自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 43945

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 11-3-6 11:13 |只看該作者
2部價錢差唔多,應該買邊部好d~

ex710 <<有100hz
ex520<<50hz

但係店員話我地眼球都去到60hz 到,tv 去到100hz 只不過係你既眼球盲目咗,唔識運動
加上電視廣播只係去到50hz........

佢叫我買回ex 520

請問大家應該點choose ?

另有部ex500 又如何?


侯爵府

積分: 20878

2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 11-3-6 12:24 |只看該作者
如果其他功能上一樣, 只係new/old model 嘅分別, 我會買部有100hz, EX500 依家買幾$? 如果係old model仲會唔會俾多啲discount你呀?
原帖由 fanlee 於 11-3-6 12:02 發表


ex500 &710 都係100hz
ex520 係50hz(新出)


珍珠宮

積分: 43945

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


9#
發表於 11-3-6 12:02 |只看該作者
原帖由 sklui 於 11-3-6 11:58 發表


ex500 &710 都係100hz
ex520 係50hz(新出)


侯爵府

積分: 20878

2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 11-3-6 11:58 |只看該作者
原帖由 fanlee 於 11-3-6 11:53 發表


係囉~我係另一間睇就係咁講囉~
但係佢都要播碟我先睇到有分別...................如果係睇電視節目就分唔出囉~

差1000蚊到.........唔知點choose..........

另sony ex500.又減價中,同新機差300蚊 50hz?....
但係有100h ...


珍珠宮

積分: 43945

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


7#
發表於 11-3-6 11:54 |只看該作者
原帖由 CALVEN 於 11-3-6 11:50 發表
但而家新的model已經去到400hz?


個店員話其實係無用架~因為頂多去到100hz ...
仲要係係blueray 碟先有


珍珠宮

積分: 43945

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


6#
發表於 11-3-6 11:53 |只看該作者
原帖由 sklui 於 11-3-6 11:48 發表
D店員話100hz, 用黎睇動作嘅場境會流暢D喎


係囉~我係另一間睇就係咁講囉~
但係佢都要播碟我先睇到有分別...................如果係睇電視節目就分唔出囉~

差1000蚊到.........唔知點choose..........

另sony ex500.又減價中,同新機差300蚊....
但係有100hz囉~


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 11-3-6 11:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43945

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


4#
發表於 11-3-6 11:50 |只看該作者
原帖由 sklui 於 11-3-6 11:43 發表
係咪講緊Sony?


係呀~sony~唔記得打


侯爵府

積分: 20878

2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 11-3-6 11:48 |只看該作者
D店員話100hz, 用黎睇動作嘅場境會流暢D喎


侯爵府

積分: 20878

2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 11-3-6 11:43 |只看該作者
係咪講緊Sony?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo