立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1029
我本來睇開偉澤,做了一次ivf全失敗,覺得偉澤愈來愈唔掂,收費超貴,做一次iui都要成$15000,想轉醫生,本來想看董醫生,出名排期耐但原來董醫生已唔收新症,各位jm,有無其他不育醫生介紹呢?
禁止訪問
積分: 668
積分: 4134
原帖由 evita_kkk 於 11-3-26 17:16 發表 請問個lab係邊呢?
原帖由 denise333 於 11-3-26 11:24 發表 我做iui係要過lab 果邊做, 而老公d精,如果要在家留,就要一個小時內,好似要keep 住暖,攞過去實驗室. 如果可以,叫你c6喺實驗室留啦,活躍d麻
男爵府
積分: 8779
原帖由 evita_kkk 於 11-3-26 10:47 發表 iui 係咪只係診所做就攪掂?老公d精係診所洗都可以嗎?在家留精才拿去診所可以嗎?
積分: 2316
原帖由 史迪仔 於 11-3-26 02:05 發表 你預$10,000~$12,000左右啦!真係好睇果個人用幾多針藥架!
原帖由 estherevalam 於 11-3-25 20:03 發表 好down呀....尋日一照陰超, dr. so就話我係多囊卵巢啦, 落到樓即刻忍唔住, 喊住打俾老公同奶奶.....喊咗成日 雖然話有多囊都好多jm做咗mama.....但我好唔明, 我cycle都算準, 只係間中遲排卵, 遲兩三日咁, 另外我係 ...
原帖由 evita_kkk 於 11-3-26 00:40 發表 請問妳搵蘇惠林醫生做iui大約要幾多錢呢?
原帖由 evita_kkk 於 11-3-26 00:37 發表 請問蘇惠林醫生的診金貴唔貴呢?係咪好多人睇?等得耐唔耐?好怕睇醫生要等成個鐘!
原帖由 史迪仔 於 11-3-24 15:35 發表 我都唔知呀!不過今日已經無嘢啦!我星期六返去會問下蘇醫生!
原帖由 estherevalam 於 11-3-24 10:07 發表 吓? 我係講緊旺中的蘇醫生喔.....蘇惠林呀嘛
積分: 1239
積分: 9015
del
子爵府
積分: 13784
原帖由 estherevalam 於 11-3-24 15:15 發表 係咪d儀器kick到你咋..... 我未打算行呢一步住........都想照吓卵子, 打吓破卵針, 自然有先
原帖由 史迪仔 於 11-3-24 11:34 發表 我而家就係睇蘇惠林呀!不過我放精後第二日流啡紅嘅嘢呀!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy