只看該作者
我屋企附近冇大窗


象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


40#
發表於 11-2-20 15:40 |只看該作者
原帖由 三順 於 11-2-19 18:25 發表

我食五湖米,係大6珍珠米,$180一袋25公斤,個半月食晒真係買米都買到窮呀,淨係呀仔一個人1日要食2個量杯米,遇到佢勁中意的送仲要加米添呀


= 7.2 / KG

OK 嗎??
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


大宅

積分: 3736


39#
發表於 11-2-20 15:36 |只看該作者
我姐姐都係會開咗D漏氣GE 食咗先.
原帖由 大力大力 於 11-2-19 16:40 發表


工人會食漏左氣 d 先!!!


珍珠宮

積分: 33901

環保接龍勳章


38#
發表於 11-2-19 22:29 |只看該作者
ths for sharing


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


37#
發表於 11-2-19 19:01 |只看該作者
因為我見佢有五穀米, 糙米, 硒米買, 覺得佢選擇多, 感覺佢扺囉

原帖由 縉媽 於 11-2-19 13:32 發表
華潤=> 我覺得一D都唔平呀! D FRESH FRUIT 又唔FRESH. 成日比我見到D 貨品過期. (以前我奶奶樓下有一間)

人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


36#
發表於 11-2-19 18:25 |只看該作者
原帖由 bbJP 於 11-2-19 16:46 發表
你買咩牌子?幾$??

我食五湖米,係大6珍珠米,$180一袋25公斤,個半月食晒真係買米都買到窮呀,淨係呀仔一個人1日要食2個量杯米,遇到佢勁中意的送仲要加米添呀


大宅

積分: 4982


35#
發表於 11-2-19 16:46 |只看該作者
你買咩牌子?幾$??
原帖由 三順 於 11-2-19 16:10 發表
大昌我好中意幫襯,不過買米都係去米行,我要買25公斤的米,個半月倒食晒,費事買咁細袋米。


子爵府

積分: 11766

醒目開學勳章


34#
發表於 11-2-19 16:40 |只看該作者
因為cash d 2月就到期,剛剛去左大昌買左一包金x$83.9,一包袋鼠$75.9...剛剛好用晒


象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


33#
發表於 11-2-19 16:40 |只看該作者
原帖由 dincat 於 11-2-19 15:58 發表


有幾包已疏左氣, 小心容易生穀牛


工人會食漏左氣 d 先!!!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


珍珠宮

積分: 31039

畀面勳章


32#
發表於 11-2-19 16:34 |只看該作者
原帖由 三順 於 11-2-19 16:10 發表
大昌我好中意幫襯,不過買米都係去米行,我要買25公斤的米,個半月倒食晒,費事買咁細袋米。



一日食半公斤米, 大飯桶, 勁呀
我一包5公斤都食成個月


大昌d米係平, 好多時已特價就無95折, 同超市特價差不多咋
屋企附近無大昌, 行咁遠, 拎餐c

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo