跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2336


1#
發表於 11-4-14 00:52 |只看該作者
本帖最後由 Ines_B 於 11-4-30 22:11 編輯

日期:5月1號,星期日,下午2點
地點:Fat Angelo's,荃灣悅來坊商場地下G3號舖


我已經book咗位,9大7小,留名Kelly,大家記住呢個星期日下午2點準時出席,唔好要BB們等得太耐啊,有咩問題聯絡我,各位到時見啦!! ^^

報名here:
Ines_B (1大1小) confirmed
chanpopo148 (2大1小) confirmed
sl222 (1大1小) confirmed
irenewonglh (1大1小) confirmed
ehgybb2011 (1大1小) confirmed
suesin (1大1小) confirmed
dingdong123 (2大1小) confirmed



點評

sl222  Thx Kelly ^^  發表於 11-4-28 11:15
mrschristinaso  唔好意思呀! 我5月1日唔得呀,因為要去大囝個同學birthday party,你地玩得開心d,希望快d下一次gathering我可以join啦!!!

Christina  發表於 11-4-26 14:37
戲如人生  噢..黎唔到了..果日我個妹妹豬一百日~.~"  發表於 11-4-25 18:19


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


49#
發表於 11-5-2 23:50 |只看該作者
好..下次就到一定黎


大宅

積分: 2846


48#
發表於 11-5-2 14:47 |只看該作者
希望下次可以join到你地啦

點評

irenewonglh  好呀..下次見..  發表於 11-5-3 09:06


大宅

積分: 2336


47#
發表於 11-5-1 23:48 |只看該作者
今日好開心認識各位BB&媽媽爸爸,我地下次再聚過啦!!

點評

irenewonglh  好呀..我都傾得好happy..希望快d有下次la>.我地可一個月攪一次喎..唔知會唔會有密呢??  發表於 11-5-3 09:04


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


46#
發表於 11-5-1 23:46 |只看該作者
本帖最後由 戲如人生 於 11-5-1 23:46 編輯

今日玩得開心嘛?
我就嬲爆咁過妹妹豬ge百日誕辰

點評

Ines_B  發生咩事咁嬲?  發表於 11-5-2 23:40
Ines_B  開心啊!好多BB好搞笑!下次你一定要join啊! ^^  發表於 11-5-2 23:40


大宅

積分: 2336


45#
發表於 11-5-1 23:46 |只看該作者
yvonnetsoi 發表於 11-5-1 22:41
我都係荃灣人, 今次join唔到, 希望下次可以join~~

哎呀,你啱啱miss咗,下次一定要join,好多BB好開心好好玩呢!


大宅

積分: 2336


44#
發表於 11-5-1 23:45 |只看該作者
suesin 發表於 11-5-1 19:08
Ines_B 我都唔見你fb add我既requests

我又見到你喎,我fb名係Renee Huang,你揾下~


大宅

積分: 2336


43#
發表於 11-5-1 23:44 |只看該作者
sl222 發表於 11-5-1 18:26
Had a great time with you all 超可愛木村頭 Ines_B 個B女~~

btw 點解我唔見你地fb ...

哈哈哈...多謝ee! 木村頭...真係俾你笑C我喇!

我fb見到你喎,我名係Renee Huang,我用大囡個名,大囡個頭像,你揾揾~


別墅

積分: 845


42#
發表於 11-5-1 22:41 |只看該作者
我都係荃灣人, 今次join唔到, 希望下次可以join~~


大宅

積分: 1270


41#
發表於 11-5-1 19:08 |只看該作者
Ines_B 我都唔見你fb add我既requests


子爵府

積分: 10541

2018復活節勳章 畀面勳章


40#
發表於 11-5-1 18:26 |只看該作者
Had a great time with you all 超可愛木村頭 Ines_B 個B女~~

btw 點解我唔見你地fb add我既requests??
        


大宅

積分: 2336


39#
發表於 11-4-30 22:10 |只看該作者
本帖最後由 Ines_B 於 11-4-30 22:12 編輯

各位聽日見啊!


大宅

積分: 4741

畀面勳章


38#
發表於 11-4-29 16:57 |只看該作者
唔好意思,我有d事星期日黎唔到呀!
下次再見啦~~


洋房

積分: 53


37#
發表於 11-4-29 08:54 |只看該作者
回覆 Ines_B 的帖子

你好啊, 可否加多埋我們啊, 2 大 1 小, 唔該晒啊!!

點評

Ines_B  冇問題!  發表於 11-4-30 22:09
irenewonglh  hi.咁要叫kelly 加人數喎..  發表於 11-4-29 16:23
sl222  welcome welcome~~  發表於 11-4-29 11:28


大宅

積分: 2336


36#
發表於 11-4-27 23:34 |只看該作者
本帖最後由 Ines_B 於 11-4-30 22:12 編輯

日期:5月1號,星期日,下午2點
地點:Fat Angelo's,荃灣悅來坊商場地下G3號舖

我已經book咗位,9大7小,留名Kelly,大家記住呢個星期日下午2點準時出席,唔好要BB們等得太耐啊,
有咩問題聯絡我,各位到時見啦!!


洋房

積分: 53


35#
發表於 11-4-26 21:24 |只看該作者
回覆 suesin 的帖子

Hi, hi, 我都係住馬灣架, 你個日會否去吖? 如去, 一齊約埋gathering ? 我個B 剛過了3 個月, 我都好少單獨同佢一齊去街街架, 驚自己一個搞唔掂個"臭B"啊, haha!!


複式洋房

積分: 339


34#
發表於 11-4-26 14:35 |只看該作者
回覆 Ines_B 的帖子

唔好意思呀! 我5月1日唔得呀,因為要去大囝個同學birthday party,你地玩得開心d,希望快d下一次gathering我可以join啦!!!

Christina

點評

Ines_B  next time la.一定再有機會. ^^  發表於 11-4-27 00:49


大宅

積分: 2336


33#
發表於 11-4-26 01:43 |只看該作者
戲如人生

哎呀,好可惜啊,早D走得唔得啊?

點評

戲如人生  唔得呀>.<  我諗你地未開始...我媽已經殺左上黎XD  發表於 11-4-26 01:47


大宅

積分: 2846


32#
發表於 11-4-25 09:29 |只看該作者
sorry 呀,果日有約不能join大家,希望下次join到啦。

點評

Ines_B  it's ok. join us next time. ^^  發表於 11-4-25 10:21


大宅

積分: 1819


31#
發表於 11-4-23 13:49 |只看該作者
好呀...

點評

Ines_B  到時見啦! ^^  發表於 11-4-23 22:07

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo