夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 919

畀面勳章


1#
發表於 11-3-24 04:26 |只看該作者
今日四大長老見面,一早就同男友講明禮金3萬,回禮2千,點知佢阿媽反口話吾係,壓我價,過大禮d野又話會整得好好睇睇,但就佢話事,佢比乜就乜(仲暗示話我吾值),我已經細細聲同男友講,之前吾係咁講架,但係佢竟然話一直都係咁,仲要指責我不是,話我吾體諒佢.(大佬呀,d錢有一半係我儲架,我點會吾知戶口仲有幾錢呀!)


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


19#
發表於 11-3-25 08:53 |只看該作者
我同意...
樓主一定要跟男方講淸楚,如果就咁就嫁咗,日後你都唔會安樂架...點都有條刺的...

原帖由 fattymama 於 11-3-24 09:26 發表
如果樓主唔係唔嫁唔得嘅,咁真係要再講清楚件事再決定.
佢咁大件事都可以反口,誠信方面好有問題.做朋友都要講口齒啦,可況係做人世.


瑪瑙宮

積分: 139607


18#
發表於 11-3-25 01:06 |只看該作者
係囉, 邊有人要女方夾禮金架, 佢只負責一半萬五您都肯嫁比佢, 佢執到啦, 重對您咁差, 真係想像到您嫁佢後對您會有幾好, 您太單純了. 我同意樓上講, 攞番 d 錢, 或者話屋企人有病/有急用要借比佢地用住先, 我想再儲多 d 可以比多 d 禮金您呀媽 (借口). 您真係留意下佢的言行, 唔好急結婚住, 免嫁錯人呀.


禁止發言

積分: 16954


17#
發表於 11-3-24 23:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2908


16#
發表於 11-3-24 22:36 |只看該作者
三萬真係唔係多囉, 你仲出一半既, 呢D 男人咁計較, 你真係諗清楚好.

你父母養到你咁大都唔只呢個數啦
又唔見佢體諒下你, 應承佢人都可以反口, 係我我即時喊都似

[ 本帖最後由 siuidy08 於 11-3-24 22:48 編輯 ]


子爵府

積分: 14749


15#
發表於 11-3-24 22:15 |只看該作者
原帖由 Nancy20090615 於 11-3-24 21:46 發表
如果您決定唔反口嫁佢, 您就小心 d 呢個男人同佢屋企 d 人了, 但比我真係覺得佢地有問題. 婚後要自己 keep 一舊錢, 唔好比佢知道, 唔好比佢攞到. 呢度好多 post 都係借鏡, 老公點自私點衰, 99 點對自己唔好, 真係 ...


agree~ 如果你未來老公未結婚之都唔幫你, 咁你都唔洗望佢第時會企響你果邊! 佢同佢阿媽第時一人一句, 你仲洗講? 千祈要企硬, 結婚係你兩個既事, 關個女人咩事? 你同你男友講, 總之之前講好係咁就咁, 叫佢自己返屋企同佢阿媽講, 唔洗理佢點處理, 總之就要佢守信囉~


大宅

積分: 1568


14#
發表於 11-3-24 22:11 |只看該作者
呢d男人就算比你同佢結左婚, 之後如果你同佢阿媽有分歧, 佢都只會幫住佢阿媽.

就算真係溝通上有問題, 都唔駛當眾"細細聲" 咁指責你不是,話你唔體諒佢. 更何況d錢你有份儲. 你估佢"細細聲"講, 四大長老聽唔聽到或者 feel 唔 feel 到先! 擺到明未結婚都唔比面你啦.

你以後忍唔忍到先?


瑪瑙宮

積分: 139607


13#
發表於 11-3-24 21:46 |只看該作者
如果您決定唔反口嫁佢, 您就小心 d 呢個男人同佢屋企 d 人了, 但比我真係覺得佢地有問題. 婚後要自己 keep 一舊錢, 唔好比佢知道, 唔好比佢攞到. 呢度好多 post 都係借鏡, 老公點自私點衰, 99 點對自己唔好, 真係多到......您都係要小心.


男爵府

積分: 7569

環保接龍勳章


12#
發表於 11-3-24 17:58 |只看該作者
禮金都有價講???唔係街市買菜喎,加上3萬又唔係天文數字,d錢樓主都有份,你個未來99有d問題喎


大宅

積分: 4069

畀面勳章


11#
發表於 11-3-24 17:54 |只看該作者
dearqueen1314,
你試吓好声好氣同99講d錢係你同未婚夫一齊儲的,等佢吾好以為係佢個仔出, 覺得過大禮是益左女家


原帖由 dearqueen1314 於 11-3-24 17:02 發表

62走左,99聲稱自己無錢,結婚所有支出都係我同c6一人一半的.


翡翠宮

積分: 79173


10#
發表於 11-3-24 17:08 |只看該作者
原帖由 dearqueen1314 於 11-3-24 04:26 發表
今日四大長老見面,一早就同男友講明禮金3萬,回禮2千,點知佢阿媽反口話吾係,壓我價,過大禮d野又話會整得好好睇睇,但就佢話事,佢比乜就乜(仲暗示話我吾值),我已經細細聲同男友講,之前吾係咁講架,但係佢竟然話一直都係 ...


你好皮氣仲上黎傾 比著我我會鏟到佢上天花板


別墅

積分: 919

畀面勳章


9#
發表於 11-3-24 17:02 |只看該作者
原帖由 jocberry 於 11-3-24 12:36 發表
樓主, 我覺得$$你有份儲, 咁好應該有份分配同安排結婚既支出, 除非你們既預算係5萬, 過大禮都用左3萬就話多左少少, 如果唔係我唔覺得有問題, 如果係你6299出錢, 佢地俾唔到咁多, 係你們聯名拎多少少俾你媽都ok呀~ ...

62走左,99聲稱自己無錢,結婚所有支出都係我同c6一人一半的.


男爵府

積分: 6592


8#
發表於 11-3-24 15:43 |只看該作者
結婚真係煩到爆,但真係要講清楚,慢慢講,講到大家啱先好。否則有任何誤會會影響將來的!


伯爵府

積分: 19582


7#
發表於 11-3-24 12:50 |只看該作者
結婚就係咁架啦, 慢慢傾啦.......


大宅

積分: 3052

叻叻勳章 睛靈勳章


6#
發表於 11-3-24 12:36 |只看該作者
樓主, 我覺得$$你有份儲, 咁好應該有份分配同安排結婚既支出, 除非你們既預算係5萬, 過大禮都用左3萬就話多左少少, 如果唔係我唔覺得有問題, 如果係你6299出錢, 佢地俾唔到咁多, 係你們聯名拎多少少俾你媽都ok呀~


水晶宮

積分: 50467


5#
發表於 11-3-24 10:07 |只看該作者
未至於誠信有問題0甘大件事呀?應該都系溝通有誤會,同埋可能未婚夫受壓先會唔系0甘好態度姐。樓主你認識佢應該都有一段時間先決定結婚,應該知道佢系邊種人。

多數人都受軟唔受硬,你試試用軟啦!


禁止發言

積分: 16954


4#
發表於 11-3-24 09:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16331


3#
發表於 11-3-24 09:26 |只看該作者

回覆 1# dearqueen1314 的文章

如果樓主唔係唔嫁唔得嘅,咁真係要再講清楚件事再決定.
佢咁大件事都可以反口,誠信方面好有問題.做朋友都要講口齒啦,可況係做人世.


子爵府

積分: 13916


2#
發表於 11-3-24 05:35 |只看該作者
等男朋友心情冇0甘緊張時再同男朋友搞明白。
有時過去左0既野,在爭咬翻你搞得好清楚都冇用。結果衣家都系搞出過大頭佛。
佢系你未婚夫,好親0嫁啦。
你可以試下0甘開始解決LEE 個過大禮問題。 我提議,有時,我系你, 我會同0甘親0既未婚夫對相講:

即使當一直都系0甘,系我誤會又好,你我之間溝通的唔好都好,0甘衣家0既結果系,大家四大長老有誤會喔。大家四大長老覺得系貨不對版喔。可能會反曬面BOR。 0甘樣對大家0既關系都唔好。0甘系咪我地都要一起面對解決LEE個難題先?!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo