想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2278


1#
發表於 11-3-23 22:28 |只看該作者
之前試過三次miscarriage, 今個cycle第1次食排卵藥, 6/3係Day 1, 17/3 Day 12去照超聲波照排卵, 醫生話左右各有一粒蛋, 我無問size, 佢話有機會分兩次排卵, 叫我呢10內要格日交貨, 我又18/3開始每日用DAVID 排卵紙驗, 日日飲雞精, 19-20/3兩日都有兩條紅綫, 20/3最深色同有分泌, 之後再驗就一日一日淺色, 今日23/3得番個烘, 我相信已經排咗旦旦啦啩~而家等派彩, 希望今次能夠bingo啦!但我留意到食咗排旦藥有以下反應...
21/3 (Day 16) - 左右兩邊有d抽住痛, 好唔舒服
23/3 (Day 18) - 個胸脹痛, 乳頭突出及痛
各位媽媽, 您哋食咗排旦藥又有咪反應呀? 一齊分享吓呀?


大宅

積分: 2820


9#
發表於 11-9-30 01:57 |只看該作者
回覆 dedeedward 的帖子

你去邊到睇婦科嫁?
排卵藥妻全嗎?
照排卵....係咪間間都有得照


大宅

積分: 2278


8#
發表於 11-3-24 07:47 |只看該作者
原帖由 yufkk 於 11-3-24 00:34 發表
食完排卵藥day10---day15尿道炎唔知關唔關事,day20---26乳頭好痛肚又谷唔知可驗bingo未呢?day13--14排今日d26



您都覺得乳頭痛呀,我今日Day19都覺得~


大宅

積分: 2278


7#
發表於 11-3-24 07:43 |只看該作者
原帖由 yufkk 於 11-3-24 00:27 發表

應該可以check啦,我件d JM話排卵後14日嘛~


琥珀宮

積分: 156782

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 11-3-24 00:40 |只看該作者
我食完..有幾日好痛..可能係排卵痛..

其實今日DAY23..係唔係紅D得淺線都係正常? 定係無機??


別墅

積分: 972


5#
發表於 11-3-24 00:34 |只看該作者
食完排卵藥day10---day15尿道炎唔知關唔關事,day20---26乳頭好痛肚又谷唔知可驗bingo未呢?day13--14排今日d26


別墅

積分: 972


4#
發表於 11-3-24 00:27 |只看該作者

Day13排卵day26可check bingo 嗎?


大宅

積分: 2278


3#
發表於 11-3-23 22:58 |只看該作者
好累我又無喎~


複式洋房

積分: 211


2#
發表於 11-3-23 22:56 |只看該作者
我係3/5 day 1..我食左2個月既排卵藥..我覺得食完之後個人成日都好累架..

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo