自由報料

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   2


子爵府

積分: 14830


1#
發表於 11-4-1 11:58 |只看該作者
本帖最後由 TamaCat 於 11-4-1 12:50 編輯

原出處:
http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=14161726&extra=page%3D1

以1個4人家庭(2大2細)

基本綜緩金
成人1,890 x2 =3780 ; 兒童2,275x2 =4550 ; total 8330
8330x13 =108290 (出雙糧)

永久市民派6000(當1人是新移民)

租金津貼 4人每月最高金額3,545元 ; 2000元租金津貼(關愛基金) ; 3545 x12 +2000 =44540
免水費 約200 x12 =2400
書薄津貼 約2500 x2 =5000
校服津貼 約500 x2 =1000
眼鏡津貼 約500 x2 =1000
學生車船津貼 約400 x2 x12 = 9600
1000開學津貼x2 =2000
400課外活動資助x2=800
1300上網津貼
2000電費津貼
2000元雜費津貼(關愛基金)
3000元境外遊學資助(關愛基金)x2 =6000
250元午膳津貼(關愛基金)
250x2 x12 =6000
每月2500元學前訓練津貼(關愛基金) 2500 x2 x12 = 60000
食物銀行(不計)

總計108290+6000+44540+2400+5000+1000+1000+9600+2000+800+1300+2000+2000+6000+6000+60000 =257930

平均月入257930/12=21,494

荀工要求: 冇需學歷,冇需要求,只需造人(4人家庭)

造人愈多愈有bonus ,薪金沒有上限

點評

GreenLam  只需造人,但而不教, 害咗下一代.  發表於 11-4-1 22:50


大宅

積分: 1280


112#
發表於 11-4-13 18:52 |只看該作者
:;pppp:


子爵府

積分: 14598


111#
發表於 11-4-13 15:16 |只看該作者
養懶人,克人曾!


大宅

積分: 2441

畀面勳章


110#
發表於 11-4-13 13:50 |只看該作者
xyz...


伯爵府

積分: 16422

2024年龍年勳章


109#
發表於 11-4-13 13:25 |只看該作者
TamaCat 發表於 11-4-1 11:58
原出處:
http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=14161726&extra=page%3D1

所以生之前一定要預計自己養唔養得起, 唔係話生就生, 如果生一個已經手緊仲點解要生第二, 三, 四個?? 生咗就話自己搵唔到咁多錢養佢地, 大安旨意政府幫佢地養, 生小朋友係自己既決定, 養佢地係自己既責任! 無本事養就唔好生咁多個! 香港大把納稅人生一個都諗清諗楚都敢生, 點解?? 呢個就係大家有責任感同無責任感既分別.

其實綜緩根本唔應該多"人"多得, 生十個都係一人錢, 睇d人仲敢唔敢係咁生!


別墅

積分: 839


108#
發表於 11-4-13 13:11 |只看該作者


男爵府

積分: 9851

育兒性格勳章 DHA勳章


107#
發表於 11-4-13 13:06 |只看該作者
        


水晶宮

積分: 58986

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


106#
發表於 11-4-13 11:58 |只看該作者
咁個碩士生係憑咩條件去申請綜綬架?


子爵府

積分: 11390

畀面勳章 親子達人勳章


105#
發表於 11-4-12 11:59 |只看該作者
越來越覺得~這些福利是為新移民而設的


大宅

積分: 2370

好媽媽勳章


104#
發表於 11-4-11 09:55 |只看該作者
:;pppp: 救命呀 ..,辛辛苦苦做嘢為咩呢...


禁止訪問

積分: 17648


103#
發表於 11-4-10 22:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11390

畀面勳章 親子達人勳章


102#
發表於 11-4-10 19:34 |只看該作者
sorry~樓主~唔知點解出左咁多個~請見諒


子爵府

積分: 11390

畀面勳章 親子達人勳章


101#
發表於 11-4-10 19:31 |只看該作者
其實我都係拎綜緩(香港人)~我同兩個仔5年級/高班~但係都唔覺得係咁爽架~都無話一個大人幾錢~一個小朋友幾錢~我只得單親補助金$255...學生午膳津貼$220..(平均每月要多付$100).~標準金額$5065...但係要自付電費+煤氣.水費..$800-$1000,上網費+家居電話費$180,有時校服唔岩著又要買..大仔近視又要配眼鏡..還有大仔成績好差..又要補習$900每月..我地3個每日平均都係只可以用$60-80 元...何來可以咁爽架...咩課外活動都唔準個仔參加~佢已經嬲左我好耐...果次我打去問係咪有牙齒津貼~佢話無...搞到我唔夠膽去脫我隻牙... 時痛時唔痛(兩年啦)上年仲自然脫了一半(大牙)...而家食野都唔敢用果邊咬...所以我好怕比人知我地拎呢d野...因為怕人話我地註米大蟲...其實跟本唔係佢地講到咁爽...咩津貼都無...我覺得好辛苦囉~唔拎好過拎啦"但自已又無本事...出黎做野..搵到既人工都只會得$7000-8000...工人..學費..水電煤..雜費...跟本唔夠3個人用...又係行唔通...謂一行得通既...就係出黎搵p- time...但係又要搵d出現金...時間又要就到我..難"唉!!!!!!!!!!!!


子爵府

積分: 11390

畀面勳章 親子達人勳章


100#
發表於 11-4-10 19:14 |只看該作者
其實我都係拎綜緩(香港人)~我同兩個仔5年級/高班~但係都唔覺得係咁爽架~都無話一個大人幾錢~一個小朋友幾錢~我只得單親補助金$255...學生午膳津貼$220..(平均每月要多付$100).~標準金額$5065...但係要自付電費+煤氣.水費..$800-$1000,上網費+家居電話費$180,有時校服唔岩著又要買..大仔近視又要配眼鏡..還有大仔成績好差..又要補習$900每月..我地3個每日平均都係只可以用$60-80 元...何來可以咁爽架...咩課外活動都唔準個仔參加~佢已經嬲左我好耐...果次我打去問係咪有牙齒津貼~佢話無...搞到我唔夠膽去脫我隻牙... 時痛時唔痛(兩年啦)上年仲自然脫了一半(大牙)...而家食野都唔敢用果邊咬...所以我好怕比人知我地拎呢d野...因為怕人話我地註米大蟲...其實跟本唔係佢地講到咁爽...咩津貼都無...我覺得好辛苦囉~唔拎好過拎啦"但自已又無本事...出黎做野..搵到既人工都只會得$7000-8000...工人..學費..水電煤..雜費...跟本唔夠3個人用...又係行唔通...謂一行得通既...就係出黎搵p- time...但係又要搵d出現金...時間又要就到我..難"唉!!!!!!!!!!!!


子爵府

積分: 11390

畀面勳章 親子達人勳章


99#
發表於 11-4-10 19:12 |只看該作者
回覆 tigerbbvv 的帖子

sor~係每日可用$60-80


子爵府

積分: 11390

畀面勳章 親子達人勳章


98#
發表於 11-4-10 19:12 |只看該作者
其實我都係拎綜緩(香港人)~我同兩個仔5年級/高班~但係都唔覺得係咁爽架~都無話一個大人幾錢~一個小朋友幾錢~我只得單親補助金$255...學生午膳津貼$220..(平均每月要多付$100).~標準金額$5065...但係要自付電費+煤氣.水費..$800-$1000,上網費+家居電話費$180,有時校服唔岩著又要買..大仔近視又要配眼鏡..還有大仔成績好差..又要補習$900每月..我地3個每月平均都係只可以用$60-80 元...何來可以咁爽架...咩課外活動都唔準個仔參加~佢已經嬲左我好耐...果次我打去問係咪有牙齒津貼~佢話無...搞到我唔夠膽去脫我隻牙... 時痛時唔痛(兩年啦)上年仲自然脫了一半(大牙)...而家食野都唔敢用果邊咬...所以我好怕比人知我地拎呢d野...因為怕人話我地註米大蟲...其實跟本唔係佢地講到咁爽...咩津貼都無...我覺得好辛苦囉~唔拎好過拎啦"但自已又無本事...出黎做野..搵到既人工都只會得$7000-8000...工人..學費..水電煤..雜費...跟本唔夠3個人用...又係行唔通...謂一行得通既...就係出黎搵p- time...但係又要搵d出現金...時間又要就到我..難"唉!!!!!!!!!!!!


子爵府

積分: 11390

畀面勳章 親子達人勳章


97#
發表於 11-4-10 19:09 |只看該作者
本帖最後由 tigerbbvv 於 11-4-10 19:11 編輯

其實我都係拎綜緩(香港人)~我同兩個仔5年級/高班~但係都唔覺得係咁爽架~都無話一個大人幾錢~一個小朋友幾錢~我只得單親補助金$255...學生午膳津貼$220..(平均每月要多付$100).~標準金額$5065...但係要自付電費+煤氣.水費..$800-$1000,上網費+家居電話費$180,有時校服唔岩著又要買..大仔近視又要配眼鏡..還有大仔成績好差..又要補習$900每月..我地3個每月平均都係只可以用$60-80元...何來可以咁爽架...咩課外活動都唔準個仔參加~佢已經嬲左我好耐...果次我打去問係咪有牙齒津貼~佢話無...搞到我唔夠膽去脫我隻牙...時痛時唔痛(兩年啦)上年仲自然脫了一半(大牙)...而家食野都唔敢用果邊咬...所以我好怕比人知我地拎呢d野...因為怕人話我地註米大蟲...其實跟本唔係佢地講到咁爽...咩津貼都無...我覺得好辛苦囉~唔拎好過拎啦"但自已又無本事...出黎做野..搵到既人工都只會得$7000-8000...工人..學費..水電煤..雜費...跟本唔夠3個人用...又係行唔通...謂一行得通既...就係出黎搵p-time...但係又要搵d出現金...時間又要就到我..難"唉!!!!!!!!!!!!


珍珠宮

積分: 39038

陪月勳章


96#
發表於 11-4-10 18:27 |只看該作者


洋房

積分: 49


95#
發表於 11-4-10 16:22 |只看該作者
我朋友做批綜援的,好想做好唔比D咁既人吧,點知呢D呃綜援既就成日去投訴XX署到投訴,佢哋D怕事既上頭就會叫佢批,呢D投訴人有時就以為自己盈咗仲食住上,嘈嘈閉,做到我朋友及佢哋D同事好灰心啦,正義可在呢?Y理長存


大宅

積分: 4863


94#
發表於 11-4-10 12:12 |只看該作者

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo