立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 14692
我公司每個月係有一日有薪病假,但一定要有醫生紙先可以放呢日有薪病假,但公司係無其他醫療福利,即係睇醫生要自己畀錢,你會唔會用盡呢個福利。
我咁問係因為我有個女同事,佢個個月都會有一日係病咗返唔到工(但放病假前和后一日係好精神,完全睇唔出佢有病/剛病完),好多時係星期一或星期五先病。最重要得我和佢同組,好多時有乜嘢都要我做(同事唔放心交畀佢)。
如果你哋係呢個女同事,係唔係都會同佢一樣放每月例假?如果佢真係病要放假我無咁嬲,但次次佢都病得咁合時,好難令我同其他同事唔懷疑佢囉!
水晶宮
積分: 67414
calculator 發表於 11-4-7 12:26 算啦, 我公司大把呢d人啦! 呃工傷嗰個放左2年啦!
大宅
積分: 4926
珍珠宮
積分: 30278
SHARONJULIO215 發表於 11-4-7 12:05 好多打工仔都係咁架啦..... 自己安排例假一天...
伯爵府
積分: 15009
積分: 40111
象牙宮
積分: 248090
積分: 49501
咩都唔識 發表於 11-4-7 11:17 世界上, 大把呢d人 用錢(睇醫生)去換假
公爵府
積分: 25863
雲母殿
積分: 1367086
積分: 19013
積分: 10391
積分: 19459
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy