懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 11-3-9 12:54 |只看該作者
大家生左bb之後,身體係唔係差左?
大家會點補?


複式洋房

積分: 127


32#
發表於 11-3-16 22:28 |只看該作者
[quot我自從生左個女之后沒冇點補身體比之前更差個個月M差唔多到時個囗一定會生飛支,又怕凍越來越瘦賤左幾多啊!唔通地飛支要跟住我—世啊,現在補又補唔番哎煩…


大宅

積分: 1032


31#
發表於 11-3-12 11:49 |只看該作者
身體差左好多,可能因為我坐月病過,而家好易頭暈暈,累及感冒,手指d關節痛,及有病要好久才好,要訓好多好多先足夠,個人勁虛


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


30#
發表於 11-3-11 23:41 |只看該作者
原帖由 wingcrown 於 11/3/2011 13:04 發表
me2
成日頭暈...


我都係呀
我生2胎2胎都無補過
而家好怕凍


別墅

積分: 712


29#
發表於 11-3-11 22:32 |只看該作者
腰痛好勁,,個人好易攰,,通頂都通唔倒,,自從陀第2胎1日要訓成12個中先夠/~\明明就冇咩野做.,,都唔知點解會咁...


大宅

積分: 1080


28#
發表於 11-3-11 13:26 |只看該作者
我覺得好咗! 冇咁怕凍! 生之前冬天就凍到個心陣埋, 而家冇啦~ 生完有飲炒米茶同廿八方, 食咗2煲薑醋&1隻雞酒, 所以坐月好緊要.......


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 11-3-11 13:04 |只看該作者
me2
成日頭暈...
原帖由 BOYI1101 於 11-3-10 00:15 發表
身體差左好多,好易頭暈暈,好容易累,太累就會想嘔,可能因為我坐月病過..依加個人勁虛


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 11-3-11 13:03 |只看該作者
me2
原帖由 joycelnl 於 11-3-10 21:40 發表
我覺得個人殘左好多...
捱夜呀, 病呀recover 得好慢


禁止訪問

積分: 3292


25#
發表於 11-3-10 21:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 421


24#
發表於 11-3-10 21:40 |只看該作者
我覺得個人殘左好多...
捱夜呀, 病呀recover 得好慢


水晶宮

積分: 68142

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


23#
發表於 11-3-10 19:03 |只看該作者
條腰差左好多...有頭痛問題,不過而家好左d啦~


版主

積分: 38347

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 育兒性格勳章 2016畫展勳章


22#
發表於 11-3-10 16:45 |只看該作者
原帖由 幸福謝師奶 於 11-3-10 16:10 發表


你老公唔識餵奶果d ga? 咁你做曬咪好辛苦?!


我坐月果時,佢鬼識咩~
係我地番自己屋企時,佢日日上網學,冇耐佢就可以餵奶換片陪玩,我再教埋佢煮米糊仔、粥仔﹠飯仔,所以依家我就算預備定阿女嘅餸之後出街,佢都攪得掂,平時佢就會幫我餵埋早晚兩餐奶囉~
我老公到依家只有一樣野係唔會幫阿女做嘅就係沖涼,佢話阿女係女仔,所以由媽媽幫手沖涼會好D,要保護自己~
見我在線?
但可能我已行開了!
以為我行開了?
但可能我就係望住喎!
所以......你估我唔到!


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


21#
發表於 11-3-10 16:10 |只看該作者
原帖由 FrankieFUNG 於 11-3-10 14:40 發表


我老公怕我媽辛苦咪幫下手囉~
佢地番黎,老公就留低同阿女玩丫嘛~
但佢只限玩囉,其他都幫唔到手,要我人腳踢~


你老公唔識餵奶果d ga? 咁你做曬咪好辛苦?!


版主

積分: 38347

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 育兒性格勳章 2016畫展勳章


20#
發表於 11-3-10 14:40 |只看該作者
原帖由 幸福謝師奶 於 11-3-10 14:07 發表


係呀,咁真係好平呀~~
你老公又咁好既,咁早跟你阿媽去買餸~~~

我父母就一早去買肉,豬肚等....8點已經上到我屋企喇~
6299就早上出去荃灣度買雞,買肉, 佢地就煮下午同晚上果餐比我食lor~ ...


我老公怕我媽辛苦咪幫下手囉~
佢地番黎,老公就留低同阿女玩丫嘛~
但佢只限玩囉,其他都幫唔到手,要我人腳踢~
見我在線?
但可能我已行開了!
以為我行開了?
但可能我就係望住喎!
所以......你估我唔到!


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 11-3-10 14:07 |只看該作者
原帖由 FrankieFUNG 於 11-3-10 13:18 發表

我又肯定佢冇收少我,我老公陪我媽買,但我媽唔肯俾我老公俾$~~
係筲箕灣D野係好平~
D魚佢係碼頭買D細細條嘅魚,唔單只平煲出黎嘅湯仲好好飲添~ ...


係呀,咁真係好平呀~~
你老公又咁好既,咁早跟你阿媽去買餸~~~

我父母就一早去買肉,豬肚等....8點已經上到我屋企喇~
6299就早上出去荃灣度買雞,買肉, 佢地就煮下午同晚上果餐比我食lor~


版主

積分: 38347

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 育兒性格勳章 2016畫展勳章


18#
發表於 11-3-10 13:18 |只看該作者
原帖由 幸福謝師奶 於 11-3-10 12:36 發表



我唸你阿媽收少左你$呀....豬肚呀,魚都冇咁平啦hehe~

我又肯定佢冇收少我,我老公陪我媽買,但我媽唔肯俾我老公俾$~~
係筲箕灣D野係好平~
D魚佢係碼頭買D細細條嘅魚,唔單只平煲出黎嘅湯仲好好飲添~
見我在線?
但可能我已行開了!
以為我行開了?
但可能我就係望住喎!
所以......你估我唔到!


男爵府

積分: 6026


17#
發表於 11-3-10 12:56 |只看該作者
我覺得生完之後既身體比未生時要好, 面色同腸胃都好左~

最初岩岩生完超怕凍, 幾驚自己會有咩事, 但宜家已經唔怕凍喇~ 好似以前未生咁~


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 11-3-10 12:37 |只看該作者
原帖由 mmcc102 於 11-3-10 11:42 發表
我生完冇補過, 99同媽咪都冇煲過乜野比我食, 我只係正常食返生BB前的食物, 我覺得身體又同生之前冇乜分別, 返宜M仲變得好準時, 28-29 DAY, 以前勁唔準4X幾日都試過 ...


係呀,生完真係準返曬呀,very good ^^


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 11-3-10 12:36 |只看該作者
原帖由 FrankieFUNG 於 11-3-10 10:25 發表
身體好左丫~
雖然唔係日日食雞咁補,但媽咪日日兩壺紅棗水,間中黑糯米酒紅豆燉柯膠、胡椒豬肚湯、魚湯.......身體回復得好快,又上奶.......
到最後我俾番買野$俾媽咪,佢同我埋單計番成個月都只係用左幾舊水,但已經又薑醋,有湯 ...



我唸你阿媽收少左你$呀....豬肚呀,魚都冇咁平啦hehe~


別墅

積分: 557


14#
發表於 11-3-10 11:42 |只看該作者
我生完冇補過, 99同媽咪都冇煲過乜野比我食, 我只係正常食返生BB前的食物, 我覺得身體又同生之前冇乜分別, 返宜M仲變得好準時, 28-29 DAY, 以前勁唔準4X幾日都試過

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo