自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4110

醒目開學勳章


1#
發表於 11-3-1 00:34 |只看該作者
我有個朋友,子宮移位,有粒朱古力瘤,兩邊輸卵管唔通.醫生叫佢攪掂前兩樣.再切斷兩邊輸卵管再做IVF.我覺得點解唔try吓通輸卵管先呢?你地有d乜野意見?佢33架啦!


伯爵府

積分: 17062

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 11-3-1 02:28 |只看該作者
原帖由 馬吉媽 於 11-3-1 01:17 發表


係呀內膜移位呀.醫生叫佢切斷兩邊輸卵管,佢話唔剪斷佢,d分泌會影響IVF結果.但呢邊(加拿大)政府只包3次IVF,變相只有3次機會,所以心大心細.


呢方面我都唔識答你.

但係如果佢的卵巢無大問題, 每次做ivf都可以產生好多卵子, 當然人人唔同, 我卵巢退化, 最多果次只得6粒, 成功受精的有4粒, 最後有一個仔. 我有朋友可以有23粒卵子, 最後有10粒成功受精同分裂, 分5次放入身體, 可惜都唔成功. 如果做一次佢有多d胚胎, 咁佢可以分幾次放番入體內. 亦有媽咪講得啱, 如果會成功的, 一粒胚胎都夠用.

而我做ivf期間, keep住食中藥去調理身體, 我諗對於我成功懷孕係有好大幫助.
,


大宅

積分: 4110

醒目開學勳章


4#
發表於 11-3-1 01:18 |只看該作者
原帖由 LMCK 於 11-3-1 01:09 發表


你係咪講緊子宮內膜移位呀? 子宮移位, 好得人驚喎

我有內移, 有生過朱古力瘤在卵巢, 但輸卵管無問題, 做過IVF, 生左兩個仔. 我都覺得可以通下輸卵管先啦. ...


係呀內膜移位呀.醫生叫佢切斷兩邊輸卵管,佢話唔剪斷佢,d分泌會影響IVF結果.但呢邊(加拿大)政府只包3次IVF,變相只有3次機會,所以心大心細.


大宅

積分: 4110

醒目開學勳章


3#
發表於 11-3-1 01:17 |只看該作者
原帖由 LMCK 於 11-3-1 01:09 發表


你係咪講緊子宮內膜移位呀? 子宮移位, 好得人驚喎

我有內移, 有生過朱古力瘤在卵巢, 但輸卵管無問題, 做過IVF, 生左兩個仔. 我都覺得可以通下輸卵管先啦. ...


係呀內膜移位呀.醫生叫佢切斷兩邊輸卵管,佢話唔剪斷佢,d分泌會影響IVF結果.但呢邊(加拿大)政府只包3次IVF,變相只有3次機會,所以心大心細.


伯爵府

積分: 17062

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 11-3-1 01:09 |只看該作者
原帖由 馬吉媽 於 11-3-1 00:34 發表
我有個朋友,子宮移位,有粒朱古力瘤,兩邊輸卵管唔通.醫生叫佢攪掂前兩樣.再切斷兩邊輸卵管再做IVF.我覺得點解唔try吓通輸卵管先呢?你地有d乜野意見?佢33架啦! ...


你係咪講緊子宮內膜移位呀? 子宮移位, 好得人驚喎

我有內移, 有生過朱古力瘤在卵巢, 但輸卵管無問題, 做過IVF, 生左兩個仔. 我都覺得可以通下輸卵管先啦.
,

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo