跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1138


1#
發表於 11-2-28 10:19 |只看該作者
有冇10月b已經出左牙或出緊架?
呢2日阿囡每日都痾3-5次poo poo,有時份量比較少,水水地有d粒粒,阿媽話係就來出牙仔,但我又摸唔到阿囡牙肉有牙仔生出來,你地bb有冇咁既情況??
阿囡2個月大就開始成日流口水,近排又唔鐘意啜奶嘴,用來咬,有時都啜手咬手,原本每餐240ml奶跌至160ml,仲成日好恔憎....咁係咪吽牙呀?

其實依家4個月未見有牙仔可唔可以俾牙膠bb咬?


民房

積分: 393


4#
發表於 11-3-1 11:33 |只看該作者
我隻b吽牙時無肚all的,佢e家下門牙一先一後出左2隻,但過程中未見有肚all,便便係一條條綠or一pat pat黃, 每天or隔天1次~

如果持續幾日都係咁不如帶bb睇下e生啦~

[ 本帖最後由 happy2010bb 於 11-3-1 11:36 編輯 ]


大宅

積分: 1138


3#
發表於 11-3-1 10:32 |只看該作者
琴日痾左成7次,不過每次都唔多,依家我都搞唔清楚係咪吽牙定肚唔舒服肚痾,奶奶又成日話唔使去睇醫生,係正常既

原帖由 happy2010bb 於 11-2-28 10:29 發表
每日都痾3-5次poo poo


民房

積分: 393


2#
發表於 11-2-28 10:29 |只看該作者
每日都痾3-5次poo poo <-- 便便同平時一樣~ 我媽媽話出牙會肚all, 可能因為bb牙肉唔舒服會隨時塞野入口咬, 有機會吞入細菌, 導致肚all.

咁係咪吽牙呀? <-- 好似我隻b!!!

可唔可以俾牙膠bb咬 <-- 我都唔知得唔得... 我有買包裝寫"0mth+"ge牙膠~ 阿b會咬牙膠, 但咬咬下又會發爛渣...


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo