跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 41032

好媽媽勳章 大廚勳章


1#
發表於 11-3-18 10:28 |只看該作者
日本發生大地震和海嘯後,有二戰時被日軍逼做慰安婦的南韓老婦放下歷史傷痛,前日高舉幫日本民眾加油打氣的紙牌,參與了 10分鐘的悼念祈福活動,希望日本早日度過難關。

日放射腫瘤專家趕探姊
一位老婦表示,「雖然忘不了日本的罪行,但現在首先要幫助正在痛苦呻吟的日本民眾。現在是向日本伸出援手的時候。」
另外,在日本廣島出生、於美國工作的放射腫瘤科專家小牧律子,上周五到東京講課時得悉宮城縣發生大地震,連忙趕到名古屋探望姊姊。小牧律子從電視上目睹福島核電廠爆炸時尤其擔心,恐怕像原爆般有很多人受輻射感染。
廣島是全球首個遭核武襲擊的城市,小牧兒時目睹祖母感染輻射後脫髮、流鼻血,朋友因輻射而患上血癌, 12歲離世。為紀念她們,小牧決定讀醫,專門研究輻射的禍害,之後到美國深造血癌治療

[ 本帖最後由 sandy1425 於 11-3-18 10:31 編輯 ]


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


94#
發表於 11-3-19 10:47 |只看該作者
原帖由 sandy1425 於 11-3-19 09:18 發表
梁伯是我的病人。他在內地出生,兩歲的時候,父親被入侵的日軍開槍擊斃。梁伯八歲生日那天,母親營養不良,患肺炎去世。
梁伯憶述:「每次找到食物,母親只咬一小口,便把大部份給我。那時我真是太自私了,沒有勸母親多吃一點,只顧狼 ...


梁伯

其實日本侵華, 到我哋呢代已經係無經歷過, 連我亞爸都係抗戰後出世, 所以我亞爸都無經歷過, 但係我哋有讀書, 所以都知當時情況係點

問題係......要提醒大家日本侵華歷史, 在現人他們國難時期是否合適, 如平時日本没有任何事故, 在重光紀念日, 日本戰敗投降紀念日, 廣島原爆紀念日.........甚至前排電視做義海豪情時, 大家都有講, 有討論日本戰時的行為, 當時唔會有人話講呢D事有唔妥, 但是現在, 日本發生重大災難, 我們的焦點應放在災難和救災的進展, 關心災民的苦況,而不是一邊話很同情, 一邊說日本以前點衰, 我們要教別人認清歷史, 有很多時侯可以, 但現在絶不是時侯

不過我想這道理, 哪幾位會員是不會明白, 其實如果他們很想提醒大家日本侵華, 應到日本領事館門口, 高舉標語嚟提醒大家, 我保證一定上電視, 到時大家都會知道, 效果一定比在BK不停洗版踩場好


珍珠宮

積分: 41032

好媽媽勳章 大廚勳章


93#
發表於 11-3-19 09:18 |只看該作者
梁伯是我的病人。他在內地出生,兩歲的時候,父親被入侵的日軍開槍擊斃。梁伯八歲生日那天,母親營養不良,患肺炎去世。
梁伯憶述:「每次找到食物,母親只咬一小口,便把大部份給我。那時我真是太自私了,沒有勸母親多吃一點,只顧狼吞虎嚥。」他至今依然自責。
「你不是自私,」我說:「而是年紀太小,也太餓。」
因着戰爭,梁伯痛恨日本,包括所有日本人。
寃家路窄,梁伯的鄰居是個日本男人。偶然在升降機相遇,梁伯不至破口大罵,但把對方當作透明,從不打招呼。
「日本有壞人,也有好人;中國有好人,也有壞人。」有次我提醒梁伯。
「我知道,」梁伯道:「但內心的情緒,不是道理能控制。」
日本發生大地震和海嘯,加上核電廠輻射洩漏,我問梁伯有何感想。
「我一直痛恨日本,」梁伯坦白地回答:「但不知何故,看了一幕又一幕的新聞片,竟然開始同情他們。家園盡毀,失去至親,日本人哭了,我也哭了。今天我特地走去便利店捐錢賑災。」
我不會鼓勵人自找痛苦,但痛苦來臨時,不妨想一想,它是否帶着一些重要啟示。
「還會當鄰居透明嗎?」我又問梁伯。
「昨天我做好水餃,按鄰居的門鈴,送了一些給他。過了一會兒,那個日本人按我的門鈴,遞來一盒精美的巧克力。」梁伯頓一頓,笑道:「我好像賺了。」


(區樂民)


珍珠宮

積分: 41032

好媽媽勳章 大廚勳章


92#
發表於 11-3-19 09:18 |只看該作者
我吾識講野,但今日睇到以下2編文章,好認同,同大家分享下


有本港讀者看了我 3月 13日見報的文章後寫信給我上歷史課,教我認識真正的日本人。並強調自己絕非憤青。我知道歷史書上的日本人是日本人,但今天在巨大災難中仍克己、自律,發揮守望相助精神的,也是日本人。每一個生命都是獨立個體,每一個獨立的生命個體都必須為自己做過的事承擔責任,也只需為自己做過的事承擔責任。若你的祖宗曾經易子而食,那是否代表你是食子求存的嗜血狂徒?如果說,一個政府曾派兵侵略鄰國,意味着這個國家的平民都不是善男信女都死不足惜。那麼照此邏輯推理,一個政府曾派兵殺戮自己的平民,又該得出甚麼結論?
一個憤青寫這樣的信給我,我不難過。但一個生活在香港的人寫這樣的信給我,真正令我唏噓。人心,可以是世上最溫暖明亮遼闊壯麗的地方,也可以是世上最冰冷陰暗狹隘醜陋的地方,端視個人選擇。
有讀者抱怨媒體過份美化日本人,我理解這種民族情意結。身為中國人、香港人,我也很希望能美化一下自己的民族。可是做不到啊!看看香港人在做甚麼?搶奶粉、大米、化妝品。 311至今,除李連杰的壹基金捐出 100萬之外,沒有一個機構、組織、政黨「認頭」捐款活動,藝員沒有賑災義演,學校沒有把捐款信派給學生……當年汶川地震,我們特府可是動用了公帑的!原因是甚麼?明眼人心知肚明。這樣一個連做善事都計較回報與着數的民族,叫我如何美化你?


(高慧然)

[ 本帖最後由 sandy1425 於 11-3-19 09:20 編輯 ]


珍珠宮

積分: 37585

畀面勳章 大廚勳章


91#
發表於 11-3-19 04:52 |只看該作者
雙重標準

落筆太準喇!
原帖由 lauretta 於 11-3-19 01:34 發表


我承認我唔愛國..唔等於我唔認同自己係中國人..2件事黎...響我角度...錯就係錯..冇分係自己人做錯定外人做錯...更唔會自己人錯可以寬宏D..外人錯就要咬住佢唔放..對我黎講..邊個錯都一樣...都係錯都係唔0岩...而且 ...

女人是很脆弱, 但媽媽卻很堅強:)


子爵府

積分: 14471

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


90#
發表於 11-3-19 02:26 |只看該作者
原帖由 ellawyc 於 11-3-19 02:21 發表
佩服南韓呢班女士
就當佢地順便啦....都要有好大勇氣, 好高尚情操, 對事不對民族, 才可"順"這個"便".

這是大愛.

唔係口講愛國, 就一定要呢個道歉嗰個叩頭, 至係愛國. 要數, 不如近近地, 先去搵八國聯軍叫佢地道歉 , 搵埋英國要佢地對香港歷百多年統治之"罪"而賠償; 仲有國共內戰, 死傷枕藉, 當中有多少是年青人, 是精英? 為的只是從同一個鍋裡爭飯吃 (爭奪中國的統治) ....

仲有印尼排華暴行, 中國移民在外地常被歧視.....數下數下, 都幾多野可以數!

仇恨可以無上綱, 無止境. 何不放下?...


仇恨真係可以好多..何不放下做個開心快活人!!


公爵府

積分: 26643

好媽媽勳章


89#
發表於 11-3-19 02:21 |只看該作者
佩服南韓呢班女士
就當佢地順便啦....都要有好大勇氣, 好高尚情操, 對事不對民族, 才可"順"這個"便".

這是大愛.

唔係口講愛國, 就一定要呢個道歉嗰個叩頭, 至係愛國. 要數, 不如近近地, 先去搵八國聯軍叫佢地道歉, 搵埋英國要佢地對香港歷百多年統治之"罪"而賠償; 仲有國共內戰, 死傷枕藉, 當中有多少是年青人, 是精英? 為的只是從同一個鍋裡爭飯吃 (爭奪中國的統治) ....

仲有印尼排華暴行, 中國移民在外地常被歧視.....數下數下, 都幾多野可以數!

仇恨可以無上綱, 無止境. 何不放下?


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


88#
發表於 11-3-19 01:38 |只看該作者


原帖由 lauretta 於 11-3-19 01:34 發表

我承認我唔愛國..唔等於我唔認同自己係中國人..2件事黎...響我角度...錯就係錯..冇分係自己人做錯定外人做錯...更唔會自己人錯可以寬宏D..外人錯就要咬住佢唔放..對我黎講..邊個錯都一樣...都係錯都係唔0岩...而且我認為...要先勇於承認自己既錯..先可能大口氣去指責人地既錯..連自己既錯都唔敢認..憑咩叫人認錯道歉...恕我冇呢D雙重標準喇...
而且上面有提到..如果日本人姦淫擄掠係殘忍要聲討...印尼排華都係姦淫擄掠..點解你地唔聲討..唔要人地國家道歉..係咪因為唔係響中國發生就可以當冇事...當受害果D唔係中國人??


子爵府

積分: 14471

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


87#
發表於 11-3-19 01:34 |只看該作者
原帖由 Bcat 於 11-3-19 01:11 發表
lauretta,

其實,我覺得你係因為唔認同自己係中國人, 你在我Post內坦白承認你唔愛國., 所以你睇中國過去會用外人身份去睇.

如果,用外國人身份去睇, 就會覺得 64, 文革, 同日本侵華歷史,三者分別唔大.因為,你單純覺 ...


我承認我唔愛國..唔等於我唔認同自己係中國人..2件事黎...響我角度...錯就係錯..冇分係自己人做錯定外人做錯...更唔會自己人錯可以寬宏D..外人錯就要咬住佢唔放..對我黎講..邊個錯都一樣...都係錯都係唔0岩...而且我認為...要先勇於承認自己既錯..先可能大口氣去指責人地既錯..連自己既錯都唔敢認..憑咩叫人認錯道歉...恕我冇呢D雙重標準喇...我教我個女都係一樣..響你指責人地錯之前...請先反省自己..自己係咪一個聖人..永遠都冇犯錯...如果唔係既...你應該係去反省自己..然後原諒別人....而唔係去指責人地做錯D乜野...一個人要咁樣做先會有進步...
而且上面有提到..如果日本人姦淫擄掠係殘忍要聲討...印尼排華都係姦淫擄掠..點解你地唔聲討..唔要人地國家道歉..係咪因為唔係響中國發生就可以當冇事...當受害果D唔係中國人??
BCAT, 討論左好耐喇..你呢個回應..我響你個TOPIC睇左喇...我唔響果邊回應你..係因為我覺得..我同你根本係2個世界既人..我同你既意見永遠都唔會相同嫁喇...我唔係你..我唔會只睇到人地國家N年前既錯..而唔理甚至偏幫自己國家20年前既錯...我既道德觀念唔會有雙重標準..我睇到人地既錯....更清楚睇到自己國家有幾錯有幾可恥..你追到過黎..我既答案都唔會變...你偉大既國家領導人都可以響今日以德報怨既時候..你都應該學習下胡總呢種高尚既情操

[ 本帖最後由 lauretta 於 11-3-19 01:38 編輯 ]


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


86#
發表於 11-3-19 01:28 |只看該作者


原帖由 heichunmum 於 11-3-19 00:03 發表
5000年時間還不夠?我們沒有叫別人的爸做爸,別將你個人的主觀意見套別人身上!只是作為炎黃子孫,總應有點大國氣度,不應在人家國難時在人傷口灑鹽,連國家主席也說日本是友好鄰國,對人家國難深表哀傷,有些人卻只會趁機抽水! ...


禁止訪問

積分: 67964


85#
發表於 11-3-19 01:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1572


84#
發表於 11-3-19 01:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14471

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


83#
發表於 11-3-19 00:16 |只看該作者
原帖由 heichunmum 於 11-3-18 22:47 發表
唉,六四係死左人就死左人,咩原因重要咩?老豆教仔??咁老豆殺左個仔唔使坐監呀?無忘國恥係好,無忘之餘有無發奮圖強?中國自已叫日本道歉,但六四也是不認錯不道歉改歷史,仲捉理講的人!但殺的是自家人呀!大頭奶粉事件,家長出來上訪,滿城 ...


其實我講左咁耐..就係想講呢樣...你地大大聲話人地日本點點點..64呢..老豆教仔??當權者怕比人殺.所以用高壓手段?講到如此理直氣壯既... 咁我都可以講..當年既日皇怕比中國侵略..所以先下手為強..咁都冇錯丫.....我一路都講..中國64事件..自己都唔承認唔道歉仲改歷史亦唔比人講..咁憑咩要求人地道歉??咁樣唔係想笑死人咩..唔係應該先檢討左自己既錯先可以理直氣壯去指責人地咩?姦淫擄掠..係殘忍..用坦克車碌人唔殘忍..亂鎗掃射唔殘忍??咩邏輯黎嫁??殺人比賽?大家響現場聽到日軍講?如果冇既..我都可以講: 揸坦克車班人同中國軍人..當日響64時都比賽緊..鬥整死人多...
唔係要講咩..戰爭死得人多就係必然既事.我唔明點解永遠只執住一件去講...其他又唔講既...
我同情日本唔代表我忘記侵華...我選擇放低仇恨唔代表我忘記..只係覺得一件歷史事件唔需要去恨..因為發動事件既人都死鬼左..我根本冇需要將仇恨延續去人地既下一代度..何況我冇資格去恨..因為我並唔係侵華既受害者....等於64事件我冇忘記..我恨而家既中國嘛?唔恨..因為唔關胡錦濤事..要恨都係恨鄧小平...不過人都死左..我唔應該再嬲一個死左既人..
你地好恨日本..因為佢姦淫擄掠..咁印尼排華呢..一樣姦淫擄掠殺人放火視中國人既生命如玩具...點解唔見你地恨印尼既?

究竟你地明唔明白人地講緊咩...我想表達既好簡單..比人地打..唔羞恥...羞恥既係連自己國家既領導人都打自己既人民..仲要死都唔認先最可恥最卑劣...但係你地唔怪自己既國家打自己既人民..只怪第2個國家打你地..你地可以對自己個卑劣既國家如此寬宏大量..點解就唔可以對人地既國家寬容D?你地係咪即係自己打緊自己個嘴巴


禁止訪問

積分: 67964


82#
發表於 11-3-19 00:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1928


81#
發表於 11-3-18 23:45 |只看該作者
我的的中國爸爸性格真是不太好,霸道,要面,有佢講冇人講,不認錯,不自由,但佢都是我們爸爸,也不要叫人的的叫爸爸吧,他也沒有像卡達非壹樣,對我的的國民晤好,要去反佢,中國人無可否認大部份中國人生活都給以前好了很多了,大頭奶粉我都話佢超錯,後來佢好像都有放人,可能給64搞怕了,呵呵,給他點時間吧


禁止訪問

積分: 67964


80#
發表於 11-3-18 22:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


79#
發表於 11-3-18 22:47 |只看該作者
而家無中國人唔團結,係我地唔希望日本有事個D人無啦啦比人鬧崇日,走狗。。。你自己有眼見,有人越講越離歷史,又話遲70年侵華好容易,BK大把人開門,要軍妓有軍妓。。。我覺得係佢煽動人多D囉!

講歷史無問題,我而家只係唔想香港有事。

原帖由 li999ho 於 11-3-18 22:31 發表
大陸宜家已慢慢進步緊拉,本是同根生相煎何太急,外國人就想我的死姐,中國人要團結嘛,人誰冇錯,


大宅

積分: 1928


78#
發表於 11-3-18 22:31 |只看該作者
大陸宜家已慢慢進步緊拉,本是同根生相煎何太急,外國人就想我的死姐,中國人要團結嘛,人誰冇錯,


翡翠宮

積分: 75533


77#
發表於 11-3-18 22:30 |只看該作者
原帖由 bobonico 於 11-3-18 22:19 發表
我睇左單野就回左, 無睇到中間你地既野.
依家睇左, 明明一件好正面既事, 又有d人入黎攪事, 有d人真係好得閒

佢地可能會住0係"日本地震,核危機"呢版 ...

一返黎就變成咁....


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


76#
發表於 11-3-18 22:27 |只看該作者
之前有人放條LINK出黎有講日本侵華,裡面亦都有64事件薄。我覺得咁係好事,警惕自己既錯,亦都不忘人地既錯。

我唔做得領導人架!因為我一向採取高壓政策(對我個女)。

原帖由 li999ho 於 11-3-18 22:19 發表
[quote]原帖由 stkyo 於 11-3-18 21:53 發表
你呢個”美化”得唔係咁(帖)切,個仔”想”剎老豆,個老豆就”真係”剎左佢??


當有人對妳不利,如果妳是當是的64領導人, ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo