單親天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1373


1#
發表於 11-3-29 16:52 |只看該作者
請問有冇人知,如在內地註冊結婚,女方已正式成為香港人,咁想離婚,應該返回內地
辨理還是香港就可以,另外,有冇律師可介紹給我謝!

Bonnie

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo