夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 86


1#
發表於 11-2-22 17:32 |只看該作者
大家好 我係新會員 睇過bk都有幾個月 今日首次鼓起勇氣同大家傾吓心事....
2010年11月某天晚上,我在家準備晚飯...屋企電話響了...來電顯示由我c6手機打回來的,我接聽
[喂]第一聲,沒有聲音,[喂]第二聲,都沒有聲音...背景很靜,起初我以為他不覺意碰到電話回撥功能致電回家,
我嘗試用我的手機致電他,叫他將來電關掉,沒有人接聽我接著電話大約5分鐘,電話內的背景一直都很寧靜,
在沒有介心下我嘗試掛掉屋企電話,但由於是對方來電的,如果他沒有掛線,我仍然可接聽,
大約10分鐘後,終於有聲了...電話筒傳來一把女人聲...
是一把女人正在[叫床]聲,我崩潰了,女人聲大約叫了3分鐘,我再聽到我c6的高潮完事聲,
我沒認錯,是我c6手機的來電,是我c6的聲音,
當然...衰斷正...不能不認,(那女人是要付款那種)
事後,他亦都好似你們的c6那般(我一時衝動,我只是第一次,俾次機會,沒有下次...等等)
我知有好多c9知道c6去嫖,心好痛,心有傷口,
但我全程聽到真人show,我心真係俾你地更加痛,事隔幾個月那女人[叫床]聲,仍然在我腦內.


複式洋房

積分: 135


32#
發表於 11-2-24 18:12 |只看該作者
原帖由 hoanita 於 2011-2-24 03:49 PM 發表
你是當c6有精神病? 而不是他真的有精神病的, 是嗎?

這樣真的可以令自己原諒他嗎? 我都好愛我c6的, 但是我沒有你咁聰明, 懂得用這種方法去完全恕寬他.........希望我可以慢慢地學到去做......多謝你呀! ...


係呀, 佢實際係無病。當然,我唔可以完全delete呢件事,但我會盡力囉。
祝你苦盡甘來!!


男爵府

積分: 5423


31#
發表於 11-2-24 17:26 |只看該作者
話長唔長話短唔短,要經營一段婚姻不易,我同c9相識5年1婚姻bb8個月已感到困難,現在學習如何溝通,原來好難好難


洋房

積分: 86


30#
發表於 11-2-24 17:03 |只看該作者
原帖由 Siuchoi 於 11-2-24 12:00 發表
樓主, 你有小孩嗎?


有一個18歲仔,我36歲
15歲就同c6一齊己經20年


大宅

積分: 4080


29#
發表於 11-2-24 15:49 |只看該作者

回覆 28# kid69 的文章

你是當c6有精神病? 而不是他真的有精神病的, 是嗎?

這樣真的可以令自己原諒他嗎? 我都好愛我c6的, 但是我沒有你咁聰明, 懂得用這種方法去完全恕寬他.........希望我可以慢慢地學到去做......多謝你呀!


複式洋房

積分: 135


28#
發表於 11-2-24 12:04 |只看該作者
我之前都有同樓主差唔多既經歷, 係唔知同邊個講既情況下,我都有係bk呻。
果次我因為幫c6錄歌入memory card而聽到搞野錄音, 女既係講普通話。當時我已經知道係好耐之前發生既事, 但真係好難過, 好難堪。
我唔係一個胸襟廣闊既人, 但我對c6既愛, 足夠我原諒佢,所以,我同自己講, 佢有精神病,做野唔理人感受,所以先傷害我,相信佢會好番。咁之後我亦發現唔到佢再有任何越軌行為 。
所以,樓主,如果你選擇原諒c6, 就盡量忘記啦! 不過, 只有一次機會!!


珍珠宮

積分: 32052


27#
發表於 11-2-24 12:00 |只看該作者
樓主, 你有小孩嗎?


禁止訪問

積分: 1805


26#
發表於 11-2-24 11:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 86


25#
發表於 11-2-24 11:13 |只看該作者
原帖由 仙子 於 11-2-24 11:00 發表
一,想清楚,自己真的是否可以離開他!
二,在乎他,是否改變方法去經營妳們的婚姻!
三,怎樣都是痛,把痛減到最低!
四,不要沖動,誰都會犯錯,觀察是否真的!
五,是真的,怎樣想方法使他不要在犯!
六,萬一不是呢!妳是否好~~~! ...


明白的你意思,我好清楚要將一段20年感情放下
係需要好長時間,好大勇氣,
冇辦法可以知道佢會唔會再犯,做呢d野30分鐘都唔駛,
完整婚姻唔可以獨資經營,一定要合夥經營,
係唔係第三者唔緊要,我比較自私,屬於我嘅野,
我唔會比人掂.


禁止訪問

積分: 1805


24#
發表於 11-2-24 11:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 86


23#
發表於 11-2-24 10:14 |只看該作者
原帖由 豆丁 於 11-2-23 16:55 發表
同感~


我知我自已性格,如果係第三者,我唔需要佢做選擇,
我自已會退出.我唔鐘意同人爭野'玩'


男爵府

積分: 8179

好媽媽勳章


22#
發表於 11-2-23 18:42 |只看該作者
真係要問清楚,如果真係有第三者,而現在有机會又唔解決,只會越來越大鑊。

不過你問佢都唔會講,查吓佢啲電話單啦,如果曰曰都打比同一個人,sms一個人,噉便是出左事的了!


子爵府

積分: 11206


21#
發表於 11-2-23 16:55 |只看該作者
同感~

原帖由 sohu2 於 11-2-23 14:46 發表
我明白你心裡的刺有幾庝?但我覺得他不是第一次亦唔係雞,我認為會唔會係個女人想同你示威(我的直覺),咁啱打嚟唔出聲仲斷正,完事就收線是否有企圖,如果係我會問清楚,起碼唔會俾人蒙在鼓裡,自欺欺人. ...


男爵府

積分: 5423


20#
發表於 11-2-23 16:39 |只看該作者
原帖由 OnlyU 於 11-2-23 10:12 AM 發表


呢件事屋企人唔知,朋友都係得一兩個知,
朋友立場,就算知道係C6唔啱,
佢地都唔俾直接意見
我都想搵社工輔導吓我心理,但係我唔識搵


http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7007033101422

我都搵過社工講咗出離舒服d,但真係比多d時間收好傷口,我同你一齊add oil


大宅

積分: 4080


19#
發表於 11-2-23 15:40 |只看該作者

回覆 18# sohu2 的文章

我都係咁認為, 唔會係第一次的.......你還是問清楚吧! 不要讓他一次又一次傷害你.

add oil!


別墅

積分: 544


18#
發表於 11-2-23 14:46 |只看該作者
我明白你心裡的刺有幾庝?但我覺得他不是第一次亦唔係雞,我認為會唔會係個女人想同你示威(我的直覺),咁啱打嚟唔出聲仲斷正,完事就收線是否有企圖,如果係我會問清楚,起碼唔會俾人蒙在鼓裡,自欺欺人.


洋房

積分: 86


17#
發表於 11-2-23 10:23 |只看該作者
原帖由 ching070707 於 11-2-22 23:49 發表

第1次咁勁就被你 聽到.有無可疑 ??


當然有啦!第一次就俾我捉到.
6合彩又唔見我中.哈哈


洋房

積分: 86


16#
發表於 11-2-23 10:12 |只看該作者
原帖由 tired 於 11-2-22 19:46 發表
真系天网灰灰,有无想过去找社工?


呢件事屋企人唔知,朋友都係得一兩個知,
朋友立場,就算知道係C6唔啱,
佢地都唔俾直接意見
我都想搵社工輔導吓我心理,但係我唔識搵


洋房

積分: 86


15#
發表於 11-2-23 10:07 |只看該作者
原帖由 canies 於 11-2-23 00:21 發表
咁你地現在如何?佢有冇做返啲野?


就算佢做D咩,都拔唔走我心裡條'刺'


禁止訪問

積分: 896


14#
發表於 11-2-23 09:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo