想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 992

畀面勳章


1#
發表於 11-3-1 12:30 |只看該作者
我一開始知道有左我老公無啦啦同我講唔好咁開心住呀大前提係你果身體,你要預左BB有可能唔係度,,,估唔到真係我係8WEEK果時E生同我照話我得7WEEKS大,我果時都當無野,但過左幾日有少少粉紅色一兩滴流出黎,,,,唔知點解我就開始FEEL到BB唔會出世,9WEEK突然劇痛果時BB停左心跳....真係好難面對BB都好乖我唔洗D咩佢自己流出黎(當然我痛左成晚啦,但我無窒藥),之後唔咁上FACEBOOK,又唔咁上黎話比人聽,最難面對係62同99好難交代,佢地本來真係好開心架,而家想再試過但心裡面都係好驚會再次流產,話就話廿幾歲後生可以慢慢試,但果心真係接受唔到BB又再一次離我而去.....直至而家再上黎,睇到好人有我同樣既問題,我果心真係好唔舒服.....不詔我而家都的起心肝再試過.........


公爵府

積分: 26703


19#
發表於 11-8-18 17:38 |只看該作者
恭喜你! 小產後, 我都睇緊ec調理, 希望可以好似你甘快啲有個健康bb啦!


別墅

積分: 992

畀面勳章


18#
發表於 11-8-18 17:18 |只看該作者
其實我唔快架啦~一月走左,我四月d mc錯晒黎足一個月, 之後開始睇中e調理好,6月試都唔得,7月再試就ok......我之前有fd 一直都唔,佢試左一次差唔多排卵就走去睇婦科,e生話佢粒卵太細唔會中獎,比左d排卵藥之後果個月就中左lu~如果你地試左一年都未得可以試下咁呀~


別墅

積分: 992

畀面勳章


17#
發表於 11-8-18 17:14 |只看該作者
我無呀~中e淨係話佢要介涷飲,同飲d壯腰補腎湯比佢........


大宅

積分: 3468

開心吸收勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 11-8-18 11:42 |只看該作者
我想問小產後,你地有冇捉埋c6去睇中醫呀?


男爵府

積分: 7127


15#
發表於 11-8-18 06:38 |只看該作者

回覆:sonbbb 的帖子

恭喜,今次一切要小心




別墅

積分: 992

畀面勳章


14#
發表於 11-8-18 00:16 |只看該作者
我睇中醫睇左三個月到,一星期飲兩劑藥,ok呀飲完個人唔會手凍腳凍,中醫話老公都要介凍飲先得,今曰去攞埋醫生紙啦好開心過左第一關,下一關等等第八周去照下心跳同size,上次中獎八周照細左一周,我要食多啲野等佢大啲!


男爵府

積分: 6803


13#
發表於 11-8-17 11:53 |只看該作者
sonbbb 發表於 11-8-17 11:05
我巳經又在番黎啦,我又中左獎我要比心機過晒十關,大家唔好氣餒,好謝大家鼓勵 ...

恭喜你呀, 調理左幾耐呀今次, 我都要學你,快快再有BB


別墅

積分: 992

畀面勳章


12#
發表於 11-8-17 11:05 |只看該作者
我巳經又在番黎啦,我又中左獎我要比心機過晒十關,大家唔好氣餒,好謝大家鼓勵


伯爵府

積分: 17307


11#
發表於 11-7-9 21:07 |只看該作者

回覆:CVC2007 的帖子

我老公話個胎唔健康,要走都無辦法!



   每日都咁開心!!!


大宅

積分: 3448


10#
發表於 11-7-9 19:52 |只看該作者
回覆 sonbbb 的帖子

唔洗擔心... 我好姊妹講, 上天係會將最好嘅嘢留俾我地. 大家一齊努力!


大宅

積分: 2918


9#
發表於 11-7-9 18:48 |只看該作者
本帖最後由 Blueso 於 11-7-9 18:49 編輯

十分明各位的感受.....請問你地睇果中醫好唔好?可介紹嗎?
The best is yet to come..i believe..


別墅

積分: 657


8#
發表於 11-7-7 23:15 |只看該作者
各位, 我都係5月小產左.
但係我只係照到胎襄同胎水, 連BB個影都睇唔到. 8週最後決定做手術
我都好傷心, 諗都冇諗過會發生係自己身上


剛剛M小姐已經黎左啦. 我都好想開快D開工呀.

樓主你要加油呀, 係到好多人會支持你


別墅

積分: 839


7#
發表於 11-7-7 22:39 |只看該作者
回覆 babii.yan 的帖子

我同您的情況好似,睇左好有共鳴, 小B都係在超聲波見到,之後佢好乖咁流走左,好想祝福你今次懷孕順利,可以好正常和健康生個BB出來。
我都會努力再來。


別墅

積分: 992

畀面勳章


6#
發表於 11-7-5 17:19 |只看該作者
我之前睇中e調過一輪,今個7月又開始再開工,希望今次會有好消息,唔知點解始終流過產,果心硬係好驚會再黎多次,攪成 訓唔着................唉!!!!


珊瑚宮

積分: 112210

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 DHA勳章


5#
發表於 11-3-1 18:32 |只看該作者
原帖由 babii.yan 於 11-3-1 18:04 發表
姊妹:)
吾好吾開心,我知道其實我地講咩..可能刀彌補吾到一切~
但我想話你知1樣野.. 我上年4月知道有左BB ..好開心架~
行為上面..亦刀冇做大動作既野 ; 一切一切刀好小心~
點知.有一晚` 當時4週3咋~食食下飯FEEL到下 ...


我都係咁話,係你既就係你,佢要走,你做乜都無用,我都係12月小產左(我從來無想過小產會發生自己身上,但事實真係發生左),頭頭見小小流啡,個心已有d驚,請假訓床,成日都訓床,唔敢亂"Yuk",又日日食蛋,爸爸日日都黎煲魚湯我飲,介晒口,希望能長胎同保胎,但最後係唔得,bb都要走!我之前陀我2個女,無乜點介口,頭頭仲唔知自已有左,仲去做運動,跑跑跳跳,都無事!所以經過我今次小產,我真係覺得有時你點保又保唔住,緣份喇!

不要灰心,我而家呢個月都無避到孕,希望bingo,但都會有陰形架!不過都係要放鬆喇!


禁止訪問

積分: 3868


4#
發表於 11-3-1 18:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3062


3#
發表於 11-3-1 14:04 |只看該作者
樓主, 我記得你... 之前我地一起差唔多時間有左...1月初個時bb都離開左我, 我都好似你一樣咁唔開心...其實到宜家, 都2個月啦, 個心依然好唔舒服! 其實我呢一胎等左大半年, 有左之後都好細心經營... 不過最終bb都走了... 我都係自然流晒出黎, 我地既bb都好好, 唔想媽咪辛苦...

我都唔知講d咩說話安慰你, 因為我好明白只有時間先可以沖淡所有野...我深信下一胎一定會有陰影...不過我地點都要克服, 我地要勇敢, 同小b一起努力, 希望我地好快可以接佢返黎啦, 祝福你!


男爵府

積分: 8279


2#
發表於 11-3-1 13:20 |只看該作者
add oil ah, dont give up!!! bb is waiting for you ga!!!

原帖由 sonbbb 於 11-3-1 12:30 發表
我一開始知道有左我老公無啦啦同我講唔好咁開心住呀大前提係你果身體,你要預左BB有可能唔係度,,,估唔到真係我係8WEEK果時E生同我照話我得7WEEKS大,我果時都當無野,但過左幾日有少少粉紅色一兩滴流出黎,,,,唔知點解我 ...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo