自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 34963

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1#
發表於 11-3-3 11:42 |只看該作者
你地睇過最恐怖既戲係邊套?
我係0個d又要怕, 又要睇
後遺症最大既係 silent hill, 咒怨 同見鬼, 睇完成2個星期都訓訓下醒左


珍珠宮

積分: 34963

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


172#
發表於 11-3-30 08:31 |只看該作者
stkyo 發表於 11-3-29 23:58
你咁細膽架!

我係架, 又怕又要睇!!


侯爵府

積分: 20190

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


171#
發表於 11-3-30 00:01 |只看該作者
閃...靈......:


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


170#
發表於 11-3-29 23:58 |只看該作者
bobonico 發表於 11-3-29 18:30
無呀, 係sat 0係tbb 重溫indianna jones, 有幾幕都幾驚,

你咁細膽架!


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


169#
發表於 11-3-29 23:33 |只看該作者
bobonico 發表於 11-3-29 22:29
唔會, 你之前無睇過呀? classic 呀!!
你只會miss左佢係怕蛇

我真係無睇過


珍珠宮

積分: 34963

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


168#
發表於 11-3-29 22:29 |只看該作者
lovejy 發表於 11-3-29 18:47
唔低b嫁..好好睇..推介呀

唉也..我miss左tim..唔睇前2集先睇會唔會跟唔到嫁?

唔會, 你之前無睇過呀? classic 呀!!
你只會miss左佢係怕蛇


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


167#
發表於 11-3-29 18:47 |只看該作者
bobonico 發表於 11-3-29 18:45
好睇?? 真係唔講唔知, 個trailer 好似好低b 咁好, 我give it a try!
indianna 做左2集啦, 今個星 ...

唔低b嫁..好好睇..推介呀

唉也..我miss左tim..唔睇前2集先睇會唔會跟唔到嫁?


珍珠宮

積分: 34963

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


166#
發表於 11-3-29 18:45 |只看該作者
lovejy 發表於 11-3-29 18:37
no no no.snakes on the plane勁好睇嫁.
超緊張..我個囡上次陪我睇.睇到手仔腳仔出哂汗..

好睇?? 真係唔講唔知, 個trailer 好似好低b 咁好, 我give it a try!
indianna 做左2集啦, 今個星期第3


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


165#
發表於 11-3-29 18:37 |只看該作者
bobonico 發表於 11-3-29 18:34
唔係sun, 係英文台. 佢呢4個星期做晒4集

另外一個台好似今個星期做snakes on the plane, 我無睇過, 不過 ...

no no no.snakes on the plane勁好睇嫁.
超緊張..我個囡上次陪我睇.睇到手仔腳仔出哂汗..

即係今個星期先開始播奪寶??


珍珠宮

積分: 34963

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


164#
發表於 11-3-29 18:34 |只看該作者
lovejy 發表於 11-3-29 18:32
岩岩過左ge sat?

唔係sun, 係英文台. 佢呢4個星期做晒4集

另外一個台好似今個星期做snakes on the plane, 我無睇過, 不過好似好無聊, 好低能咁


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


163#
發表於 11-3-29 18:32 |只看該作者
bobonico 發表於 11-3-29 18:30
無呀, 係sat 0係tbb 重溫indianna jones, 有幾幕都幾驚,

岩岩過左ge sat?


珍珠宮

積分: 34963

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


162#
發表於 11-3-29 18:30 |只看該作者
lovejy 發表於 11-3-29 18:17
好耐冇覆呢個post啦.
最近有冇睇d咩好戲呀?

無呀, 係sat 0係tbb 重溫indianna jones, 有幾幕都幾驚,


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


161#
發表於 11-3-29 18:17 |只看該作者
bobonico 發表於 11-3-14 13:07
district 9都睇左,

有無睇taken?

好耐冇覆呢個post啦.
最近有冇睇d咩好戲呀?


大宅

積分: 2648


160#
發表於 11-3-14 15:38 |只看該作者
原帖由 bobonico 於 11-3-14 13:07 發表


district 9都睇左,

有無睇taken?


我覺得 Liam neeson 拍好多差不多類型嘅戲,
Taken 同近期嘅 Unknown 都有少少睇完好似冇睇咁.

不過 Schindler's list 喊死我 :(


珍珠宮

積分: 34963

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


159#
發表於 11-3-14 13:07 |只看該作者
原帖由 Lowina 於 11-3-14 13:05 發表
THE MIST


district 9都睇左,

有無睇taken?


大宅

積分: 2648


158#
發表於 11-3-14 13:05 |只看該作者
THE MIST << Yes the ending made me cry...

28 days later & 28 weeks later << also very good, love the soundtrack

District 9 << go and watch please! Also have a very deep meaning hiding in the story line, not just aliens scary things, it remind me of the Apartheid in South Afirca, it's very sad...
I don't think this one is a scary movie, just like The Mist.


珍珠宮

積分: 34963

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


157#
發表於 11-3-14 12:45 |只看該作者
我鍾意睇無鬼既恐怖片, exciting 得黎又唔會訓唔到

你有乜片諗到介紹下喎!!


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


156#
發表於 11-3-14 12:34 |只看該作者
原帖由 bobonico 於 11-3-14 09:54 發表


28 days later, 有無睇過?

睇過啦..好睇呀
其實有好多淨出碟既鬼片都好好睇..


珍珠宮

積分: 34963

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


155#
發表於 11-3-14 09:54 |只看該作者
原帖由 lovejy 於 11-3-13 23:57 發表

哈哈.收到你個pm先知你re左.
係呀.個ending好令人反思..
等我都睇多次先..
你又有冇d咩推介呀?


28 days later, 有無睇過?


珍珠宮

積分: 34963

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


154#
發表於 11-3-14 09:40 |只看該作者
原帖由 lovejy 於 11-3-13 23:58 發表

係活死人既笑版??


係呀, 笑版. 另外一套叫shaun of the dead, 中文唔知名, 都係笑既zombie片, 好好睇!!!

恐怖既, 要諗諗!!

首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo