跳至

首頁

尾頁
   0


王國長老

積分: 51809

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 王國長老 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 魅力王子 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1#
發表於 11-3-15 15:31 |只看該作者
我已捐紅十字會同救世軍(小小心意,唔係好多),但我估佢哋唔係最需要錢,而係物資,佢哋依家困死哂,無人亦無國家敢去幫佢哋,真係好難過,個心好痛好痛!



男爵府

積分: 5890


89#
發表於 11-3-17 00:03 |只看該作者
原帖由 醜樣豬 於 11-3-15 16:28 發表

講真,如果可以,我願意收容一家,雖然我住公屋,但都叫做有瓦遮頭


我都係咁諗,幫得幾多得幾多嘛~ 國民係無辜嫁!
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作.


男爵府

積分: 5890


88#
發表於 11-3-17 00:01 |只看該作者
原帖由 colorfashion 於 11-3-15 16:18 發表
我諗我地係咪要保持鎮定?

但我個心好灰好沉好擔心....好似有舊大石壓住抖唔到氣, 有多少人係咁? 精神意志碎弱?? 但我今日出街仲見到有好多人笑得出, 可能係咪我太悲?

不停叫自己保持鎮定..不要思想咁負面保持樂 ...


我就係喇! 我同你嘅情況一樣,甚至想喊o忝呀! 我係咪要見心理醫生呀!?
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作.


子爵府

積分: 10967

好媽媽勳章 畀面勳章


87#
發表於 11-3-16 23:57 |只看該作者
祝福日本


子爵府

積分: 11317


86#
發表於 11-3-16 21:47 |只看該作者
[quote]原帖由 mcdullyiu 於 11-3-16 10:12 發表
我想到幾個方法, 討論下:

3. 未好多公司在地震後提供免費杯麵,食水, 充電的?有無人知係咩公司?多d支持這些公司, 之後買多d他們的產品!支持有良心的企業!

100% support!
         


侯爵府

積分: 21135


85#
發表於 11-3-16 21:33 |只看該作者
捐錢無用

糧食,物資,重建....樣樣要 .

第二大經濟體系又點?呢樣美國第一tim?日本窮過鬼.國債欠到國家就破產.20年前泡沫經濟爆破後至今國家嚴重衰退.佢邊有錢重建,只係同美國佬一樣行量化寬鬆.一味印銀紙.

捐錢唔會無用,就算暫時用唔着長遠一定有用.班韓星捐錢俾佢地,佢地不知幾開心!


珍珠宮

積分: 42184

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


84#
發表於 11-3-16 10:27 |只看該作者
原帖由 我想生三個 於 11-3-16 10:23 發表


按現在既情況,日本應該都無能力再搞甘多食品出口,淹浸咗甘多農田,隨時要進口食品。mouth:mouth:" />


但係我見仲有好多鋪話在北海道那些入口魚生, 好心啦, 人地都唔知夠唔夠野食, 我地香港人就為口腹之欲同人搶!
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


83#
發表於 11-3-16 10:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42184

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


82#
發表於 11-3-16 10:19 |只看該作者
原帖由 我想生三個 於 11-3-16 09:07 發表
我覺得捐錢係無用的,日本係世界第二大經濟體系,如果企都毛錢,我地等乞米啦


我都係咁覺得,
人地現在唔係無錢, 係無資源。
我地唔好同人搶就已經幫到手!
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


珍珠宮

積分: 42184

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


81#
發表於 11-3-16 10:12 |只看該作者
我想到幾個方法, 討論下:

1. 唔好去日本旅行﹙比人地多d資源分配, 去旅行點都要用水用電 , 更可況free返多d機位比救災的人員同日本人﹚

2. 唔好買日本進口貨﹙無人買, d鋪頭就唔會返貨, 咁日本仲有北海道, 同好多地方係無事的, 等人地的物資可用返在日本﹚

3. 未好多公司在地震後提供免費杯麵,食水, 充電的?有無人知係咩公司?多d支持這些公司, 之後買多d他們的產品!支持有良心的企業!
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


80#
發表於 11-3-16 09:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 139306

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


79#
發表於 11-3-16 08:58 |只看該作者
今日去日本人開既餐廳食飯,都有捐錢去籌款相...雖然唔多,但希望積少成多啦...


水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


78#
發表於 11-3-16 00:36 |只看該作者
香港有幾大呀?四方八面衝入來,人多樓多車多,仲有好多地方係填海架,香港人唔係死係海嘯而係陸沉呀.
<br><br>


男爵府

積分: 8748


77#
發表於 11-3-16 00:17 |只看該作者
原帖由 Paris 於 11-3-15 21:33 發表
將我地每日150新移民配額俾日本!


禁止訪問

積分: 67964


76#
發表於 11-3-15 23:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15465

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


75#
發表於 11-3-15 23:15 |只看該作者
原帖由 醜樣豬 於 11-3-15 15:31 發表
我已捐紅十字會同救世軍(小小心意,唔係好多),但我估佢哋唔係最需要錢,而係物資,佢哋依家困死哂,無人亦無國家敢去幫佢哋,真係好難過,個心好痛好痛!

...


http://www.jshoppers.com/guide/ch/news/110315_2.html

我見我地去開既JSHOPPERS有呢個募捐行動 , 打算支持一下


禁止訪問

積分: 234


74#
發表於 11-3-15 23:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38563

環保接龍勳章


73#
發表於 11-3-15 23:14 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 11-3-15 17:07 發表


我都係, 一路睇新聞一路叫個天唔好再咁殘忍了


Same.........呢幾日都好想喊........

想起在東京迷途時,日本人好友善,帶我地去到目的地!!

希望快d無事~~!!!
人生本是苦


男爵府

積分: 6513


72#
發表於 11-3-15 22:36 |只看該作者
聽收音機話日本的新聞都沒有大肆報導幅射, 只是輕抽淡寫, 可能這樣, 身在日本反而唔覺幅射問題. 即然唔覺有問題, 他們又怎麼會離開呢.

外國記者都是透過同外國聯絡才知道這麼大件事.
waiyinmama


男爵府

積分: 9104


71#
發表於 11-3-15 21:57 |只看該作者
唔好話佢哋個民族,我姑丈喺日本工作左接近二十年,但全部屋企人都喺香港,唔知佢係未住係日本太耐,受佢啲個民族感染左,而家叫極佢都唔肯返嚟,一味話冇事,我哋哩邊真係擔心死呀!!!佢仲要係茨城,係災區之一,而家都唔知點算好!!我哋只有乾著急......唉

原帖由 我想生三個 於 11-3-15 17:36 發表


企地呢個民族真係好硬頸

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo