自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3092


1#
發表於 11-4-14 12:49 |只看該作者
如題


大宅

積分: 2369

睛靈勳章


11#
發表於 11-5-17 16:24 |只看該作者
我個仔而家2.5y成日病, 聽人講學游水可以強壯d, 但係咁細個係咪要父母陪架, 定係其實我哋每星期帶佢去玩下水都得呢?


子爵府

積分: 11788


10#
發表於 11-4-14 21:26 |只看該作者
小兒好細個(大約三,四歲)時, 已經俾佢參加暑期泳班, 學左兩個暑假, 但都係玩吓游得幾步, 到佢6.7歲時再參加定期既泳班, 唔駛三堂已經學識自由式, 到依家已經四式學晒, 佢都只係參加一大班人既泳班. 佢都好鍾意游水, 但唔包括操水, 因游完真係好累......
Melodykitty


禁止訪問

積分: 19003

好媽媽勳章 畀面勳章


9#
發表於 11-4-14 20:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2052


8#
發表於 11-4-14 20:17 |只看該作者
Depends on how ready is your child, saw a boy starts at 3, he can swim without any support before 4. I mean swim like a 6 or 7 years old. Otherwise, starts at 6.


大宅

積分: 4398


7#
發表於 11-4-14 18:19 |只看該作者
系不系每個區都可以報,點樣報啊?THANKS


禁止發言

積分: 224


6#
發表於 11-4-14 16:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6690


5#
發表於 11-4-14 16:01 |只看該作者
superbanana888,

想問係邊處可以報呀? d時間會唔會有晚上的呢?


男爵府

積分: 5264


4#
發表於 11-4-14 14:37 |只看該作者
我女女2歲半學swimming....now3歲半...已經可以自己游幾步...係水可以張開眼....我係同佢報康體文化事務處的...不過就要大人一起上課....真係好平..$56 10堂...今年會再同佢報


珍珠宮

積分: 44162

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3#
發表於 11-4-14 14:34 |只看該作者
我囡囡一歲半大時,我已報名帶佢去報名游泳,佢好仲意游水架,今年天熱時又會報名帶佢去學游水


瑪瑙宮

積分: 149902

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 11-4-14 13:10 |只看該作者
6歲先啦, 好多人都好心急, 希望快些學好, 但我發覺起碼到6歲, 先可以配合到游自由式, 6歲之前既泳班, 都係等小朋友熟習下水性, 當然有些小朋友可以早些學會, 人人情況唔同, 我講的是大部份, 不喜勿插

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo