自由報料

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6046


1#
發表於 11-4-12 12:06 |只看該作者
【風 show 快活人】點解 貴花田 無咗 ?


男爵府

積分: 8694


30#
發表於 11-4-13 20:38 |只看該作者
mouth:行姐, 點夠果2件野講呀!


禁止訪問

積分: 38753

好媽媽勳章 醒目開學勳章


29#
發表於 11-4-13 19:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 884


28#
發表於 11-4-13 18:28 |只看該作者
我都認同,真係放假嗎?更都好D


水晶宮

積分: 51901

認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


27#
發表於 11-4-13 18:12 |只看該作者
放假去了~~

行姐都幾好丫~~


子爵府

積分: 13707

hashtag影視迷勳章 畀面勳章


26#
發表於 11-4-13 17:34 |只看該作者
我都好懷念梁繼章年代, 佢把聲真係聽得好舒服, 其次係思浩, 都叫做生動鬼馬.......至怕聽貴花田把聲, 講野一輪咀, 又無停頓位, 可以用討厭黎形容....所以, 今期佢放假 (聽聞放大假去韓國渡假), 真係開心到不得了....


大宅

積分: 1081


25#
發表於 11-4-13 16:48 |只看該作者
bastet 發表於 11-4-13 12:42
因為佢食左政府的肥雞餐, 拎左一大筆錢, 轉個頭又簽番contract 開咪!

OIC THX~明白晒.


伯爵府

積分: 16751

春季勳章 好媽媽勳章


24#
發表於 11-4-13 12:42 |只看該作者
精靈bb 發表於 11-4-13 11:47
我以前都有聽,之後時間唔許可就無再聽,
請問知唔知梁繼章因什麼原因無做?
梁繼章把聲好好聽. ...

因為佢食左政府的肥雞餐, 拎左一大筆錢, 轉個頭又簽番contract 開咪!
今晚又OT!!!!


大宅

積分: 1081


23#
發表於 11-4-13 11:47 |只看該作者
我以前都有聽,之後時間唔許可就無再聽,
請問知唔知梁繼章因什麼原因無做?
梁繼章把聲好好聽.


版主

積分: 69993

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 大廚勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 版主 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


22#
發表於 11-4-13 11:39 |只看該作者
回覆 qlala 的帖子

有無行姐佢地都係咁架啦!


子爵府

積分: 12377

虎到金來勳章 DHA勳章 玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章


21#
發表於 11-4-13 11:23 |只看該作者
琴日聽左一陣, 我都覺得太多三級, 可能係因有行姐既關係啦!


公爵府

積分: 25051

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 11-4-13 11:04 |只看該作者
所以我聽903多...
~大bb揍住兩個可愛的小bb~超辛苦但好富足^^~
~祝願每個人都有開心快樂既人生~
~記住甜酸苦辣是人生必須要走過的~


珍珠宮

積分: 44134


19#
發表於 11-4-13 10:57 |只看該作者
karic 發表於 11-4-12 22:32
我都覺得太多三級.

我都好覺!
現在我們一家三口每日都過著幸福快樂的生活。~好感恩現在所擁有的一切人與事,我們必定會好好珍惜這個幸福的家!《幸福會遲到但不會缺席!》       ...


大宅

積分: 2980


18#
發表於 11-4-13 10:57 |只看該作者
無咗梁生之反都無再聽lor~


子爵府

積分: 13837

畀面勳章


17#
發表於 11-4-13 09:59 |只看該作者
昨日聽到, 話放假兩星期


大宅

積分: 3161


16#
發表於 11-4-13 01:45 |只看該作者
以前梁繼章做個時~主持串黎串去~好攪笑~
講下新聞~講下娛樂~咁先有火花~
以家聽到好悶~我都無乜興趣聽落去~

點評

kytammy  讚成!!  發表於 11-4-13 10:57


別墅

積分: 678


15#
發表於 11-4-12 22:32 |只看該作者
我都覺得太多三級.
http://b1.lilypie.com/CtkUp8.png
http://lilypie.com/pic/071126/0jGH.jpg


翡翠宮

積分: 91062

2025勳章蛇年勳章


14#
發表於 11-4-12 16:37 |只看該作者
回覆 TobiMom 的帖子

我都覺得曾生先係最3級果個, 思浩同行姐講乜, 佢都可以講到D3級野果度..好煩!

第一次聽行姐,我覺得行姐都OK喎!肯定好過貴小姐


珍珠宮

積分: 42291

2024年龍年勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


13#
發表於 11-4-12 16:30 |只看該作者
可能聽慣左有貴花田, 雖然佢都唔係一個好好既DJ但聽唔到有d唔慣


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 11-4-12 15:43 |只看該作者
冇左貴花田, 好似差咁d 野.......

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo