懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6144


1#
發表於 11-3-3 21:57 |只看該作者
請問你地半夜餓醒左會食D咩呢?

尼排成日都半夜餓醒左係好肚餓有時仲會打鼓......
我試過飲左熱鮮奶至訓但到半夜都會餓醒左!!
試過一晚食兩次宵夜.......!
我唔想未生就變成肥C9哦!


大宅

積分: 1740


4#
發表於 11-3-7 11:57 |只看該作者
I eat cereals bar, with blueberries insides, sweet naturally and feel good as it is healthy food.

But I also eat 出前一丁 like Baby_cat....hahaha... , just naughty once or twice per month....

You all know, it is so difficult to sleep in hunger esp. during pregnancy. My BB even kicks me up for eating!!!


男爵府

積分: 6144


3#
發表於 11-3-6 14:12 |只看該作者
原帖由 baby_cat 於 11-3-3 23:19 發表
我都試過半夜4:00餓醒(應該係3:00醒, 餓住訓唔到), 跟住搵野食, 有時食叮叮野, 有時食出前一丁.


原本都怕肥, 但餓到手都震埋, 好似幾日無食野咁, 唔駛三分鐘食晒一碗面, 真係好誇張.

因為我要 ...




我都係呀!!

成日都係食面包或餅干+牛奶,有D厭
唔知仲有冇其他食物選擇尼?


子爵府

積分: 13227


2#
發表於 11-3-3 23:19 |只看該作者
我都試過半夜4:00餓醒(應該係3:00醒, 餓住訓唔到), 跟住搵野食, 有時食叮叮野, 有時食出前一丁.


原本都怕肥, 但餓到手都震埋, 好似幾日無食野咁, 唔駛三分鐘食晒一碗面, 真係好誇張.

因為我要湊仔, 所以好快瘦返, 無變肥C奶.


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo